Ел. инсталация на климатик
- alex___
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 22 фев 2005, 01:05
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
На първо време можеш да окъсиш другия край на кабела на пресостата с мостче и климатикът пак ще бачка, докато си намериш пресостат.Между другото, не си писал от къде си, ако си от Пловдив, мога да ти кажа от къде да си купиш.Може да сложиш и друг, но трябва да знаеш на какво налягане сработва и да е със същата резба.
Успех
Успех
И при слънце и при дъжд
Форда пали от веднъж!
Форда пали от веднъж!
- gicho_fiesta
- потребител
- Мнения: 62
- Регистриран: 18 май 2007, 15:05
- Модел на автомобила: FIESTA 1,8D 1999г.
- Status: Извън линия
климатик
И аз за да не пиша нова тема да попитам тук:
Имам фиеста 1999г от 2 дни и като я оглеждах видя че по таблото имам регулатор за температура /като на хладилник/ и края му /датчика/ е вкаран в кутията където минава въздуха за купето /след питата на климатика разбира се/ и виждам че работи: като стигне зададената от врътката му температура спира климатика и като се затопли включва пак.
Според мен не е оригинално и в Италия са се опитали да го направят нещо като КЛИМАТРОНИК и то функционира наистина.
Въпросите ми са:
1. Има ли такова нещо /регулатор под таблото/ и при вашите автомобили с климатици?
2. Това често спиране и пускане на климатика /от този терморегулатор/ няма ли навреди на нещо по системата? /макар че виждам че отдавана е слагано и все още си работи/
Имам фиеста 1999г от 2 дни и като я оглеждах видя че по таблото имам регулатор за температура /като на хладилник/ и края му /датчика/ е вкаран в кутията където минава въздуха за купето /след питата на климатика разбира се/ и виждам че работи: като стигне зададената от врътката му температура спира климатика и като се затопли включва пак.
Според мен не е оригинално и в Италия са се опитали да го направят нещо като КЛИМАТРОНИК и то функционира наистина.
Въпросите ми са:
1. Има ли такова нещо /регулатор под таблото/ и при вашите автомобили с климатици?
2. Това често спиране и пускане на климатика /от този терморегулатор/ няма ли навреди на нещо по системата? /макар че виждам че отдавана е слагано и все още си работи/
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: климатик
Нямам такова нещо. Я дай некви снимки.
Компресора и без това си включва и изключва като подържа определено налягане така че едва ли ще му стане нещо. Само незнам при високи обороти ко стаа. Моя съм го пускал и спирал в движение и то с вискока скорост и уж няма проблеми ама после разбрах, че може би ще има проблеми. Е оня ден пак така си го спирах и пускам. Няма сега да спирам да опъвам ръчната и да поставям тригълника щото ще си пускам или спирам климатика.
Компресора и без това си включва и изключва като подържа определено налягане така че едва ли ще му стане нещо. Само незнам при високи обороти ко стаа. Моя съм го пускал и спирал в движение и то с вискока скорост и уж няма проблеми ама после разбрах, че може би ще има проблеми. Е оня ден пак така си го спирах и пускам. Няма сега да спирам да опъвам ръчната и да поставям тригълника щото ще си пускам или спирам климатика.
- gicho_fiesta
- потребител
- Мнения: 62
- Регистриран: 18 май 2007, 15:05
- Модел на автомобила: FIESTA 1,8D 1999г.
- Status: Извън линия
О.К. после ще го снимам, ама то си е един термо регулатор и е свързан предполагам последователно след копчето за пускане на климата.
А за високата скорост ми направи следното: карам със 100 км/ч и го пускам, така карам 5-6 минути и все едно не е пуснат климатик, взех че намалих да видя какво става и преди да спра взе че заработи.
Каква е връзката незнам!? Ако някой знае нека да каже.
А за високата скорост ми направи следното: карам със 100 км/ч и го пускам, така карам 5-6 минути и все едно не е пуснат климатик, взех че намалих да видя какво става и преди да спра взе че заработи.
Каква е връзката незнам!? Ако някой знае нека да каже.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 15 дек 2006, 10:00
- Модел на автомобила: FIESTA Mk7 1.4 71 kW 2010 г.
- Местоположение: GABROVO
- Status: Извън линия

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 29 юни 2007, 10:04
- Модел на автомобила: focus
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
Здравейте колеги,от ст загора съм и също имам проблем с климатика на фокус-2001-по последни данни от майстора към компресора не ходи 12 а 6.4 волта и той вдигна ръце.Възможностите ми са 2-да пуснем директен кабел с две релета и предпазител или да го включа на компа на МП и вероятно да ми дадат там някакъв отговор.Мисля да скоча на първо време на побългарения вариан,защото важните инженери от МП ми дадоха приемен час чак след седмица-dimitrov.niki@gmail.com
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 15 дек 2006, 10:00
- Модел на автомобила: FIESTA Mk7 1.4 71 kW 2010 г.
- Местоположение: GABROVO
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта