За MAF сензора
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Значи днеска вземах бензин за запалки (от типа "Zippo"), сипах го пак в пистолела (не, че е кой знае колко де, 125ml. за 2.5лв.) и го уползотворих
. Утре ще пробвам как ще е
...
П.П. Иначе не става ли този датчик да се почисти напримерно с нещо от сорта на кореселин, разредител, антисил или синт... всичките тези неща не оставят мазнотйй след себе си... Та ми беше интересно дали няма да стане и с такива материала пак под налягане да се впръскат чрез пистолета


П.П. Иначе не става ли този датчик да се почисти напримерно с нещо от сорта на кореселин, разредител, антисил или синт... всичките тези неща не оставят мазнотйй след себе си... Та ми беше интересно дали няма да стане и с такива материала пак под налягане да се впръскат чрез пистолета

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 апр 2007, 10:45
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Zetec 16V, 1997, бензин
- Status: Извън линия
ПОЧИСТХ СИ MAF-а
Здравейте,
Почистих MAF сензора на Зетек 1,6 16V с препарат за почистване на най-фина оптика (микроскопи, обективи, MAF сензори и т.н.
с хартийки за чистене към него от фотото на Кодак на бул. Витоша. Става перфекто и не се налага да духаш половин час.
При мен беше замърсен единия датчик и не държеше стабилни обороти при студен двигател (за първите 1-2 минути). Сега всичко е окау.
Поздрави,
Иван
Почистих MAF сензора на Зетек 1,6 16V с препарат за почистване на най-фина оптика (микроскопи, обективи, MAF сензори и т.н.

При мен беше замърсен единия датчик и не държеше стабилни обороти при студен двигател (за първите 1-2 минути). Сега всичко е окау.
Поздрави,
Иван
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Добре си сторил, ама на опаковката си пише изрично, че е за стъкло.
А доколкото нишките/жичките(или както се казват) са от благороден метал, няма причина да не се чистят с всичко що разтваря мръсотията (от гроздова, през Mr Proper, та до сода за бъчви)...Стига да няма насилие над тях шото са много чупливи.

А доколкото нишките/жичките(или както се казват) са от благороден метал, няма причина да не се чистят с всичко що разтваря мръсотията (от гроздова, през Mr Proper, та до сода за бъчви)...Стига да няма насилие над тях шото са много чупливи.

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 18 апр 2007, 12:10
- Модел на автомобила: ford fokus 1.8TDDI/01,fiesta 1.1/91
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ
Електроkлин-dry.Това е спрея за чистене
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
питане за МАФ
Може ли някой да ми каже, ако колата е на газ дали трябва да се чисти МАФ сензора и ще има ли някакъв ефект?Предварително благодаря. Така де, настроил съм се да го почистя, но да разбера поне дали си заслужава усилията.
Колата ми е фиеста 1.25 зетек и понякога оборотите играят, а съм сменил свещите и съм почистил моторчето за празен ход.

Колата ми е фиеста 1.25 зетек и понякога оборотите играят, а съм сменил свещите и съм почистил моторчето за празен ход.

- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: питане за МАФ
Ще има ефектpifivo1 написа:Може ли някой да ми каже, ако колата е на газ дали трябва да се чисти МАФ сензора и ще има ли някакъв ефект?Предварително благодаря. Така де, настроил съм се да го почистя, но да разбера поне дали си заслужава усилията.![]()
Колата ми е фиеста 1.25 зетек и понякога оборотите играят, а съм сменил свещите и съм почистил моторчето за празен ход.

- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Re: питане за МАФ
Ами почистих го, но карах само градско.Може би има някакъв ефект, при положение, че нишките не бяха много зацапани.Едната си беше сивичка, а другата имаше малко черно, но светнаха. Може би малко по-добре се дърпа, но ще го видя на разхода на дълъг път.Brock написа:Ще има ефектpifivo1 написа:Може ли някой да ми каже, ако колата е на газ дали трябва да се чисти МАФ сензора и ще има ли някакъв ефект?Предварително благодаря. Така де, настроил съм се да го почистя, но да разбера поне дали си заслужава усилията.![]()
Колата ми е фиеста 1.25 зетек и понякога оборотите играят, а съм сменил свещите и съм почистил моторчето за празен ход.

- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Re: питане за МАФ
А ето го и спрея за колегата който ме попитаpifivo1 написа:Ами почистих го, но карах само градско.Може би има някакъв ефект, при положение, че нишките не бяха много зацапани.Едната си беше сивичка, а другата имаше малко черно, но светнаха. Може би малко по-добре се дърпа, но ще го видя на разхода на дълъг път.Brock написа:Ще има ефектpifivo1 написа:Може ли някой да ми каже, ако колата е на газ дали трябва да се чисти МАФ сензора и ще има ли някакъв ефект?Предварително благодаря. Така де, настроил съм се да го почистя, но да разбера поне дали си заслужава усилията.![]()
Колата ми е фиеста 1.25 зетек и понякога оборотите играят, а съм сменил свещите и съм почистил моторчето за празен ход.

- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
бе и аз след като прочетох всичко по темата,взех та го почистих тоя сензор.Определено има +ефект,но пък един друг проблем ми лази по нервите.По някой път колата сама се форсира до 2000-2500 оборота седи така малко и после се оправи.а и сутрин все така не работи мн добре в продължителност на минута -две.
Мисля си че най-вероятно е моторчето за тихите обороти,но не сън сигурен къде да го търся.
Дайте някакви идеи колеги къде се намира и дали това е мястото дето да търся проблема.
Двигателя ми е 1.6 16v zetec с пластмасови колектори.
Мисля си че най-вероятно е моторчето за тихите обороти,но не сън сигурен къде да го търся.
Дайте някакви идеи колеги къде се намира и дали това е мястото дето да търся проблема.
Двигателя ми е 1.6 16v zetec с пластмасови колектори.
ZETEC POWER!!!!!
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
terminatoro написа:бе и аз след като прочетох всичко по темата,взех та го почистих тоя сензор.Определено има +ефект,но пък един друг проблем ми лази по нервите.По някой път колата сама се форсира до 2000-2500 оборота седи така малко и после се оправи.а и сутрин все така не работи мн добре в продължителност на минута -две.
Мисля си че най-вероятно е моторчето за тихите обороти,но не сън сигурен къде да го търся.
Дайте някакви идеи колеги къде се намира и дали това е мястото дето да търся проблема.
Двигателя ми е 1.6 16v zetec с пластмасови колектори.
И при мен беше така, почистих моторчето за празен ход - намира се отдясно на колекторните тръби и се отвива с два болта осмица, поне при фиестата ми е така.Друго което може да е тръбичките за вакуум, под колекторните тръби - бяха хлабави и като им сложих скобички сега не ми изменя обороти.Говоря за форд фиеста, мисля че и при теб нещата са идентични.Успех
- ge4ev
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Абе колеги, аз преди около месец направих тази процедура даже и изключих акомулатора ако има гре6ки да ги изтрие и се получи нещо много кофти,колата не варви толкова добре както педи,по бавно ускорява и гори повече. Имаше малко нагар по една от жичките на MAF-a ,изчисти се супер с контактен спрей,като на PIFIVO 1. Назнам какво да правя.Разбрах,че в Пловдив в един сервиз имат стенд за проверка на MAF сензори и още се чудя какво да правя. 

Във FORD-а e комфорда
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
След рестарт на компа, обикновено му се провежда "обучение" и...като му укажеш - така и върви после!Илия Живков Гечев написа:Абе колеги, аз преди около месец направих тази процедура даже и изключих акомулатора ако има гре6ки да ги изтрие и се получи нещо много кофти,колата не варви толкова добре както педи,по бавно ускорява и гори повече. Имаше малко нагар по една от жичките на MAF-a ,изчисти се супер с контактен спрей,като на PIFIVO 1. Назнам какво да правя.Разбрах,че в Пловдив в един сервиз имат стенд за проверка на MAF сензори и още се чудя какво да правя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта