Въпрос за прекъсване (кихане)
- di_rtv
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 ное 2006, 22:02
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1995 1.6 16V EFI
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Въпрос за прекъсване (кихане)
Здравейте ,
Имам следния проблем : както карам колата започва да прекъсва двигателя като се мъчи да гасне. Когато подам газ се чува притракване на реле долу в ляво където са предпазителите и колата почва да киха. Изключвам от скорост колата мени тихите обороти ту са високи ту са ниски (1100/500) като продължава да се чува това щракане на релето. Този проблем колата го прави когато си иска. Когато изчезне проблема колата си тръгва нормално. Понякога тихите обороти варират и дори са ниски (500/600) а набира нормално при ускорение (няма прекъсване) и релето не се чува. Сменени са свещите с BOSH (защото влязох в такъв сервиз) и бензиновия филтър. Обиколих няколко сервиза и нищо .Всички са на мнение че не от свещи и двигател. От Добрич съм . Някои ако е имал същия проблем ще съм му благодарен ако ме насочи какъв е или към сервиз който могат да отстранят повредата. Благодаря ви предварително.
Имам следния проблем : както карам колата започва да прекъсва двигателя като се мъчи да гасне. Когато подам газ се чува притракване на реле долу в ляво където са предпазителите и колата почва да киха. Изключвам от скорост колата мени тихите обороти ту са високи ту са ниски (1100/500) като продължава да се чува това щракане на релето. Този проблем колата го прави когато си иска. Когато изчезне проблема колата си тръгва нормално. Понякога тихите обороти варират и дори са ниски (500/600) а набира нормално при ускорение (няма прекъсване) и релето не се чува. Сменени са свещите с BOSH (защото влязох в такъв сервиз) и бензиновия филтър. Обиколих няколко сервиза и нищо .Всички са на мнение че не от свещи и двигател. От Добрич съм . Някои ако е имал същия проблем ще съм му благодарен ако ме насочи какъв е или към сервиз който могат да отстранят повредата. Благодаря ви предварително.

- di_rtv
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 ное 2006, 22:02
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1995 1.6 16V EFI
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
В единия сервиз се закачиха на компютъра на колата и ми казаха че не трупа грешки. А за сензора никой нищо не казва. Днес ги питах да не е от него или някой друг датчик категорични са че не е . Просто губи някакво захранване и от там прави проблема с релето. Прилича на слаба връзка или студена спойка. Ама въпросът е къде е тя. Днеска чепкали и куплунга на компа на колата и проблема си остава.
- di_rtv
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 ное 2006, 22:02
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1995 1.6 16V EFI
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
В момента е в такъв сервиз. Това вече го правиха . Платих взех си колата за готова и след 3 дена им я върнах със същия проблем. И тук следва една не ми го побира акъла. Първо майстора ми казва че при такъв проблем трябва да си продам колата щото няма кой да я ремонтира. На въпроса ми няма ли някъде сервиз със софтуер за Форд ми казаха че дори и МП го нямат щото подържали само новите коли след 2002г. За старите нямали софт тъй че по-добре било да се отървам от нея. За сега е все още в сервиза и чакам да отстранят проблема (все пак съм си платил за ремонт и то не малко).
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
venom4o, можеш ли да опишеш как се чисти МАР-а?venom4o написа:Почисти дебитомера.. ! При теб мисля ,че не е МАФ ами е МАР сензор и се чисти.. Може да помогне..Изчисти компа на колата от грешки.Откачаш плъса седи половин час така слагаш алиш мотора и 4-5 минути не пипаш газта. Нещо дребно е не и се коси !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта