Не иска да пали !

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
yellowblack
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Не иска да пали !

Мнение от yellowblack » 03 май 2007, 12:44

Колата върти та те се къса.10-15 мин мога да я въртя няма проблем(т.е. акумулатора е пушка) ,но няма и помен от палене.Само едно леко превъртане на втория или третия опит и край.Като я бутнем от раз ,но като спра на светофар примерно постепенно губи обороти и накрая гасне и пак няма палене.Като я покарам малко докато загрее няма проблем от първия път си пали и мога да я карам.Зимата за пример само на газ от втория път палеше и си вървеше !Проблема ми е от около седмица и почнах да закъснявам за работа и е доста дразнещо по принцип.И сега като се замисля никога не съм успявал да запаля от първия път след като колата е стояла повече от 12 часа в покой :shock: .За момента знам само ,че делкото леко се е разместило ,но не го барам ,защото и да го настроя пак не иска да пали.
Desire for Cosworth ...

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 03 май 2007, 14:20

даи повече инфо за двг

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 03 май 2007, 15:41

Смени си комутатора с друг, няма как да се провери иначе дали работи! Или виж и тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F2%EE%F0" onclick="window.open(this.href);return false;

P.S. Валенсията тряя да е МК1.

Потребителски аватар
yellowblack
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от yellowblack » 03 май 2007, 16:42

При мен също се забелязва загуба на мощност и то доста голяма.Единствената разлика е тази ,че на колежката пали студена ,а моята не иска.Одеве я пробвах и след 10км я оставих към 1 час да почине малко да видя какво ще стане и палеше от първия път ,но при връщането на ключа ! Ще видя колко пари е делкото в МП и ако цената ми допадне ще взема да го сменя и без това основно съмненията ми са в него.
П.С. Двигателя е 84г.
ЕДИТ: И не е мк1 ,а мк2 :wink:
Desire for Cosworth ...

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 03 май 2007, 18:11

колеги бихте ли ми дали една снимка на комутатора,защото ако взема импулса направо от датчика на хол има начин да се провери/,щекера с колко крачета е/

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 03 май 2007, 20:39

Щом пали при връщане на ключа проблема е в паяка на контактният ключ/разместени пластини/не е делко.Пробата става с подаване постоянен + на плюсовата клема на бобината,завъртате на стартер и ако запали веднага сменяте въпросния паяк/зад контактният ключ/.
Ако и тогава не пали лошо.....майстор. :arrow:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 03 май 2007, 23:18

revmata написа:колеги бихте ли ми дали една снимка на комутатора,защото ако взема импулса направо от датчика на хол има начин да се провери/,щекера с колко крачета е/
Лепнат е отстрани на делкото с две винтчета, в него влиза една букса- няма как да не го видиш!

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 04 май 2007, 22:11

истината е ,че на моята не е така.Но съм ..удордисвал,, много безконтактни запалвания и принципа го знам перфектно.Има някои,,заучени,, положения които спестяват закупувания на здрави части.Проблема е на-. някои модели автомобили е различен.Затова помолих за снимка

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 04 май 2007, 23:41

При мене преди време беше така-върти като луда на стартер ама не пали ,а като я бутнем пали от раз .Никой не вярваше като му кажех -нямало логика.Оказа се след време че е от карбуратора и в частност се върти проблема около авт.смукач!Не знам дали ти е там проблема ама споделям как беше при мене щото симптомите са същите ката при тебе даже и като загрее
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 05 май 2007, 08:19

Аз и преди съм писал че такъв ефект може да получим при не добре поставени кабели за свещи. По същия начин докато загреея после няма проблем. Провери ги, но мн. внимателно огледаи дали са добре влезли.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 05 май 2007, 09:16

колега проблема наи вероятно е в автоматичният смукач явно блокира и това ти прави въртели с паленето и с гасненето на свободен ход и повишава горенето с това има два вариянта или да се преработи на ръчен и ли да си земеш чисто нов щото втората ръка не се знае дали и тои няма да е същия аз сам преработвал навремето на нашия бус и тои беше форд 86-87г савет да си смениш въздушния и тои влияе на работата на двигателя
а делкото виж го стегни да не играе и не е лошо една центровчица да се направи

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 05 май 2007, 23:25

e.... ГЛедаш имали искра.От там на татък всичко е ясно.Но ми се е случвало като въртиш на стартер има искра, а по -късно като си на ,,плюс 15 спира,,.Тогава дефекта е контактния ключ.затова апелирам за снимка на комутатора за всеки случай.

Потребителски аватар
yellowblack
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от yellowblack » 09 май 2007, 20:58

Кабелите са добре.Вадя ги един по един и се усеща разликата ... т.е. добре са напъхани.Делкото вече е центровано ,НО пак се ****.Автоматичен смукач нямам ,гледах и жилото да не би да е опънато нещо и да я дави ,но не е и от него.Остава комутатор и/или паяка на контактния ключ които ще проверя тези дни.Мерси много за съветите колеги !
Desire for Cosworth ...

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта