Проблем със светлините. Ескорт МК4-Решен!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Проблем със светлините. Ескорт МК4-Решен!

Мнение от denises26 » 08 апр 2012, 16:33

Проблема е разрешен. Оказа се лоша връзка на клемореда (бушонното табло). Кабела не беше добре закрепен и бушона не прави връзка следователно нема ток :D Сега си имам всички светлини и вътре и вън. _friends_

masterplan
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 06 сеп 2014, 16:15
Модел на автомобила: escord
Status: Извън линия

Re: Проблем със светлините. Ескорт МК4-Решен!

Мнение от masterplan » 06 сеп 2014, 16:39

Здравейте колеги.По въпроса с неработещите предни и задни габарити на форд ескорт,но работеши предни къси и дълги светлини на фаровете,отговора е един,лично изпитан до болка от мен - КЛЮЧ ЗА СВЕТЛИНИ и по-специално ВРЪТКАТА на върха на ключа,от където си включвате първоначално светлините със завъртане.Проблем - контактните пластини се зацапват с прахоляк и мрасотия в следствие на което нагарят и се получава изолатор от нагар на някои от пъпките.Контактните пъпки са различни за предни и задни габарити в следствие на което може да се случат следните 3 варианта -
1.Работят предните два,задните два не работят.
2.Работят задните два,предните два не работят.
3.Не работят нито предните,нито задните два габарити.
И при трите варианта почти винаги не свети и таблото на водача!!!!!

!!!!! Ако вашият случай е да не работи само един преден или един заден габарит,а другия да работи,то вариянтите в проценти са:
- 60% да е изгоряла крушка
- 20% да е изгорял бушон
- 10% да е нагар по гнездото на някой бушон
- 10% да е окислена фасонга на крушка.

Други варианти няма!!!!!

!!!!!Решение на проблема с ключа- сваля се пластмасовата част на врътката с която палиш и гасиш светлините и просто впръскваш ОБИЛНО контактен спрей "Phillips" или "WD40" - има ги във всяка бензиностанция по 5-6лв на флакон,след което изчакваш 10 минути спрея да подейства, слагаш обратно врътката и неколкократно (10-15 пъти) развърташ.Контактният спрей разяжда нагара,той пада от въртенето и светлите и таблото светват.НЕ СЕ опитвайте да чистите пластинките със шкурка,лесно се развалят и т.н

При мен случаят бе именно гореописаният.Преди това бях проверил с мултицет всички бушони,крушки,релета(има реле за светлините,за бензиновата помпа,за ляв мигач,десен мигач и още няколко),чистих релетата с контактен спрей,впръсквах контактен спрей в гнездата на бушоните,е не и не и пак не.Накрая след цял ден ядове и гъзурчене остана само ключа - ПРОБЛЕМА БЕ В КЛЮЧА :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта