Централно заключване - постоянно гори бушона.
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Централно заключване - постоянно гори бушона.
Колеги прибирам се днес слизам от колата заключвам и съответно нищо само алармата се включва, а колата не се заключи. Първата ми реакция беше да проверя бушоните. Съответно бушон номет 10 беше изгорял той отговаря за централното за часовника и за вътрешното осветление. Откачих всички машинки часовника... нищо слагам бушон и се топи. Проверих кабелите не открих нищо видимо. Това е доста притеснително защото вече нямам никакви ключалки и съответно заключването на колата става сложен процес. За сега съм закрепил положернието, нно дайте идеи къде да търся проблема. Опитах се да игнорирам възжможности като изключвам консуматори, но не достигнах до никъде. 

Последна промяна от billy_boy на 09 сеп 2007, 22:58, променено общо 2 пъти.


- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Предпазителя е общ. Да пише си го и в книжката, но къде е общата точка... незая. Също така как се сваля таблото с бушоните мисля да проверя и там какво става. И от къде взима ток плафона. Ако трябва да пускам нова инсталация за тези 3 неща поне да знам за централното и часовника лесно, но плафона незная от къде взима ток.
Последна промяна от billy_boy на 09 сеп 2007, 22:57, променено общо 1 път.


- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сорри тва е щото пиша обикновенно на шльокавица...paci написа:Що постянно го пишеш тоя чАсовник с "Е" уе човек?
Кабелите където преминават от купето до вратата гледа ли?
След като нямаш намеса та да се е получило остава нещо да амортизирало.
Огледай за протрити кабели там.
Ламерско е ама може да ти е убягнало след като си изпаднал в паника
Значи откачих машинките на централното още преди да влезнат във вратата там има букси откачих ги. Но няма ефект. За паника не съм се паникьосал номерих начин да си заключвам и откючвам колата, но не въри да не ми работят тезинеща. За сега пуснах собствено захранване за шофарската машинка и така я заключвам и отключвам пак с алармата. Гаден беше момента с отварянето на багажника защото и него съм гонаправил да е към захранването на централното. Та него го отворих като залостих копчето и сложиш бушона. Вярно изгоря бушона , но поне се отвори колкото и смешно да е....


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Извинявай предварително за тъпия съвет, но навремето като оживявах компютри и неможех да разбера къде е късото, пусках на двете шини, които са на късо 5V 20А и късото прекъсваше.
Та съвета ми е да сложиш по-мощен предпазител за 2-3 секунди и да се "огледаш" за миризма на изгоряла изолация или пушек.
Та съвета ми е да сложиш по-мощен предпазител за 2-3 секунди и да се "огледаш" за миризма на изгоряла изолация или пушек.
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега мерси за съвета не е никак глупав. Пробвах така но бушона се топи и нищо. Разликата при по-големия и по-малкия бушон е че единия гори, а другия се топи. Както и да е открихпроблема. Преплетени и стопени кабели под кутията с бушоните. Благодаря на Жоро (tomny) че ме подсети, че и това го има като опция. За съжеление неможех да сменя кабелите защото е много неудобно, но ги изолирах надявам се да няма повече проблеми. За да се подсигуря обаче оставих машинката на шофърската врата с отделно захранване така, че дори да изгори бушона тя да работи. И сложих малък предпазител 7,5А за да изгори веднага ако има нещо. Благодаря за отзивите се пак.
Eто снимка да видите за какво става дума:
http://mini.hit.bg/mizeriq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Eто снимка да видите за какво става дума:
http://mini.hit.bg/mizeriq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


- revmata
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
ако искаш да си купуваш нова кола ги слушай-.а сега мене.Ако съм на твое място бих постъпил така- махам няколко букси от платката/орентирам се точно кои/и след това подавам импулс директно на всеки консуматор с цел по този начин да премахна ,,общата точка,,Естествено бих подал импулс около 7 8 ампера и усещайки по големината на искрата бих открил повредата.Това е ,,бабишки,,начин но е доста ефикасен.Знам,че има от мене по- големи специалисти,но дано вземат участие.УСПЕХ 

КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта