проблеми след ремонт

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
владо
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 09 юли 2007, 10:58
Модел на автомобила: форд ескорт
Status: Извън линия

проблеми след ремонт

Мнение от владо » 09 юли 2007, 11:05

Здравейте. Може ли някой да ми отговори на следния въпрос?
След ремонт на предпазителното табло на форд ескорт 16 V 96 г. има искра само на двата цилиндъра. Няма индикация за забравени светлини. При отваряне на шофьорската врата осветлението в краката не свети. Къде би могъл да е проблема?
Къде се намира комутатора на автомобила?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 09 юли 2007, 23:30

Не съм запознат с твоя мотор. Предполагам ,че нямаш делко..Преполагам си с две бубини .. и двата цилиндъра които не ти работят са от едната бобина..Предполагам ,не сте вързали нещата както трябва .. за зумера и за лампата,но те в момента не трбява да те притесняват толкова колкото искрата. Провери връзките на бобината.. провери кабелите .. дали работят .. и свещите не е исключено.. Ако не знаеш как се проверяват кажи и ще ти обясним

владо
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 09 юли 2007, 10:58
Модел на автомобила: форд ескорт
Status: Извън линия

Мнение от владо » 10 юли 2007, 09:17

Благодаря за отговора. Моторът е 1,6 литра, 16 клапана с два вала. Бубината е една и аз проверявах искрата от нея. За двата цилиндъра липсва искра точно от нея. Делко няма. След ремонта на предпазителното табло са проверявани два пъти връзките и според мен са вързани правилно. Как да проверя искрата по друг начин? Къде би могъл да е проблема?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 10 юли 2007, 10:39

Явно проблема ти е в бобината.
Доколкото си спомням, някой тук във форума беше казал, че бобината на форд е от две части, които захранват два по два цилиндрите
:arrow: виж последното мнение с прикачената картинка ТУК
Изображение

:twisted:

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 11 юли 2007, 15:11

владо написа:Благодаря за отговора. Моторът е 1,6 литра, 16 клапана с два вала. Бубината е една и аз проверявах искрата от нея. За двата цилиндъра липсва искра точно от нея. Делко няма. След ремонта на предпазителното табло са проверявани два пъти връзките и според мен са вързани правилно. Как да проверя искрата по друг начин? Къде би могъл да е проблема?
ако не се лъжа а съм склонен да вярвам 4е е така, си с две бобини в едно тяло. едната подава тоците на 1 и 4 цилиндър, другата на 2 и 3.
имах същият проблем. оказа се че ми се е изпекъл комутатора. моят комутатор се намира на десният калник и представлява кутийка с много кабели влизащи в нея и надпис motorcraft . не е евтин- около 70-90 лв. за това ако имаш възможност вземи един от някоя морга и провери дали ще тръгне.
разбира се има и вероятност да си объркал окабеляването от бубината към цилндрите. предполагам че знаеш че цилиндрите се броят от ангренажа т.е. този които е най-близо до ангренажа е първи и т.н.
ако се е получило така то тогава тока предназначен за втори цилиндър ще отива по никое време в някой друг. честно казано се съмнявам това да е причината обаче.
залагам на комутатора!

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 11 юли 2007, 19:53

твоят комутатор трябва да е двуканален.Би ли прател една снимчица на същия
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 12 юли 2007, 09:43

revmata написа:твоят комутатор трябва да е двуканален.Би ли прател една снимчица на същия
по принцип няма как да разбера.не съм толкова навътре...мястото е на калника-десния. сори за ка4еството, снимката е правена с телефон.
Прикачени файлове
комут.jpg
комутатор
комутатор-положение.jpg
място на комутатора

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 12 юли 2007, 14:25

Местоположението на елементите на купето се определят спрямо положението на шофьора на мястото си. Съответно това е Левия а не Десния калник.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 12 юли 2007, 15:06

HACKO написа:Местоположението на елементите на купето се определят спрямо положението на шофьора на мястото си. Съответно това е Левия а не Десния калник.
много ти благодаря за просветлението :? ! . мисля че ме разбра човека кой калник съм имал в предвид...

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 12 юли 2007, 21:08

снимка няма и затова ти го казвам,,ТАКА,,.4-то ---единия канал и 7-мо краче втория канал.1-ВОТО е захранващо- димек общо.можеш да направиш комбинация за откриване на дефекта,стига ДА НЕ НАПРАВИШ ПО -ГОЛЯМА БЕЛЯ.Апелирам задруги мнения от колегите

еееее.най-сетне..На снимката ако не се лъжа се виждат 7-ем кабела,,така че мисля , че съм прав и по м оемо това чисто ново струва 20 лева,но от друга кола.Нека ме поправи някой колега ако греша-ще съм му благодарен
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 12 юли 2007, 21:54

slaf4u написа:...... предполагам че знаеш че цилиндрите се броят от ангренажа т.е. този които е най-близо до ангренажа е първи и т.н.
......
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 13 юли 2007, 08:44

е?

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 13 юли 2007, 10:40

revmata написа:снимка няма и затова ти го казвам,,ТАКА,,.4-то ---единия канал и 7-мо краче втория канал.1-ВОТО е захранващо- димек общо.можеш да направиш комбинация за откриване на дефекта,стига ДА НЕ НАПРАВИШ ПО -ГОЛЯМА БЕЛЯ.Апелирам задруги мнения от колегите

еееее.най-сетне..На снимката ако не се лъжа се виждат 7-ем кабела,,така че мисля , че съм прав и по м оемо това чисто ново струва 20 лева,но от друга кола.Нека ме поправи някой колега ако греша-ще съм му благодарен
цената която бях казал е проверена в магазин специализиран за части Форд и Опел. Моя като се изпече го смених с такъв втора ръка-60 лв.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 13 юли 2007, 19:51

всеки има зор, всеки казба-ПОМАГАЙТЕ.Нека всеки колега след взетия съвет каже какви са резултатите.Така ще се учим взаимно и ефекта ще е по- голям.Вслучая аз мисля ,че проблема е в бобината така ,че чакам владо за отговор
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

владо
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 09 юли 2007, 10:58
Модел на автомобила: форд ескорт
Status: Извън линия

Мнение от владо » 16 юли 2007, 13:40

Благодаря на всички за отговорите. За съжаление още не съм отстранил проблема. Мисля, че липсата на искра в два от цилиндрите не е свързана с проблем в бубината. Този модел на форд няма комутатор. Проблемът най-вероятно е в компютъра.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 16 юли 2007, 22:57

Според мен трябва да провериш бобината..

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта