Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
Впрочем на кое казваш модул? Сложил съм допълнително реле и 2 предпазителя в таблото за бушоните, фаровете работят на auto режим, като е светло, светят само фаровете /мисля на 75-80%/, като се стъмни светят и стоповете вече на 100%. Това ли имаш предвид, че е модул?ЯЛТА написа: ↑12 ное 2018, 14:43Разликата е в модулите, има и регулируеми. Моите са на 35 %, което е напълно достатъчно за дневни светлини, като се търси ефекта за намалена консумация и износваемост на крушките, също и количеството отделяна топлина вледствие на продължително светене в светлата и топла част на деня.
Възможно е проблема да е вследствие на лош контакт някъде по клемите.
Няма лоша ракия и хубава лопата.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
Примерен модел : Модул дневни светлини-DRL.
При мен светят единствено само дългите фарове на дневни светлини-нищо друго. Когато се стъмни- тъмното арматурно табло подсеща че си на дневни светлини,- за да си включиш стандарнтите светлини.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
А някой може ли да ми каже как да си сменя крушката на предния габарит на C-Max? Свалих фара - куплунгът на габарита се върти свободно на колкото си иска градуса и в никакво положение не излиза, няма палче, щипка... нищо
беше ме страх да не счупя рефлектора и не направих нищо.

- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1180
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
Май се издърпваше заедно с крушката, сменяш крушката и после буташ обратно на мястото му.
Имам някакви смътни спомени, че сменях крушки на габаритите преди време.
Имам някакви смътни спомени, че сменях крушки на габаритите преди време.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
Ясно, значи с (почти) груба сила. Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 07 фев 2017, 10:22
- Местоположение: shumen
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
Здравейте! А как се сменя крушка на фар с лупи, тези котио завиват? Колата е Фокус 2008
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
А при смяна на крушка на ц макс. На десен фар ,като го свалих под него долу оп изненада. Казанчето за масло на хидравликата. Това е направо топ . При фокус 1 поне е горе на гредата до спирачната течност. А тука при макса под фара. Отделно май има разлика в фаровете за ц макс 1 моите са с кръгли гумени тапи а гледам има и с цял капак отзад за крушките. За това пластмасовите шини не стигат до гредата. Явно са сменяни. Поръчах си такива водят се държачи за фар. но и те не стигат до гредата. Реално фара го държи само буксата и болта. Като карам фара и светлината трептят. Като е паркирам и хвана фара играе свободно , само капака го натиска да не падне. Странна работа.
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 962
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
При фокус 2 преди фейса казанчето е на същото място.
Щом крепежите на фара не опират на гредата като нищо са сменени с неподходящите за модела.
Щом крепежите на фара не опират на гредата като нищо са сменени с неподходящите за модела.

- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
Оказах се прав долните държачи на фара /пластмасовите шини/ имат в задния край зъбчета за закрепване към гредата. При мен бяха счупени и съответно тези държачи бяха по къси. Сложих нови и фара си застана точно . Заключи се както трябва. Мислех да слагам лед крушки нещо на осрам но нещо 70-80 лв за бр, крушка , много ми се вижда. Обясняваха ми в един сервиз ,че уж не заслепявали аз съм без лупи ,и при настройка с машина уж всичко е 6. Има авто центрове се занимават с това и предлагат комплекти Н7 и Н1 за по 140-150 лв комплектите с по две крушки на различни марки. С тези промени по глобите на КАТ не ми се иска да имам проблем с тях. За сега съм с обикновени халогенки нарва с модул на 30% на дългите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта