Проблем с генератора
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Re: Проблем с генератора
Чрез метода проба-грешка и малко размисли стигнах до следното: Оказа се, че когато се намокри пистовия ремък и са включени повече консуматори, тогава той почва да приплъзва и зарядното напрежение пада под 13V. В този случай компютъра отчита проблем и лампата на таблото светва, като това е съпроводено с присвирване и тропане откъм ремъка, доста силно. Понеже обтегача е здрав реших да пробвам със смяна на демпферната шайба дали ще има разлика. Да, след смяната вече всичко е ОК. Ремъка не тропа и не свири не само при намокряне но и при натоварване на динамото. В много, много редки случаи светва лампата, и то само, когато се включи климатика(веднъж на около 20-30 включвания само ако е мокър ремъка). Тогава обаче зарядното напрежение пада за момент под 13V и пак се качва постепенно до нормалното ниво. При това положение лампата пак светва (при рестартиране на двигателя изгасва), въпреки, че зарядното напрежение се е вдигнало. Може би, ако релето, което смених беше оригинално, нямаше да отчита този моментен пад на напрежение. За това проблема май е в неоригиналното реле. Оставям нещата така, а лампата я светне, я не светне някога. Вече излишни нерви нямам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта