Проблеми със запалването
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 юни 2007, 14:14
- Модел на автомобила: Fort Eskort 1.4mi
- Местоположение: Montana
- Status: Извън линия
Проблеми със запалването
Здравейте.Эначи проблема е следния.Колата си върви и по някое време спре чакам 5-10 минути и тръгва.Това нещо се появява различно. Бях на бензин сега съм на гаэ проблема е същия.Форд Ескорт 1.4ми 1992год.Махнах катализатора и ланд сондата проблема е същия.Явно нещо в електрониката незнам помагаите.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Прилича на комутатор, но все пак това е само идея....
вземи един от моргата, направи едно две кръгчета и така...
вземи един от моргата, направи едно две кръгчета и така...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
не няма пряка...vank066 написа:Комутатора има ли връзка с бензиновата помпа защото като спре и тя не работи.
Но от помпата щеше или да спре, или да не върви както трябва.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имах подобен проблем, който се отстрани незнайно как - в смисъл не мога да кажа кое точно от нещата, които направих помогна.... Имам си теория, която не претендира за достоверност:
Форд, за разлика от доста други марки, при изключен контакт прекъсва всички ел.вериги, включително и вентилатора на радиатора, което при жегите в момента, може би, има някакво,макар и нищожно значение....и това при наличие на допълнителни условия - лоша маса някъде, недобре зареждащ се акумулатор и като цяло позастаряла ел.мрежа (и компонентите и) причиняват този ефект.
Лично при мен - презапоявах студените връзки в бушонното табло, смених и акумулатор...и CPS датчик приблизително по едно и също време. Е, и от тогава нямам проблем с това. Засега.
Форд, за разлика от доста други марки, при изключен контакт прекъсва всички ел.вериги, включително и вентилатора на радиатора, което при жегите в момента, може би, има някакво,макар и нищожно значение....и това при наличие на допълнителни условия - лоша маса някъде, недобре зареждащ се акумулатор и като цяло позастаряла ел.мрежа (и компонентите и) причиняват този ефект.
Лично при мен - презапоявах студените връзки в бушонното табло, смених и акумулатор...и CPS датчик приблизително по едно и също време. Е, и от тогава нямам проблем с това. Засега.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта