Проблем с генератора

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: Проблем с генератора

Мнение от fordfen » 13 ное 2014, 23:34

Чрез метода проба-грешка и малко размисли стигнах до следното: Оказа се, че когато се намокри пистовия ремък и са включени повече консуматори, тогава той почва да приплъзва и зарядното напрежение пада под 13V. В този случай компютъра отчита проблем и лампата на таблото светва, като това е съпроводено с присвирване и тропане откъм ремъка, доста силно. Понеже обтегача е здрав реших да пробвам със смяна на демпферната шайба дали ще има разлика. Да, след смяната вече всичко е ОК. Ремъка не тропа и не свири не само при намокряне но и при натоварване на динамото. В много, много редки случаи светва лампата, и то само, когато се включи климатика(веднъж на около 20-30 включвания само ако е мокър ремъка). Тогава обаче зарядното напрежение пада за момент под 13V и пак се качва постепенно до нормалното ниво. При това положение лампата пак светва (при рестартиране на двигателя изгасва), въпреки, че зарядното напрежение се е вдигнало. Може би, ако релето, което смених беше оригинално, нямаше да отчита този моментен пад на напрежение. За това проблема май е в неоригиналното реле. Оставям нещата така, а лампата я светне, я не светне някога. Вече излишни нерви нямам.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта