Не иска да пали !
- yellowblack
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
- Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Не иска да пали !
Колата върти та те се къса.10-15 мин мога да я въртя няма проблем(т.е. акумулатора е пушка) ,но няма и помен от палене.Само едно леко превъртане на втория или третия опит и край.Като я бутнем от раз ,но като спра на светофар примерно постепенно губи обороти и накрая гасне и пак няма палене.Като я покарам малко докато загрее няма проблем от първия път си пали и мога да я карам.Зимата за пример само на газ от втория път палеше и си вървеше !Проблема ми е от около седмица и почнах да закъснявам за работа и е доста дразнещо по принцип.И сега като се замисля никога не съм успявал да запаля от първия път след като колата е стояла повече от 12 часа в покой
.За момента знам само ,че делкото леко се е разместило ,но не го барам ,защото и да го настроя пак не иска да пали.

Desire for Cosworth ...
Смени си комутатора с друг, няма как да се провери иначе дали работи! Или виж и тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F2%EE%F0" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S. Валенсията тряя да е МК1.
P.S. Валенсията тряя да е МК1.
- yellowblack
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
- Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
При мен също се забелязва загуба на мощност и то доста голяма.Единствената разлика е тази ,че на колежката пали студена ,а моята не иска.Одеве я пробвах и след 10км я оставих към 1 час да почине малко да видя какво ще стане и палеше от първия път ,но при връщането на ключа ! Ще видя колко пари е делкото в МП и ако цената ми допадне ще взема да го сменя и без това основно съмненията ми са в него.
П.С. Двигателя е 84г.
ЕДИТ: И не е мк1 ,а мк2
П.С. Двигателя е 84г.
ЕДИТ: И не е мк1 ,а мк2

Desire for Cosworth ...
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
При мене преди време беше така-върти като луда на стартер ама не пали ,а като я бутнем пали от раз .Никой не вярваше като му кажех -нямало логика.Оказа се след време че е от карбуратора и в частност се върти проблема около авт.смукач!Не знам дали ти е там проблема ама споделям как беше при мене щото симптомите са същите ката при тебе даже и като загрее
Форд е колата на шампионите!!!
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
колега проблема наи вероятно е в автоматичният смукач явно блокира и това ти прави въртели с паленето и с гасненето на свободен ход и повишава горенето с това има два вариянта или да се преработи на ръчен и ли да си земеш чисто нов щото втората ръка не се знае дали и тои няма да е същия аз сам преработвал навремето на нашия бус и тои беше форд 86-87г савет да си смениш въздушния и тои влияе на работата на двигателя
а делкото виж го стегни да не играе и не е лошо една центровчица да се направи
а делкото виж го стегни да не играе и не е лошо една центровчица да се направи
- yellowblack
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
- Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Кабелите са добре.Вадя ги един по един и се усеща разликата ... т.е. добре са напъхани.Делкото вече е центровано ,НО пак се ****.Автоматичен смукач нямам ,гледах и жилото да не би да е опънато нещо и да я дави ,но не е и от него.Остава комутатор и/или паяка на контактния ключ които ще проверя тези дни.Мерси много за съветите колеги !
Desire for Cosworth ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта