Алтернатор
-
- потребител
- Мнения: 136
- Регистриран: 06 мар 2007, 00:29
- Модел на автомобила: '87 Fiesta 1.4i и двулитров японски хладилник
- Местоположение: София,Младост сити
- Status: Извън линия
Алтернатор
Преди няколко седмици ми се прецака алтернатора, закарах колата на сервиз, дадох 60лв и я "направиха"
днес отново ми загасна, алтернатора не зарежда, лампата не свети, ремака не е пренатегнат нито хлабав.. дайте идея от какво може да е.. няма нещо от което да тегли ток
Дайте някакви идеи, утре ще я карам за рекламация но все пак да знам какво може да е да не ме метнат..пак..
Благодаря!


Благодаря!
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: Алтернатор
Когато алтернатора не зарежда лампата свети, а не не свети.bigmurzi написа:..., алтернатора не зарежда, лампата не свети.......

в рятки случаи обаче, може и да не свети.

Рекламация, отивай пак там.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- jlpetkov
- потребител
- Мнения: 729
- Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
- Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
- Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
- Status: Извън линия
защото като нищо ще разкажеш играта на електроникатаbigmurzi написа:А това за клемата, защо?

замери акумулатора СЛЕД като си запалил колата.
Мери се първо при нормална работа, после при включени всички възможни консуматори (фарове, парно радио и т.н.)
също се мери и при по-високи обороти - над 1500, за да видиш дали наистина зарежда.
Трябва да се замери и гъстотата на електролита на самия акумулатор, ако няма гъстота не ''държи''
Възможно е също така да имаш някъде ''отечка'' тоест повишен разход.
Трябва да се премери тока консумиран от акумулатора при изгасена кола.
Имам такъв пример - консумация на аларма = 250 милиамперчаса - акумулатора умира за едно денонощие!
Последна промяна от jlpetkov на 11 юни 2007, 12:40, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не знам какъв точно ти е алтернаторът, но регулатор и диоди са различни джиджавки...Изобщо реле ли ти регулира тока или електроника...(и в двата случая там е най-вероятната причина)
Така и не се разбра при работещ двигател и НЕРАЗКАЧЕН акумулатор какво напрежение отчиташ, на празен ход без консуматори и на 2000 об. с фарове, вентилатори и реотани?
P.P. Мултицета на прав ток и червената жица на +, а черната на -
Прегледай, зачисти и стегни кабеляците на алтернатора и акумулатора.
Така и не се разбра при работещ двигател и НЕРАЗКАЧЕН акумулатор какво напрежение отчиташ, на празен ход без консуматори и на 2000 об. с фарове, вентилатори и реотани?
P.P. Мултицета на прав ток и червената жица на +, а черната на -

Прегледай, зачисти и стегни кабеляците на алтернатора и акумулатора.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Ясно е ако си чел книги дебели, генератора е генератор на ток, но за да пълни ток, трябва да има по голяма потенциална разлика от акумулатора. 

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Бла бла бла, много разбираш..
ако и динамото и акумулатора имат еднакъв волтаж ток няма да тече от динамото към акумулатола..
Аз съм отварял и съм правил около 200 динама, досега нямам рекламация, а пък на заучените фрази прочетени от книгите на застаряли професори, ги ползвай на едно друго усамотено място, и по предназначение.

ако и динамото и акумулатора имат еднакъв волтаж ток няма да тече от динамото към акумулатола..
Аз съм отварял и съм правил около 200 динама, досега нямам рекламация, а пък на заучените фрази прочетени от книгите на застаряли професори, ги ползвай на едно друго усамотено място, и по предназначение.


Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта