датчик за водата на ескорт
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 17 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
датчик за водата на ескорт
Колеги четох четох по тая тема обаче не разбрах точно къде се намира тоя датчик при ескорт модела ми е 94 16 V на перката има ли датчик или само на корпуса дето е термостата .Проблема е че стрелката си седи винаги на долно положение се е дно не е загреяла вобще ??????? Интересуваме само датчика който подава информация на таблото иначе сичко си му е уред прката си включва когато включа климатика обаче стрелката ми седи все на студено . Моля за съвет
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
за датчика
колега датчика за таблото е на охлюва та термостатта от доло този от горе е за инжекцията и не го бараи под него е този за таблото а този за перката си е на гуменото съединение от горе твае
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 17 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за датчика
Разбрах . Мерси . Утре ще го сменям 14,50 струва .
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 17 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги вчера огледах хубаво под капака на моя ескорт 1.6/16V от 94 година значи има общо 4 датчика 2 са на термостата един от горе и един от долу, един на маркуча за водата и един на самата перка от долу. Та въпроса ми е кой по точно се отнася за показанието на таблото защото стрелката ми не бачка и все показва че колата е студена
само като дам на контакт или запаля мръдне 5 милиметра и това и е?Ако тръгна да ги ссменявам сичките къде отиваме
Сори че се повтарям и пак питам ама и перката никога не съм я чувал да работи след като се прегрее мотора само когато включа климатика работи иначе благодаря на "dimbatami"


- zaxyg
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 15 май 2007, 19:29
- Модел на автомобила: Ситроен Ксантия 1,6i '95 и Пежо 106 '96
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Хайде, да не отварям нова тема, ще пиша тук. Днес ми направи впечатление, че перката на Ескорта се вкл'чи точно, когато стрелката за температурата беше на средата. Когато се охлади, изкл'чи. Викам си, това не е нормално. Пробвах отново и пак се вкл'чи точно на средата, когато беше стигнала стрелката. От какво може да е това, като датчикът е на 1 месец и до вчера не го правеше това.
П.П. Направи ми впечаление, че антифризът беше изпълнил почти цялото казанче, след като беше загрял. Възможно ли е проблемът да е по-голямото му количество - малко над max в казанчето, налят по погрешка?

П.П. Направи ми впечаление, че антифризът беше изпълнил почти цялото казанче, след като беше загрял. Възможно ли е проблемът да е по-голямото му количество - малко над max в казанчето, налят по погрешка?
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Първо, източи антифриза до максимум или малко под него. Второ, перката се включва точно когато стелката е на средата. Трето датчика на маркуча е за перката, но според мен щом не ти загрява си за нов термостат. Ако пак не загрява до средата, след смяната, си провери дачтика за таблото, той трябва да е до термостата 


-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 17 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодарности още един път към всички отзовали се със съвети .Преди малко смених датчика този на охлюва от долу голем зор беше на гадно место даже още с топла вода щото нямах търпение да видя дали е от него и щом запалих веднага се дигна стрелката ПРОРАБОТИ оле покарах малко и стигна до средата обаче перката не проработи може би трябва още да загрее аз не съм я карал много пък ще видим ако се наложи ще сменя и датчика на маркучите 

- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
за датчика
колега не караи изобщо със вода че ще ти иде водната помпа аз я сменях от давна поради тая причина и обезваздошили системата да няма въздушна възглавница 

-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 17 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за датчика
dimbatami написа:колега не караи изобщо със вода че ще ти иде водната помпа аз я сменях от давна поради тая причина и обезваздошили системата да няма въздушна възглавница
Батка само долеах в казанчето толкова колкото изтече и то си го поема иначе незнам къде има пропка за обезвъдушаване ?
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 17 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
dimbatami написа:ми имашли парно добро
Да ти кажа не е много добро, но и преди да източа системата беше така. Ако духа на 2 със запушена клапа от вън демек да върти само въздуха в купето е много добро обаче ако е завъртяно ключето на дясно демек да влиза въздух от вън и особенно ако е на 3 не е добро. Как се обезвъздушава има ли някъде пробка ?
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
пичове и аз имам сащия проблем с шибаната стрелка,но проверих датчика
като му измерих съпротивлението и показа че е в нормите ,които са дадени в ръководството.
Знам ли нещо не ми се дават 15 кинта и да се окаже че пак не работи.
ако някой има идеи да споделя, ако не да го взимам тоя датчик и да пробвам.
като му измерих съпротивлението и показа че е в нормите ,които са дадени в ръководството.
Знам ли нещо не ми се дават 15 кинта и да се окаже че пак не работи.
ако някой има идеи да споделя, ако не да го взимам тоя датчик и да пробвам.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 17 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Батка сменяй го и няма да съжаляваш . Мойта стрелка не работеше една година докато и аз се чудех от каде е проблема, а даже си мислех че ми работи, защото когато запаля мръдне малко и до там , но аз не съм я карал много и по големи задръствания преди и заради това съм нямал досега сериозни последици от това , но сега когато е горещо , горещо ти препоръчвам да го смениш с нов. Аз като го купих и толкова ентусиазиран дали е от датчика или не и бързах да го сменя за да видя резултатете и почнах да отвъртам маркучите на водата топли, е.. малко се поизгорях но имаше защо. Веднага след смяната стрелката се покачи и като направих 2 3 кръкчета на квартала се установи на средата . Нема такава радост
Та този датчик се намира на охлюва от долу под него . Успех!

- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта