РАВНОСМЕТКАТА-CAM186
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
РАВНОСМЕТКАТА-CAM186
Вече посъбрах повечко информация за характеристиките на двигателя след смяната на CAM185(стандартен за 1.4) с този от 1.6турбо-CAM186!!!
1.Двата вала пасват към главата абсолютно 1 към 1(въпреки че гърбиците на бързия вал са по-широки с 1.5мм)-от към конструктивна гледна точка -са напълно заместими!!!
2.Палене-с новия вал двигателя пали доста по-бързо(без значение дали е на бензин или газ)!!!
3.Разход на гориво-в сравнение със стария вал литрите са с около 0.5-1.2 по-малко-за градски цикъл на каране-12-12.5(на газ и с моя стил на каране)за стария вал срещу 10.8-11.6 с новия вал!Множко е но като се има в предвид,че по 25-30мин-режимите са: празен ход и движение на 1ва до 3та предавка,пък и гумите са 185/60/14(а би трябвало да са 155/70/13-от там и разликата в километрите и завишаването на литрите като цяло)!!!
4.Празен ход-е ето това е единствения кахър-просто е отвратителен- не гасне,но работата е доста неравномерна-предполагам сте чували как работи бегачка-(не точно като такава но е нещо подобно)Много трудно се отрегулирва особено на газ-на бензин е по-леко но пак си е зор работа!!!Намерих решението-просто празният ход е 1050-1100об/мин!!!
5.Глас-нищо общо със стандартния-доста по-басов и приглушено боботещ!!!Бе... Като цяло смени си гласа-доста по-добре звучи-дава илюзия за доста по-мощен мотор!!!
6.ДИНАМИКА-просто нищо общо с оригинала-ето и подробностите:
ще продължа след малко!!!
1.Двата вала пасват към главата абсолютно 1 към 1(въпреки че гърбиците на бързия вал са по-широки с 1.5мм)-от към конструктивна гледна точка -са напълно заместими!!!
2.Палене-с новия вал двигателя пали доста по-бързо(без значение дали е на бензин или газ)!!!
3.Разход на гориво-в сравнение със стария вал литрите са с около 0.5-1.2 по-малко-за градски цикъл на каране-12-12.5(на газ и с моя стил на каране)за стария вал срещу 10.8-11.6 с новия вал!Множко е но като се има в предвид,че по 25-30мин-режимите са: празен ход и движение на 1ва до 3та предавка,пък и гумите са 185/60/14(а би трябвало да са 155/70/13-от там и разликата в километрите и завишаването на литрите като цяло)!!!
4.Празен ход-е ето това е единствения кахър-просто е отвратителен- не гасне,но работата е доста неравномерна-предполагам сте чували как работи бегачка-(не точно като такава но е нещо подобно)Много трудно се отрегулирва особено на газ-на бензин е по-леко но пак си е зор работа!!!Намерих решението-просто празният ход е 1050-1100об/мин!!!
5.Глас-нищо общо със стандартния-доста по-басов и приглушено боботещ!!!Бе... Като цяло смени си гласа-доста по-добре звучи-дава илюзия за доста по-мощен мотор!!!
6.ДИНАМИКА-просто нищо общо с оригинала-ето и подробностите:
ще продължа след малко!!!
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
ПРОДЪЛЖЕНИЕ:
6.
-1000-1500об/мин-все едно караш дизел-не гасне даже и при стандартните шофьорски грешки-по-остро пускане на съединителя с малко газ,или претоварване в зоната на празния ход-работи мазно и малко глухо!!!
-1500-2000об/мин-положението е същото като със стандартния вал-при тези обороти промяната е едва усезаема(към малко по-бирзо "развинтване" на мотора)
-2000-3000об/мин-разликата е вече осезаема-и на бензин и на газ,при тези обороти мотора започва доста по-закачливо да боботи!!!
-3000-4000об/мин-динамиката се ускорява значително
6.
-1000-1500об/мин-все едно караш дизел-не гасне даже и при стандартните шофьорски грешки-по-остро пускане на съединителя с малко газ,или претоварване в зоната на празния ход-работи мазно и малко глухо!!!
-1500-2000об/мин-положението е същото като със стандартния вал-при тези обороти промяната е едва усезаема(към малко по-бирзо "развинтване" на мотора)
-2000-3000об/мин-разликата е вече осезаема-и на бензин и на газ,при тези обороти мотора започва доста по-закачливо да боботи!!!
-3000-4000об/мин-динамиката се ускорява значително
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-4000-7000об/мин-при тези обороти вече няма нищо общо с динамичните характеристики на базовия вариант-особено на първа и втора-ускорението е впечатлявящо-на първа доста приятно се усеща "прилепянето" към седалката!!!
-Определено има значителна промяна в характеристиките на двигателя-максимума на въртящия момент е изтеглен в посока на обороти след 4000(ако се съди по динамиката),но точно обратно на логичното -много леко започва да върти гуми при леко сецване дори при 2000об/мин-започва лекичко-но като се поеме продължава докато изключи ограничителя в запалването!!!
-При леко "свиване" на регулатора за количество газ-разхода пада до почти 10 на100-(с гуми 185/60/14 които дават значителна грешка при изчисляване на разхода)
ще продължа по-късно (имам малко работа)
-Определено има значителна промяна в характеристиките на двигателя-максимума на въртящия момент е изтеглен в посока на обороти след 4000(ако се съди по динамиката),но точно обратно на логичното -много леко започва да върти гуми при леко сецване дори при 2000об/мин-започва лекичко-но като се поеме продължава докато изключи ограничителя в запалването!!!
-При леко "свиване" на регулатора за количество газ-разхода пада до почти 10 на100-(с гуми 185/60/14 които дават значителна грешка при изчисляване на разхода)
ще продължа по-късно (имам малко работа)
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Галошките са 155/70/13-фабрично-а сега е със 185/60/14-мисля че разликата в километрите и скоростта е около 6-7%!!!(като цяло и динамиката при това положение куца-чувствително,но и така не е зле)Ако по-горе съм написал 175/70/13-грешката е моя Моля за извинение!!!
САМ186 е разпред вал от мотор 1.6-TURBO!!!
Ако има възможност бих дал на всеки от Вас да покара или да се повози!!!За колегите с по-мощни мотори няма да е кой-знае какво,но важното е че идеята се роди,порастна и сега работи безупречно!!!
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ОТДЕЛЕНОТО ВРЕМЕ И ВНИМАНИЕ!!!СТРАХОТНИ СТЕ ВСИЧКИ!!!
САМ186 е разпред вал от мотор 1.6-TURBO!!!
Ако има възможност бих дал на всеки от Вас да покара или да се повози!!!За колегите с по-мощни мотори няма да е кой-знае какво,но важното е че идеята се роди,порастна и сега работи безупречно!!!
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ОТДЕЛЕНОТО ВРЕМЕ И ВНИМАНИЕ!!!СТРАХОТНИ СТЕ ВСИЧКИ!!!
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта