Как да се свърже акумулатора
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Как да се свърже акумулатора
В Ford Focus Owners manual.pdf на 196 стр. се казва при поставяне на акумулатора първо да се слага (+) и след това маса (-)
В упътването за алармата ми пише при смяна на акумулатора първо да се постави нулевата клема, а след това +12V
Изглежда ми като противоречие на това което пише в ръководството(и би трябвало да е правилно)
Знае ли някой дали е проблем реда на закачване на клемите?
В упътването за алармата ми пише при смяна на акумулатора първо да се постави нулевата клема, а след това +12V
Изглежда ми като противоречие на това което пише в ръководството(и би трябвало да е правилно)
Знае ли някой дали е проблем реда на закачване на клемите?
Don't worry, be happy!
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Винаги се откача първо минусовата клема (-) и съответно при обратната операция се закача последна.
edit: поне от опита които имам, приемливия вариант е този. Защото един път, не бях махнал минусовата (-) клема и когато поставях обратно положителната (+) клема, допрях без да искам с гаечния ключ корпуса на автомобила и такава заварка направи, че стана дупка на корпуса където е мотора
.
Пък не само за това
, в ръководството на Форд не са сбъркали си мисля.
edit: поне от опита които имам, приемливия вариант е този. Защото един път, не бях махнал минусовата (-) клема и когато поставях обратно положителната (+) клема, допрях без да искам с гаечния ключ корпуса на автомобила и такава заварка направи, че стана дупка на корпуса където е мотора

Пък не само за това

Последна промяна от DTM на 13 авг 2007, 11:59, променено общо 2 пъти.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Колегата е абсолютно прав. При наличие на свързан минус винаги има вероятност да дадеш на късо с ключа при свързване или откачане на плюса, защото минус (маса) има навсякъде около акумулатора.amdinside написа:Значи при откачане: първо (-), после (+)
При закачане: първо (+) и после (-)
Интересно защо за алармата пише че се закача първо (-) и после +12V...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта