Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
red
- потребител

- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от red » 19 юни 2006, 18:33
и човекът купува ама на - какво са му продали никой не знае
За Бош - аз от моите не съм доволен сложих Моторкрафт и не можах да си позная колата
-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 19 юни 2006, 19:00
Може да се е случила някоя дефектна да има ,нормално е
А и моита колесница и оздравяха конете с Моткрафта
-
NIKJAMa
- потребител

- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от NIKJAMa » 19 юни 2006, 19:23
Така е може една да е дефектна. Първо им провери растоянието за искрата дали е правилното. После можеш да вземеш една от работещите БОШ-ки и да извъртиш по всички цилиндри и да намериш дефектната Моторкрафтка.
-
muko
- потребител

- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от muko » 19 юни 2006, 21:03
Благодаря ви за мненията! Разликата е толкова голяма, че не ми се пробва пак с Моторкрафта. Честно казано, не ми се вярва да е една дефектна, струва ми се, че просто са по"топли". Имах подобен проблем със Сиерата преди години - тя вървеше с Шампион, а с Бош и Беру Ултра - не. Тогава не съм пробвал Моторкрафт.
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 19 юни 2006, 21:09
Направо ме уби! С тия-не върви, с ония-литва....нещо никак не мога да си го обясня...вземи си направи центровка на запалването!
-
muko
- потребител

- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от muko » 19 юни 2006, 21:16
Вижте сега - то не е съвсем да не върви. Сигурен съм, че доста хора няма да усетят разликата.

Но, човек който си усеща колата прави разлика - това е!

За центровката си прав разбира се! Но ако намаля изпреварването няма да "чука аванса", но става по-тромава и лакома, като разбира се има и плюс - малко по-малко се влияе от натовареността / расте въртящия момент/ А на мене най-важен май ми е разхода.

Последна промяна от
muko на 19 юни 2006, 21:21, променено общо 1 път.
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 19 юни 2006, 21:18
CFi и чукане на аванс....

-
muko
- потребител

- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от muko » 19 юни 2006, 21:24
Така е, не звучи логично, но е точно така - по точно може да се каже, че звука е като пържене, когато е малко, но ако безчувствено подадеш газ още детонациите се засилват.

Поне знам, че имам компресия!

Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 20 юни 2006, 11:24
Май ще е добре да си прегледаш и кабелите!
-
mrdds
- потребител

- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от mrdds » 20 юни 2006, 11:32
иди на компютърен стенд да ти видят напреженията на свещите.Когато сменях моите преди да ги сложим видях картинката-плачевна:4 диаграми от които нито 1 не съвпадаше по напрежение с някоя друга.Но като сложихме новите(моторкрафт) всичко заспа.
-
веден
- потребител

- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от веден » 20 юни 2006, 18:02
Как така избирате свещи само по името на фирмата производител - не мога да разбера. Ето Ви няколко точни шифри на свещи за Zetec 1,6i 16v :
Motorcraft - AYRF22PP
Bosch - HR7MPP
Beru - 14KR-6 ZPPV
Champion - RE7YCC
-
forzi
- потребител

- Мнения: 83
- Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
- Местоположение: софия
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от forzi » 21 юни 2006, 20:39
Преди седмица отидох да си купя свещи от МП и поисках AYRF 22 PP ,обаче девоиката ми обясни ,че много често им сменяли кодовете и вече на тоя код отговаряли свещи AYFS 22 F1. Е взех ги,но ме гложди съмнение.Та знае ли някои дали става въпрос за едни и същи свещи или поне къде може да се провери това?
-
веден
- потребител

- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от веден » 22 юни 2006, 03:44
За мен това си е чист търговски трик на девойката от магазина.
Цената на оригиналните е около 18лв./бр. и са с платиниев електрод с много тънък връх, а разстоянието е 1мм.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта