Форд Орион-91

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Форд Орион-91

Мнение от revmata » 10 юни 2007, 13:10

Колегата ми има следния проблем.
Колата запалва добре.След пробег 5-6км. започва аномалии на обортомера,не държи тихите обороти.След като огасне не иска да пали-губи искрата.
След пауза 5-6мин.без проблем запалва и това се повтаря.Ще бъда благодарен за мнения!!!!!!!!!!!!!!!!!

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 10 юни 2007, 14:34

с кои двигателси

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 10 юни 2007, 15:31

пълна инжекция е

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 11 юни 2007, 14:43

Това на колегата с форда, от 91 си мисля че е от таблото с бушоните, губи плюса на бобината, като му огасне за по сигурно, дайте от акумулатора плюс на бобината, на жака е средния кабел, ако запали е точно това.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 11 юни 2007, 20:43

това излезе точно така.Но обротомера остана постоянно надясно.Как мислите-дефектирал ли е.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта