Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
Антон Маринов
- потребител

- Мнения: 304
- Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
- Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
- Местоположение: В.Търново
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Антон Маринов » 23 яну 2007, 21:47
Днес случайно видях една букса която не е вързана никъде някой да знае за какво е?

-
hitman
- потребител

- Мнения: 63
- Регистриран: 15 окт 2006, 19:44
- Модел на автомобила: Ford Escort MK3 XR3
-
Status:
Извън линия
Мнение
от hitman » 23 яну 2007, 22:47
Трябва да провериш от къде излиза ако е възможно и дали наблиско няма самостоятелни мъжки или съответно женски но е възможно ако колата е имала предишен собственик или е била на ремонти да не е изпълнявала важна функция и другата част просто да е елиминирана
-
HACKO
- Модератор

- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
-
Status:
Извън линия
Мнение
от HACKO » 23 яну 2007, 23:13
Използва се една и съща инсталациа за всички модификации и и екстри. Така че ако наоколо няма съответен куплунг, просто буксата е за нещо което в твоята кола не е монтирано. Предимството е че ако решиш да си монтираш допълнително някоя екстра, само я ключваш в съответната букса без да окабеляваш.
-
petkoff_pl
- потребител

- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
-
Status:
Извън линия
Мнение
от petkoff_pl » 24 яну 2007, 08:30
Освен всичко което са казали колегите искам да допълня че има такива букси оставени за диагностика на двигателя.
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 24 яну 2007, 12:17
и те се намират близо до акумулатора поне на сиерата.. и имат гумена капачка!
-
Антон Маринов
- потребител

- Мнения: 304
- Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
- Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
- Местоположение: В.Търново
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Антон Маринов » 24 яну 2007, 20:59
абе гледах гледах и не видях друга букса катето тази да се мушме. Нема ли някой с ескорт да си погледне ?
-
gmivanko
- потребител

- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от gmivanko » 24 яну 2007, 21:40
Ми на наще и на двата ескорта, там има не 1 ами може би 2-3 свободни букси... явно са за друго оборудване на купето... или за друг двидател... Иначе кабела за диагностика се намира точно пред лявия рог (погледнато от вътре, т.е. пред шофьора) и представлява триъгълна клема с 3 кабела. (но на някой бензинки са 2 такива клеми там... другата е за преминаване не работен режим на двигателя за бензин 92 вместо за 95, поне така знам

)
П.П. утре ще видя да снимам

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта