Проводник за запазване на паметта

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Peter000
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 11 юли 2007, 10:42
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Проводник за запазване на паметта

Мнение от Peter000 » 22 юли 2007, 16:37

От книгата на Етзолд за техническото обслужване на Форд Ескорт/Орион разбрах, че не се препоръчва да се сваля акумулатора, заради изтриване от паметта на компютъра на най-различни данни свързани с управлението на двигателя, запалителната система и др. За да не се случи това, автора на книгата съветва да се снабдим с така наречения „проводник за запазване на п а м е т т а ". Той е свързан с 12-волтова батерия и се свързва чрез запалката. В търговската мрежа се продава под названието "CarMemoSafe".

Въпросът ми е знае ли някой откъде мога да си купя такъв кабел и колко струва?

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4782
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 22 юли 2007, 18:03

не се притеснявай ,можеш да го свалиш само си запомни кода на радиото ако има такъв, тема по въпроса има нейде из форума ,пък и в цитираната от теб книга пише подробно какво се прави в подобни случаи
времето е като парите-никога не стига

Peter000
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 11 юли 2007, 10:42
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Peter000 » 22 юли 2007, 19:27

Все пак в книгата пише, че сваляйки акумулатора се разваля не само радиото.
До преди два месеца карах кола със съвсем прост двигател без сложни електроники по него. Взимайки Ескорта бях неприятно изненадан от възможността да имаш кола в много добро техническо състояние, и въпреки това да не върви както трябва заради проблеми в електрониката или другояче казано, заради подавани и разчетени грешни стойности от компютъра на колата. Та в тази връзка си мислех, че не е лошо човек да има под ръка такъв кабел.

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 22 юли 2007, 19:40

Peter000 написа:Все пак в книгата пише, че сваляйки акумулатора се разваля не само радиото.
До преди два месеца карах кола със съвсем прост двигател без сложни електроники по него. Взимайки Ескорта бях неприятно изненадан от възможността да имаш кола в много добро техническо състояние, и въпреки това да не върви както трябва заради проблеми в електрониката или другояче казано, заради подавани и разчетени грешни стойности от компютъра на колата. Та в тази връзка си мислех, че не е лошо човек да има под ръка такъв кабел.
Както горе ти писаха - има си кратка и лесна методика за "обучение" на компютъра след откачане на кабелите. Потърси я, има я спомената в поне три теми.
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 22 юли 2007, 23:48

вкючва се един акумулатар в запалката, мотоциклетен, по същество, или от Ю.П.С. само да е 12 волтов, та той подхранва паметта..

Някой памети не са склеротични, и трудно забравят
:D :D
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта