проблем с гасенето на колата

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
tihomir79
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 мар 2007, 19:14
Модел на автомобила: ford 1.8 16v 105
Status: Извън линия

проблем с гасенето на колата

Мнение от tihomir79 » 09 май 2007, 18:21

когато колата работи като завъртя ключа за да я огася тя продължва да работи дори и с изваден ключ.Колата е ескорт 1.8 16V 105

превод: paci

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 09 май 2007, 18:31

Скоро да си сменял крушките на стоповете и вместо крушка с 2 жици да си сложил обикновена а? Ако не търси някъде хлабава маса или утечка.

П.С. пиши на кирилица !!!

Потребителски аватар
tihomir79
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 мар 2007, 19:14
Модел на автомобила: ford 1.8 16v 105
Status: Извън линия

Мнение от tihomir79 » 09 май 2007, 18:44

не сам сменял нищо и немога да открия какво и е направо ме побърка

карах я на майстор уж я направи но като се прибрах в къщи отново същия проблем

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 09 май 2007, 21:21

Ако продължава да работи най-нормално (като все едно че е с ключа) значи става нещо в ключа - продължава да дава верига. Ако обаче е просто детонация, което е далеч от нормална работа на двигателя, може да се мисли за прегрели свещи , което пък е от бедна горивна смес.

Потребителски аватар
amv
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 20 май 2007, 20:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1mi
Status: Извън линия

Мнение от amv » 20 май 2007, 20:57

провери ли контакния ключ?
В очите на завистливия,всеки успех е престъпление!

Потребителски аватар
tihomir79
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 мар 2007, 19:14
Модел на автомобила: ford 1.8 16v 105
Status: Извън линия

Мнение от tihomir79 » 21 май 2007, 11:01

Когато върна ключа в угасено положение колата работи ,но малко се зачудва дали да гасне или не, след което влиза в добър ритам на работа.

Потребителски аватар
amv
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 20 май 2007, 20:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1mi
Status: Извън линия

Мнение от amv » 22 май 2007, 22:37

ще се разглабя май контакния ключ
В очите на завистливия,всеки успех е престъпление!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 23 май 2007, 00:00

Същия проблем преди време го имах на Мондеото,оказа се нагорели контакти в ключа на фаровете :idea: Ако си с Мондео 100 процента е там проблемацията.Отвори от ляво под таблото,махни въртящият се ключ на фаровете/откачи жака/ и прегледай контактите.Почисти ги с финна пиличка и напръскай с контактен спрей.Ако е много нагоряло няма спасение,то нагаря не самия ключ,а по скоро женските клеми на жака.
В МП е много скъп този ключ,но по моргите ще намериш евтино,още по-вече,че като го огледаш на моргата и разбираш дали е сносен ключът.
Прикачени файлове
3.jpg
Тези контакти нагарят и насрещните женски.
2.jpg
Поглед отзад.
1.jpg
Ето имам цял панел от морга,моя не е същия,но точно заради ключа съм го взел.
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 23 май 2007, 09:50

Мисля, че имам отговор на въпроса, но ако го опиша ще почнат да ни крадат Фордовете много лесно. Май открих задната врата на Windows -а на Форд. Ако дойда на сбирката може да ви го демонстрирам.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 23 май 2007, 10:23

Николов,кви са тия недомлъвки :?: Я ако не те мързи прати едно ЛС за кво иде реч,че не моа спа нощеска,пък и сигурно няма да идвам на срещата :wink:
Изображение

biolander
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 юли 2007, 16:20
Модел на автомобила: Фиеста mk3 1.1 карбуратор
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от biolander » 11 фев 2008, 17:40

DigiPro написа:Скоро да си сменял крушките на стоповете и вместо крушка с 2 жици да си сложил обикновена а? Ако не търси някъде хлабава маса или утечка.

П.С. пиши на кирилица !!!
А сифон бе, драги зрители, съдията вкара гол....
Имам същия проблем като колегата, пуснал темата.
Наистина се получи след като смених крушката на стопа.

Сега ще я погледна и ще рапортувам....
:idea: :idea:

biolander
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 юли 2007, 16:20
Модел на автомобила: Фиеста mk3 1.1 карбуратор
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от biolander » 14 фев 2008, 17:18

Здравейте, точно в това се оказа проблемът.
Смених крушката и всичко е 6.

@cenzor. Да темата е на повече от година, ама се оказа много ценна и съвета на DigiPro бе точно в десятката.

@DigiPro БЛАГОДАРЯ. Никога не бих се сетил, че е възможна такава връзка.

Рапорт даден. :P

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта