Няма тоци
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ама явно съвсем си я закъсал...
Казах ти изтегли си схемата на ел. инсталацията....
Мамка му, как не си ми наблизо та да го оправим този проблем набързо...
Но ще трябва да стане по трудният начин...
Понеже каза че трудно се справяш с ел. схемите, ще те помоля да спазваш точно каквото ти пиша, да го прилагаш и да казваш какъв е резултата. В зависимост от това колко често може да отделяш време за да мериш с мултицета колата ти ще запали в скоро време.
Писах вече че ако липсва едната маса към ECU-то, бензиновата помпа няма да ти завърти изобщо.
Като начало ще замериш двете маси които отиват към ECU-то (заради една от тях може да не ти върти помпата), както и масата към EIDS4 модула (заради нея може да нямаш запалване).

(Съжалявам, че снимката е огромна но иначе няма как да се види схемата)
Най-напред трябва да имаш здрави бушони във гнезда номер 3,5 и 26 и клемите на акумулатора да са закачени. Изключваш ECU-то от буксата му. Като погледнеш конектора на ECU-то има означения кой е 1-ви и кой 60-ти пин (конектор). Пинове 11, 20, 21, 30, 31, 40, 41, 50, 51 също са означени.
С мултицета мериш за верига между минуса на акумулатора и пин 40 (на горната картинка- между Х и 1 които са в червено) от буксата на ел. инсталацията . Кабела към този пин трябва да е КАФЯВ на цвят. Трябва да има верига.
С мултицета мериш за верига между минуса на акумулатора и пин 60 (на горната картинка- между Х и 2 които са в червено) от буксата на ел. инсталацията .Кабела към този пин трябва да е КАФЯВ на цвят. Трябва да има верига.
С мултицета мериш за верига между минуса на акумулатора и пин 9 (на горната картинка- между Х и 3 които са в червено) от буксата на ел. инсталацията на EDIS4 модула (намира се отдясно във коша на двигателя, близо до казанчето за течност за чистачките - като огледаш хубаво конектора ще видиш че има означения за номерата на всеки кабел). Кабела към този пин трябва да е КАФЯВ на цвят. Трябва да има верига.
Веригите който ще трябва да замериш съм удебелил със черно.
Ако имаш верига между минуса на акумулатора и пин 60 на ECU-то, то почти сигурно е че имаш верига и между минуса и пин 9 на EDIS4 модула.
Ако тези вериги са здрави кажи за да продължим нататък.
Същевремено може да провериш дали имаш запалване - сипи малко (малко!) бензин във всмукателните колектори и опитай да запалиш. Трябва да се опита поне да запали! Ако не стане значи имаш проблем и със запалването, но всичко по реда си.
Чакам резултати!
Поздрави!
Казах ти изтегли си схемата на ел. инсталацията....
Мамка му, как не си ми наблизо та да го оправим този проблем набързо...
Но ще трябва да стане по трудният начин...
Понеже каза че трудно се справяш с ел. схемите, ще те помоля да спазваш точно каквото ти пиша, да го прилагаш и да казваш какъв е резултата. В зависимост от това колко често може да отделяш време за да мериш с мултицета колата ти ще запали в скоро време.
Писах вече че ако липсва едната маса към ECU-то, бензиновата помпа няма да ти завърти изобщо.
Като начало ще замериш двете маси които отиват към ECU-то (заради една от тях може да не ти върти помпата), както и масата към EIDS4 модула (заради нея може да нямаш запалване).

(Съжалявам, че снимката е огромна но иначе няма как да се види схемата)
Най-напред трябва да имаш здрави бушони във гнезда номер 3,5 и 26 и клемите на акумулатора да са закачени. Изключваш ECU-то от буксата му. Като погледнеш конектора на ECU-то има означения кой е 1-ви и кой 60-ти пин (конектор). Пинове 11, 20, 21, 30, 31, 40, 41, 50, 51 също са означени.
С мултицета мериш за верига между минуса на акумулатора и пин 40 (на горната картинка- между Х и 1 които са в червено) от буксата на ел. инсталацията . Кабела към този пин трябва да е КАФЯВ на цвят. Трябва да има верига.
С мултицета мериш за верига между минуса на акумулатора и пин 60 (на горната картинка- между Х и 2 които са в червено) от буксата на ел. инсталацията .Кабела към този пин трябва да е КАФЯВ на цвят. Трябва да има верига.
С мултицета мериш за верига между минуса на акумулатора и пин 9 (на горната картинка- между Х и 3 които са в червено) от буксата на ел. инсталацията на EDIS4 модула (намира се отдясно във коша на двигателя, близо до казанчето за течност за чистачките - като огледаш хубаво конектора ще видиш че има означения за номерата на всеки кабел). Кабела към този пин трябва да е КАФЯВ на цвят. Трябва да има верига.
Веригите който ще трябва да замериш съм удебелил със черно.
Ако имаш верига между минуса на акумулатора и пин 60 на ECU-то, то почти сигурно е че имаш верига и между минуса и пин 9 на EDIS4 модула.
Ако тези вериги са здрави кажи за да продължим нататък.
Същевремено може да провериш дали имаш запалване - сипи малко (малко!) бензин във всмукателните колектори и опитай да запалиш. Трябва да се опита поне да запали! Ако не стане значи имаш проблем и със запалването, но всичко по реда си.
Чакам резултати!
Поздрави!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
disc написа:Ама явно съвсем си я закъсал...
Казах ти изтегли си схемата на ел. инсталацията....
Мамка му, как не си ми наблизо та да го оправим този проблем набързо...
Но ще трябва да стане по трудният начин...
Понеже каза че трудно се справяш с ел. схемите, ще те помоля да спазваш точно каквото ти пиша, да го прилагаш и да казваш какъв е резултата. В зависимост от това колко често може да отделяш време за да мериш с мултицета колата ти ще запали в скоро време.
Писах вече че ако липсва едната маса към ECU-то, бензиновата помпа няма да ти завърти изобщо.
Като начало ще замериш двете маси които отиват към ECU-то (заради една от тях може да не ти върти помпата), както и масата към EIDS4 модула (заради нея може да нямаш запалване).
(Съжалявам, че снимката е огромна но иначе няма как да се види схемата)
Най-напред трябва да имаш здрави бушони във гнезда номер 3,5 и 26 и клемите на акумулатора да са закачени. Изключваш ECU-то от буксата му. Като погледнеш конектора на ECU-то има означения кой е 1-ви и кой 60-ти пин (конектор). Пинове 11, 20, 21, 30, 31, 40, 41, 50, 51 също са означени.
С мултицета мериш за верига между минуса на акумулатора и пин 40 (на горната картинка- между Х и 1 които са в червено) от буксата на ел. инсталацията . Кабела към този пин трябва да е КАФЯВ на цвят. Трябва да има верига.
С мултицета мериш за верига между минуса на акумулатора и пин 60 (на горната картинка- между Х и 2 които са в червено) от буксата на ел. инсталацията .Кабела към този пин трябва да е КАФЯВ на цвят. Трябва да има верига.
С мултицета мериш за верига между минуса на акумулатора и пин 9 (на горната картинка- между Х и 3 които са в червено) от буксата на ел. инсталацията на EDIS4 модула (намира се отдясно във коша на двигателя, близо до казанчето за течност за чистачките - като огледаш хубаво конектора ще видиш че има означения за номерата на всеки кабел). Кабела към този пин трябва да е КАФЯВ на цвят. Трябва да има верига.
Веригите който ще трябва да замериш съм удебелил със черно.
Ако имаш верига между минуса на акумулатора и пин 60 на ECU-то, то почти сигурно е че имаш верига и между минуса и пин 9 на EDIS4 модула.
Ако тези вериги са здрави кажи за да продължим нататък.
Същевремено може да провериш дали имаш запалване - сипи малко (малко!) бензин във всмукателните колектори и опитай да запалиш. Трябва да се опита поне да запали! Ако не стане значи имаш проблем и със запалването, но всичко по реда си.
Чакам резултати!
Поздрави!
Просто мерси за информацията и другите работи който си правил за мен.Просто незнам начин по който да ти се отблагодаря!Спестяваш ми доста средства! След 2 дена ще пробваме .Ще извикам един приятел че аз с тоците не мога се оправя поне той ги разбира.И веднага след резолтат ще пиша. Мерси много за отговора







Renault Sport
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Между другото забравих да спомена в предния си пост че последно като сваляхме бушоните за да проверим веригата на помпата дали е здрава.след това действие вече нямам контакт
! даже вече стартера не върти. иначе като включа фаровете светят заедно с таблото.Смених всички бошони и пак същатата работа.Ако можеш да ми покажеш местата на релетата и самите релета къкви трябва да са.че имам чуството че май тях объркахме.





Renault Sport
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
колега можеш ли да ми пртиш една схема за ескор /орион 1.4карборатор 91/92 с DIS аз разполагам с тази на фиеста ама дали са съвсем съвместими мерси предварителноdisc написа:Ама явно съвсем си я закъсал...
Казах ти изтегли си схемата на ел. инсталацията....
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
S>G>Bankov написа:колега можеш ли да ми пртиш една схема за ескор /орион 1.4карборатор 91/92 с DIS аз разполагам с тази на фиеста ама дали са съвсем съвместими мерси предварителноdisc написа:Ама явно съвсем си я закъсал...
Казах ти изтегли си схемата на ел. инсталацията....
Здравей.
Може би някъде из форума го има линка, ако не - ще трябва да се сърдим на админа (админите).
Ако нямаш достъп до Дата.бг ми прати на ЛС е-маейла ти и ще ти ги пратя специално:
Малка Форд библиотечка във PDF формат:
http://store1.data.bg/tco/ford/
Теб по специално те интересува:
http://free.data.bg/tco/ford/Haynes%20m ... 737-12.pdf
P.S.: Не съм сигурен, че има схема със DIS. Пробвай със схемите за по-старият Ескорт:
http://free.data.bg/tco/ford/Haynes%20m ... cort%2089/
P.P.S.: За 2 години към моята директорийка има трансфер от 937.94GB!!! Надявам се е полезна!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Свинската мас май върши долу-горе същата работа за защита от окисляване. Не знам обаче дали е по-достъпна тя в сравнение с техническия вазелин. Ако имаш роднини на село, които гледат прасе за коледа...disc написа:Няма да има проблеми... но за всеки случай може да ги почистиш - те са намазани с технически вазелин- хубаво след което пак да ги намажеш, но едва ли ще намериш такъв вазелин. Не се сещам за друго с което да може да ги намажеш (против корозия).

- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Orion16v написа:Здрасти!
Значи пробвах това което писа и при трите пина нямаше верига.трябваше лу да давам на контакт ?ама аз пробвах и 2та вариянта.
Това горното го получих на ЛС. Мисля е по-добре темата да продължи тук във форума от колкото на ЛС защото така ще остане черно на бяло написано и може да е от помощ на някой.Orion16v написа:Сега като гледам схемата и се сещам че като зглобявахме колата едният сноп с кабели от същата страна където е копютара беше одрязан и като ги сварзвахме кабелите по цветове имаше 2 кабела едни и същи кафяви...и може да са обарнати обратно... къкво ще кажеш?
След като си замерил (няма значение дали е на контакт или не - ти мериш маса (минус)) и нямаш маса значи тези трите кафеви кабела не са вързани към маса, което ще рече че или сте пропуснали да закачите някой кабел или тези кафеви който споменаваш може да сте ги обърнали. Нямам представа какво точно е, но продължаваме по-нататък.
След като нямаш верига, ще трябва ти да я изградиш

Взимаш един достатъчно дълъг кабел - единият край го закачваш на минуса на акумулатора, а другият на пин 40 и пин 60 (позиции 1 и 2 на схемата от предишната страница) на конектора.
След което включваш ECU-то в конектора. Даваш контакт и вече трябва да работи бензиновата помпа (но ако не запали двигателя помпата работи само 2 секунди!!! затова може би е по-добре да сте близо до помпата за да я чуете). Все пак има вариант в който помпата няма да заработи - ако няма +12V към ECU-то. Даваш контакт и мериш на пин 1 на ECU-то (червен кабел!) дали имаш +12V.
Хайде чакам и този резултат. Моля пиши направо тук в темата.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здрасти!
Не можах да издържа и още днес утидах при колата и почнах да я човъркам и докарах маса до пин 40 и 60. Просто имаше един кабел който е на клемата на минуса който не съм закачил.Не бях го закачил защото не знаех за къкво е.И после почнах да меря на един друг форд Ескорт 1.6 EFI бензиновата помпа.Значи ток постоянен към помпата няма .Само като даде на контакт идва 12V ток за някъде секунда и после пада. При мен обаче идва ток но много слаб няколко волта.Възможно ли е да е от това че акомулатора е слаб?Мерих акомулатора и показваше че има 11.40V това е доста слабо според мен.И като завъртя клуча да паля и прави нещо чат и таблото изгасва и после се оправя...
Не можах да издържа и още днес утидах при колата и почнах да я човъркам и докарах маса до пин 40 и 60. Просто имаше един кабел който е на клемата на минуса който не съм закачил.Не бях го закачил защото не знаех за къкво е.И после почнах да меря на един друг форд Ескорт 1.6 EFI бензиновата помпа.Значи ток постоянен към помпата няма .Само като даде на контакт идва 12V ток за някъде секунда и после пада. При мен обаче идва ток но много слаб няколко волта.Възможно ли е да е от това че акомулатора е слаб?Мерих акомулатора и показваше че има 11.40V това е доста слабо според мен.И като завъртя клуча да паля и прави нещо чат и таблото изгасва и после се оправя...

Renault Sport
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта