Падане на оборотите значително на фарове
- miromtkz
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
- Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Падане на оборотите значително на фарове
Карам Форд 1.3 Карбуратор 92-ра . Имам оборотомер и на празен ход ми дава около 1000 оборота . Но като включа фарове, духалка и оборотите ми падат на 800, поне. След още някои товар във веригата отивам на 700. Това е проблем , дори като е загряла. За да го оправя ,трябва да каца оборотите на празен на 1100 поне, а това не ми харесва. Въпроса ми е ,това не е ли проблем на платката - компютъра? Как си решавате този проблем , имате ли го ? За карбураторите питам по-точно - Вебер:-)
Мерси ,
Миро
Мерси ,
Миро
Skype name: miromtkz
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Падане на оборотите значително на фарове
Аммм карбуратора няма компютър т.е. не ти е проблема в компютъра. Иначе май е нормално защото карбуратора не знае на какви обороти е двигателя та да ги вдига ако станат много ниски. Иначе ако има проблем то е защо пък толкова се товари двигателя от едни фарове.miromtkz написа:Карам Форд 1.3 Карбуратор 92-ра . Въпроса ми е ,това не е ли проблем на платката - компютъра?
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не се притеснявай, почити нормално си е/850-750/ товара които изреди никак не си е малък фарове+духалка.
Предположения:
здухан двигател
;
бедна горивна смес на празен ход - руските автомобили/ВАЗ/ имат такава джаджа и се върти;
скапал се оборотомер - май не е това то се разбира и на слух.
Предположения:
здухан двигател

бедна горивна смес на празен ход - руските автомобили/ВАЗ/ имат такава джаджа и се върти;
скапал се оборотомер - май не е това то се разбира и на слух.
Небойте се роби Спартак е с вас!
- l_m_b
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не бих могъл да съм много сигурен каква е причината. При моноинжекцията може да се дължи на амортизираното моторче дето регулира оборотите, но при теб няма такова нещо. При карб... хмм... карал съм кола с карбуратор, но такова падане не е естествено. Предполагам че може да се дължи на изпускане на някой вакуумните маркучи, или на скъсване на една малка мембранка, която участва при формирането на сместта на празен ход.
Може би е разумно да отидеш на някакъв свестен диагностик, газовия анализ би могъл да го ориентира къде е проблема.
Може би е разумно да отидеш на някакъв свестен диагностик, газовия анализ би могъл да го ориентира къде е проблема.
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994
1.3mi
09.1994
- Henri
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 19 сеп 2005, 08:24
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi - 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблема най-вероятно е в напрежението не ел.ток в системата. При повишена консумация и проблем в групата (алтернатор, регулиращо реле и акумулатор), напрейението пада видимо и влияе на бобината за висико напрежение, която от своя страна не подава достатъчно качествена искра и двидателя започва да работи неравномерно, оборотите падат, няма мощност на ниски обороти, придирпва при ускорение и т.н.
Това го казвам от собствен опит и практика.
Така, че първо провери акумулатор, алтернатор, реле, ремък.
Това го казвам от собствен опит и практика.
Така, че първо провери акумулатор, алтернатор, реле, ремък.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- miromtkz
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
- Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мерси Момчета за отговорите. ДОколкото се ориентирам, не съм си настроил добе болчето на карбуратора за бедна богата смес:-)
Кофтито е че на карбуратора ми това се намира точно отзад на карбуратора, на адски неудобно място. Иначе, аз си мерих напреженията и даваха нормални стойности. Ще понастроя нещата и пак ще пиша.
Между другото , свещите ми бяха станали черни, преди да ги почистя, което ме навежда отново към бедна горивна смес.Чувал съм че тожа се регулира на загрял двигател с товар , там където са най-високите обороти. Иначе, аз си карам на бензин, след 100 000 км на газ. Двигателя ми е след основен ремонт на 25 000 само на бензин и разхода ми се различава от преди това на газ със 2 лева на 100 км макс.
Кофтито е че на карбуратора ми това се намира точно отзад на карбуратора, на адски неудобно място. Иначе, аз си мерих напреженията и даваха нормални стойности. Ще понастроя нещата и пак ще пиша.
Между другото , свещите ми бяха станали черни, преди да ги почистя, което ме навежда отново към бедна горивна смес.Чувал съм че тожа се регулира на загрял двигател с товар , там където са най-високите обороти. Иначе, аз си карам на бензин, след 100 000 км на газ. Двигателя ми е след основен ремонт на 25 000 само на бензин и разхода ми се различава от преди това на газ със 2 лева на 100 км макс.
Skype name: miromtkz
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това със черните свещи е обратно на казаното от теб. Виж http://www.clubford.org/plugs.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Поздрави


- miromtkz
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
- Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Прав си , богата, затова и първото нещо което направих бесе да сменя въздушния филтър. А някои има ли идея защо болта за реглаж на сместа е заврян така отвратително отзад, каква е идеята,освен да не може да се базика лесно?
Skype name: miromtkz
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Приятелче,освен онова гадно винтче зад карбуратора което може да се върти с много къса отверка,има още едно което е за положението на дроселовата клапа на първа камера-от там също може да се направи допълнителна корекция-но внимавай да е съвсем малко за да не поколебае разхода на гориво-(въртиш не повече от 1/4 макс1/2 оборот)за доизчистване на корекциите които се направил!!!Това второто се намира малко по в ляво от това за сместа!!!Върти се на ръка-има малка кръгла "ръкохватка" жълта или сива на цвят-точно под "бъбрека" за жилото на газта!!!
УСПЕХ!!!
УСПЕХ!!!
fiestaracing-just race!!!
- l_m_b
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не знам, ама не само при Ford е така, карал съм Рено с карбуратор и болта се намира на също толкова гадно място - за да ти е кофти сигурно. Но утехата е че при Рено всичко се намира на шибано мястоА някои има ли идея защо болта за реглаж на сместа е заврян така отвратително отзад, каква е идеята,освен да не може да се базика лесно?

Форд Фиеста
1.3mi
09.1994
1.3mi
09.1994
- miromtkz
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
- Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Разрових се в нета и открих за моя Ескорт и точно моя карбуратор това
http://free.data.bg/tco/ford/Haynes%20m ... 37-04A.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;
препоръчвам ви и останалите в директорията. Отговрих си и защо е завряно ужасно, регулира се със шестограм. Открих също така и защо когато сипвам гориво в резорвара ми връща- има една клапа точно до капачето,която преди време беше замръзнала и смених със филтърче:-) изобщо , обичам да пипам. Ще видим как ще се справя с така наречения fuel mixture screw. А за другото, дето се настрйва на ръка , аз го скъсвам от въртене, ту оборотите ми се струват малко- почва да потреперва като включа фарове, ту са големи.
http://free.data.bg/tco/ford/Haynes%20m ... 37-04A.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;
препоръчвам ви и останалите в директорията. Отговрих си и защо е завряно ужасно, регулира се със шестограм. Открих също така и защо когато сипвам гориво в резорвара ми връща- има една клапа точно до капачето,която преди време беше замръзнала и смених със филтърче:-) изобщо , обичам да пипам. Ще видим как ще се справя с така наречения fuel mixture screw. А за другото, дето се настрйва на ръка , аз го скъсвам от въртене, ту оборотите ми се струват малко- почва да потреперва като включа фарове, ту са големи.
Skype name: miromtkz
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта