Страница 1 от 1

Проблем със стартера или тоци?

Публикувано: 25 май 2007, 21:44
от Adobe
Привет, имам следният проблем:
Колата е Форд Орион 1.3 бензин /обикновен карбуратор/.
Въртиш клуча и колета на пали, бендикса не се чува да изхвърля, никакви признаци на чаткане и т.н.; отидох взех цял стартер както си е пакет с превключватела смених превключватела само и запали, да обаче не за дълго след час тръгвам и пак въртиш ключа и никав признак.
Земам аз един кабел чат на +а и на контрола на превключвател направи дзън и запали.
Предполагам има някаде проблем с някои кабел и се губат тоци, някои да помогне с няква идея. Само да кажа че рециклирах и самият стартер и тои си варти не е от него проблема а сега вече не е и от превкючватела.
Дайте няква идея.

Благодаря предварително!

Re: Проблем със стартера или тоци?

Публикувано: 25 май 2007, 21:57
от cocoff
Adobe написа:Дайте няква идея.
Идеята си я имаш и причината знаеш... Фащай чука и това е :) :)
П.П. Честит резервен стартер :P

Публикувано: 25 май 2007, 22:30
от synthez 3D
Предполагам,че не си си отварял контактния ключ,за да измериш дали подава напрежение към стартера.Понеже съм имал подобен случай,мога да ти дам съвет да започнеш от там.От годините на употреба,пътечките,които са вътре в цилиндричния ел. ключ от задната страна на секретния механизъм,се износват и издълбават ,което води до отказ да подават контакт.Хубавото е,че този ключ се намира на лесно място и се стига без много разглобяване.

Публикувано: 25 май 2007, 22:33
от traqn_savov
отварянето на корите на таблото, е напълно ненужно и безмисленно..

Замери клема 50 на стартера. :wink:

Публикувано: 25 май 2007, 22:48
от Adobe
Ами мерих ги на контактния клуч има разлика когато е на контакт и когато не е, не че знам какви трябва да са стойностите, но определено има.
Коя е точно тази клама 50 и как точно да замера, би ли ми обяснил ?

Благодаря!

Публикувано: 26 май 2007, 01:05
от HACKO
Развиваш болтовете на стартера почистваш ги, завиваш ги наново и проблема временно изчезва. Има го при всички Ескорти от този период.

Публикувано: 26 май 2007, 12:32
от Adobe
Ами съмнявам се да е от това проблема с едно почистване само, един ден се счупих да го разглобявам и чиста така че този вариант отпада.
Благодаря за мнението разбира се!

Публикувано: 26 май 2007, 13:16
от cocoff
Какво още се чудиш, бе, човек? Щом след директно подаване на ток ти пали...От ключа до стартера е 1-2 м. жица - там търси! Виж си и клемите на батерията.