Централно заключване - постоянно гори бушона.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Централно заключване - постоянно гори бушона.

Мнение от billy_boy » 09 сеп 2007, 20:22

Колеги прибирам се днес слизам от колата заключвам и съответно нищо само алармата се включва, а колата не се заключи. Първата ми реакция беше да проверя бушоните. Съответно бушон номет 10 беше изгорял той отговаря за централното за часовника и за вътрешното осветление. Откачих всички машинки часовника... нищо слагам бушон и се топи. Проверих кабелите не открих нищо видимо. Това е доста притеснително защото вече нямам никакви ключалки и съответно заключването на колата става сложен процес. За сега съм закрепил положернието, нно дайте идеи къде да търся проблема. Опитах се да игнорирам възжможности като изключвам консуматори, но не достигнах до никъде. :roll:
Последна промяна от billy_boy на 09 сеп 2007, 22:58, променено общо 2 пъти.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 09 сеп 2007, 20:39

ти май си беше слагал модул да вдига стъклата и е вързан към централното нали? я го откачи и пак пробвай
Изображение

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 09 сеп 2007, 21:00

Модула го сложих, но е махнат отдавна не е в него проблема. И при игнорирана аларма от централното пак същото.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 09 сеп 2007, 22:15

според мене предпазителя е общ,но ефекта е ,ако общата точка се ,,премахне,, и се изпробва всеки консуматор по отделно :cry:
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 09 сеп 2007, 22:41

Предпазителя е общ. Да пише си го и в книжката, но къде е общата точка... незая. Също така как се сваля таблото с бушоните мисля да проверя и там какво става. И от къде взима ток плафона. Ако трябва да пускам нова инсталация за тези 3 неща поне да знам за централното и часовника лесно, но плафона незная от къде взима ток.
Последна промяна от billy_boy на 09 сеп 2007, 22:57, променено общо 1 път.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 09 сеп 2007, 22:53

Що постянно го пишеш тоя чАсовник с "Е" уе човек?

Кабелите където преминават от купето до вратата гледа ли?
След като нямаш намеса та да се е получило остава нещо да амортизирало.
Огледай за протрити кабели там.
Ламерско е ама може да ти е убягнало след като си изпаднал в паника :)

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 09 сеп 2007, 23:01

paci написа:Що постянно го пишеш тоя чАсовник с "Е" уе човек?

Кабелите където преминават от купето до вратата гледа ли?
След като нямаш намеса та да се е получило остава нещо да амортизирало.
Огледай за протрити кабели там.
Ламерско е ама може да ти е убягнало след като си изпаднал в паника :)
Сорри тва е щото пиша обикновенно на шльокавица...

Значи откачих машинките на централното още преди да влезнат във вратата там има букси откачих ги. Но няма ефект. За паника не съм се паникьосал номерих начин да си заключвам и откючвам колата, но не въри да не ми работят тезинеща. За сега пуснах собствено захранване за шофарската машинка и така я заключвам и отключвам пак с алармата. Гаден беше момента с отварянето на багажника защото и него съм гонаправил да е към захранването на централното. Та него го отворих като залостих копчето и сложиш бушона. Вярно изгоря бушона , но поне се отвори колкото и смешно да е....
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 10 сеп 2007, 12:13

а запалката провери ли/може да е отделно и да бъркам/
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 10 сеп 2007, 12:50

revmata написа:а запалката провери ли/може да е отделно и да бъркам/
Запалката работи тя е отделно. Всичко друго работи без тези 3 неща.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 10 сеп 2007, 13:20

Извинявай предварително за тъпия съвет, но навремето като оживявах компютри и неможех да разбера къде е късото, пусках на двете шини, които са на късо 5V 20А и късото прекъсваше.

Та съвета ми е да сложиш по-мощен предпазител за 2-3 секунди и да се "огледаш" за миризма на изгоряла изолация или пушек.

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 10 сеп 2007, 15:23

Колега мерси за съвета не е никак глупав. Пробвах така но бушона се топи и нищо. Разликата при по-големия и по-малкия бушон е че единия гори, а другия се топи. Както и да е открихпроблема. Преплетени и стопени кабели под кутията с бушоните. Благодаря на Жоро (tomny) че ме подсети, че и това го има като опция. За съжеление неможех да сменя кабелите защото е много неудобно, но ги изолирах надявам се да няма повече проблеми. За да се подсигуря обаче оставих машинката на шофърската врата с отделно захранване така, че дори да изгори бушона тя да работи. И сложих малък предпазител 7,5А за да изгори веднага ако има нещо. Благодаря за отзивите се пак.

Eто снимка да видите за какво става дума:

http://mini.hit.bg/mizeriq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
di_rtv
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 21 ное 2006, 22:02
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1995 1.6 16V EFI
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Мнение от di_rtv » 10 сеп 2007, 19:28

Това с усиления предпазител го правих на едно ауди и направо се препотих три пъти когато взе да излиза пушек от прага .Едва сварих да стигна до акумолатора да сваля клемата. Щях да запаля колата. Та съветът ми е да не го правите това докато не разберете къде е късото.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 10 сеп 2007, 22:52

ако искаш да си купуваш нова кола ги слушай-.а сега мене.Ако съм на твое място бих постъпил така- махам няколко букси от платката/орентирам се точно кои/и след това подавам импулс директно на всеки консуматор с цел по този начин да премахна ,,общата точка,,Естествено бих подал импулс около 7 8 ампера и усещайки по големината на искрата бих открил повредата.Това е ,,бабишки,,начин но е доста ефикасен.Знам,че има от мене по- големи специалисти,но дано вземат участие.УСПЕХ ;):
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 10 сеп 2007, 23:19

billy_boy написа:Както и да е открихпроблема. Преплетени и стопени кабели под кутията с бушоните. Благодаря на Жоро (tomny) че ме подсети, че и това го има като опция. За съжеление неможех да сменя кабелите защото е много неудобно, но ги изолирах надявам се да няма повече проблеми.



:wink:
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 10 сеп 2007, 23:27

браво колега.Но знай , че смърт без пречина няма,, и за това те съветвам да помислиш защо са преголрели и да ли няма да станат пак така след като ги бадажираш.Така ,че умната
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта