автоматично вкл. на фарове при контакт
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да и аз открих това за релето, но мисля, че трябва да има и модул, който сваля волтажа за дневните светлини. И на мене ми е много интересно, дали е нужно само да се купи въпросното реле или...Любо написа:Според ръководството за Мондеото мястото на това реле е в кутията при двигателя. Пише, че релето e R1 и е зелено. Води се реле за дневни свитлини.Кат. номер 6600258 и според цените, които МП дават в страницата си струва 16,23лв.R1 Green.......Daytime running lights(left-hand drive, but not all countries) or dim-dip lights (UK)
Следва въпроса - само релето ли трябва да се сложи, за да се стигне до крайния резултат или трябва да се прави още нещо?

Дали ще се намери някой, който да ни помогне в това отношение?!

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Има още едно или две неща. Поне толкова успях да разбера от схемата, а там не съм много силен.
Общо са три неща: DIP Beam Relay; Daytime Running Light Relay и Daytime Running Light Resistor.
Първото е го дават бяло реле R9
Но този резистор .... ?
Общо са три неща: DIP Beam Relay; Daytime Running Light Relay и Daytime Running Light Resistor.
Първото е го дават бяло реле R9
Второто май е зеленото реле R1.R9 White ..... Dipped beam headlight
Но този резистор .... ?
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
като гледам онези от форума на vw какви ги творят!
Добре де ама на мене не ми става ясно следното:
Защо ще се мъчиме да правиме такива невероятни неща със последователно свързване,съпротивления и т.н. за да харчат фаровете на 50% какъв е толкова смисъла, че ще харчат по-малко ок ама вечер какво правиме? пак цъкаме ключета, релета за да започнат да светят на 100% така ли?
ами ако забравиш и те гепят куките? кво им обясняваш ? забравих да си изключа съпротивленията така ли ?

Добре де ама на мене не ми става ясно следното:
Защо ще се мъчиме да правиме такива невероятни неща със последователно свързване,съпротивления и т.н. за да харчат фаровете на 50% какъв е толкова смисъла, че ще харчат по-малко ок ама вечер какво правиме? пак цъкаме ключета, релета за да започнат да светят на 100% така ли?
ами ако забравиш и те гепят куките? кво им обясняваш ? забравих да си изключа съпротивленията така ли ?


-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Смисълът на 50 % < натоварване на крушките е удължаване на живота им. Имайки предвид, че цената на една крушка е съизмерима с цената на релето смисълът е ясен 
А вечерно време и сега си цъкаме ключетата, нали
А може да се вмъкне в схемата и един фотосензор (незнам дали така се казва - вече обясних, че съм бос по-темата), които при намаляване интензивността на светлината навън под определени норми (стойности) да ти цъква 100-те % на ламбите, вместо теб и забравяш за разправиите с поицаите за светлините.
Сетих се за още един смисъл, който може и да е споменаван вече, но ме мързи да преровя цялата тема пак. Така че ако е казано, моля за извинение.
През деня фаровете заслепяват и това ние всички сме го изпитвали - не е никак приятно. Но ако интензивността на светене е наполовина ми се струва, че този ефект ще изчезне. А това води и до по-безопасно шофиране. Хем те виждат, хем не пречиш.

А вечерно време и сега си цъкаме ключетата, нали

А може да се вмъкне в схемата и един фотосензор (незнам дали така се казва - вече обясних, че съм бос по-темата), които при намаляване интензивността на светлината навън под определени норми (стойности) да ти цъква 100-те % на ламбите, вместо теб и забравяш за разправиите с поицаите за светлините.

Сетих се за още един смисъл, който може и да е споменаван вече, но ме мързи да преровя цялата тема пак. Така че ако е казано, моля за извинение.
През деня фаровете заслепяват и това ние всички сме го изпитвали - не е никак приятно. Но ако интензивността на светене е наполовина ми се струва, че този ефект ще изчезне. А това води и до по-безопасно шофиране. Хем те виждат, хем не пречиш.
Последна промяна от Любо на 18 окт 2006, 14:20, променено общо 2 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта