проблем с фаровете на ФОКУС

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
lubbo06
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 01 апр 2007, 22:36
Модел на автомобила: focus tddi 99 (kombi)
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

проблем с фаровете на ФОКУС

Мнение от lubbo06 » 13 юни 2007, 19:42

:roll: Моля,колеги даите някъв съвет за фаровете на ФОКУСА
пускам ги и почва да пуши някаде под волана след няколко секунди.
Може ли някои да каже евентоално от какво е
реле ли,от ключали е нямам идея .Благодаря предварително.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 14 юни 2007, 08:35

Добре дошъл във форума, виж тая тема -> http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9560" onclick="window.open(this.href);return false; като за начало. Отивай в някой сервиз с еладжий или в МП защото работата с тоците е сериозна. Да не се наложи смяна на цялата инсталация.

kostalav
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kostalav » 14 юни 2007, 14:29

Карай по възможност без фарове и отивай на електричар по-скоро да погледне къде е проблема.

Дано да са прегорели изолациите само на кабелите за фаровете ти, но ми се струва, че и при теб ще трябва да се сваля таблото, което не е евтино, но го направи или в Мото-Пфое или при човек на който може да се довериш напълно, за да няма после отново пушилка, а недай си боже и пожар.

Успех и дано е малка белята, но със сигурност е станала вече!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 14 юни 2007, 14:50

Дръж си пожарогасителя под ръка!

lubbo06
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 01 апр 2007, 22:36
Модел на автомобила: focus tddi 99 (kombi)
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от lubbo06 » 03 юли 2007, 21:29

:lol: Xодих в МП и ми казаха че е изгоряла инсталацията, и 1200лв.
ще ме оправят за смяна получавало се от менте бушон.
Плух си на рацете аджаба да вида какво толкова е изгоряло,
смених бошона и жсичко е ОК.,нямаше ништичко изгоряло.
Очаквам вашите мнения по вапроса , благодарности.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 03 юли 2007, 21:45

lubbo06 написа::lol: Xодих в МП и ми казаха че е изгоряла инсталацията, и 1200лв.
ще ме оправят за смяна получавало се от менте бушон.
Плух си на рацете аджаба да вида какво толкова е изгоряло,
смених бошона и жсичко е ОК.,нямаше ништичко изгоряло.
Очаквам вашите мнения по вапроса , благодарности.
Ами....моето мнение: кучетата си лаят, кервана си върви...в смисъл подобно "решение" на специалистите от МП и не само там, е най-логичното от тяхна гледна точка - все пак става въпрос за печелене на пари, при това без да си мръднат пръст ( смяната на твоя бушон щеше да ти струва въпросните пари)....

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 03 юли 2007, 22:56

Аз бих свалил пластмасата под волана (тази, на която е капачето за бушоните), после бих свалил и ключа на фаровете да огледам за нагорели конектори, кабели - за всеки случай. Че ако не дай се боже се стигне до смяна на инсталация парите хич не са малко. Процедурата хич не е сложна, трябва ти само една отверка-кръстачка и 30 минути.
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 04 юли 2007, 08:57

Направи си контролен оглед на инсталацията. Щом е пушило от някъде, значи има голяма вероятност нещо да е нагоряло. Дано не е някой сноп с кабели - може да се стопят изолациите и да се допрат оголените жички. Ей тогава вече става мазало, може да си спретнеш истински пожар. За да няма изненади огледай добре местата в близост до източника на пушека.
Изображение

kostalav
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kostalav » 04 юли 2007, 10:41

Приятелю,

бушоните не пушат! Внимавай много с колата и гледай да не я караш докато не си 100 % сигурен в изправността и.

Застрахователите не изплащат щети при неизправно МПС!

Успех и късмет, макар, че в твоя случай не бих разчитал само на него.

п.п. Цитат от мнението на човека пуснал темата: "Моля,колеги даите някъв съвет за фаровете на ФОКУСА
пускам ги и почва да пуши някаде под волана след няколко секунди.
Може ли някои да каже евентоално от какво е
реле ли,от ключали е нямам идея..." Аз разбрах, че това не е еднократно изпушване, а постоянно при всяко включване на фаровете. Ако е така, както го разбирам и е написано, няма как да е от 1 бушон, освен ако той се сменя, пак изпушва, пак се сменя, пак изпушва и т.н., но при изгарянето му фаровете няма да светят, а явно човека си има фарове+пушек. Заради това си мисля, че проблема не е само в бушона.

При мен бушони са гърмели и пушек не съм имал. Само едно цъкване. Явно от прегарянето на жичката. А ако пушат и се споява пластмасата, то бушона не е оригинален или е дефектен, което си е почти равностойно на това да нямаш бушон!
Последна промяна от kostalav на 04 юли 2007, 14:10, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 04 юли 2007, 12:53

Пушат бушоните пич. Аз така се чудех как да сменя бушон, след като пластмасата му се беше разтопила и разляла в дупките. Даже и таблото ми изпуши, и се наложи да правя ключа за фарове и чистачки. Така че да знаеш, че и такива неща стават.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

lan
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 24 сеп 2007, 09:21
Модел на автомобила: Gandalf The Grey (focus 1.8TdDi)
Status: Извън линия

Мнение от lan » 28 ное 2007, 15:28

Ще използвам темата, макар, че е стара да питам нормално ли е на фокуса отдолу вдясно от педала на газта да е доста топло (сигурно близо 50 градуса), това го наблюдавах при дълъг път, при над 100-120 км/ч.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 28 ное 2007, 17:12

Вдясно от педала на газта са радиатора на парното и питата на климатика. Евентуално от там може да се загрява.
Изображение

Изображение

Redman
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 29 ное 2007, 19:13
Модел на автомобила: `95 Ford Mondeo GLX 1.8 TDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Redman » 30 ное 2007, 01:54

Е... хайде и аз да попитам,за да не отварям нова тема, защо е топло точно до ръчната отдясно (към пасажера) ? Колата е карана не повече от 15 мин. и вече грее порядъчно...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 30 ное 2007, 11:24

...щото от там минават въздуховоди от парното или съществува възможност за циркулация на топлия въздух. По тази причина на мен постоянно ми горят бутоните за ел.стъклата (на ескорта)...

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта