Отоплението ми на предно стъкло неработи
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Отоплението ми на предно стъкло неработи
така я купих. С две думи: минусът влиза в горния край на стъклото и на долния край трябва да излезе този минус, а той не излиза или въобще не е влизъл. Така мен ме интересава някой знаели къде точно и как да стигна до горната връзката между стъклото и кабела /кабелни обувки/, отдолу го видях "изхода", всичко е наред. Предполагам, че принципът на действие на нагревателя е същия както при задното стъкло, паралелно свързване на всички жички и доста голяма консумация/ колкото къси и дълги заедно, че и повече, може би има нема 200-300W/, все пак за кратко време трябва да размрази не малка площ.
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
То е с реле за време, само изключва се след 3-4 мин., значи и при теб има проблем /и той май е същия/. С поред мойте разсъждения, при включване на задно отопление /съответно или на предно/ се променя звукът на двигателя /щото генератора се натоварва -200W не са майтап при 14 V/, така че ако работеше ще ше да го усетиш по звука на двигателя. 

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако една жичка или две или повече прекъснат другите трябва да работят, ако е паралелно свързване /както е при задните жички/. А при такава мощност 200W и 14V това си е направо ~14А и затова си мисля, че е паралелно свързване т.е. всяка жичка е сама за себе си, но ако прекъсне един от двата захранващи проводника тогава се получава моят проблем /а май и на други, но не е сигурно трябва да се провери/. За това търся другия край, надявайки се, че там е проблема и да го оправя.Предполагам, че принципът на действие на нагревателя е същия както при задното стъкло, паралелно свързване на всички жички
Малко вероятно НО, АКО жичките са последователно свързани една да прекъсне и става плаче майката

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
- Модел на автомобила: Mondeo TD
- Status: Извън линия
на две секции е нагревателя - лява и дясна - включени са с куплонги под кората на чистачките - двете секции работят паралелно(вътре как са вързани незнам) през отделни бушони са и са вързани на едно реле(+таймер), така че ако управлението е наред трябва поне нещо да работи(топли).Ако нищо не дава признаци на живот - проследи цялата верига. Аз имам сходен проблем - страничните огледала които са вързани по сходен начин - едното работи(нагрява осезаемо) другото не ще 

- Stoyan_5
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 фев 2005, 10:25
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Според моите скромни познания, мисля, че това не е точно отопление на предното стъкло.
Да има страхотно натоварване, ама не размразява стъклото.
По-скоро може да има нагреватели на предното стъкло само на местата където в нормално положение стоят чистачките, за да не се залепят при влажно и мразовито време.
Иначе трябва да се виждат реотаните на предното стъкло или поне да топят на ивици.
На този същия бутон са свързани нагревателите на страничните огледала.
При мен едното е сменявано и естествено няма реотан.
Да има страхотно натоварване, ама не размразява стъклото.
По-скоро може да има нагреватели на предното стъкло само на местата където в нормално положение стоят чистачките, за да не се залепят при влажно и мразовито време.
Иначе трябва да се виждат реотаните на предното стъкло или поне да топят на ивици.
На този същия бутон са свързани нагревателите на страничните огледала.
При мен едното е сменявано и естествено няма реотан.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Преди време с този бутон, през крушка 21+5W подавах възбуждане на генератора/алтернатор имах повреда в плочката/реле-регулатор, и от буксата “6” под предната решетка вземах захранване/плюс от точка “1” която се захранва от бутона за отопление на стъклото/огледалата при мен не/. На другия край “2” има постояна маса от “3” която би трябвало да влезе в стъклото,но невиждам къде точно е свързан със съклото както е при “1”/от стъклото стърчи метална обувка "мъжко"/, само се вижда, че влиза под стъклото и до там??? Интересуваме къде се намира шиб@ната точка “5”? Май не е там горе, защото свалих отвътре станичната пласмаса и само маркучето за задния джам и антена, друго не видях.
Нагревателя на предното стъкло се вижда, тънки/по-тънки от косъм/ вълнообразни жички.
Нагревателя на предното стъкло се вижда, тънки/по-тънки от косъм/ вълнообразни жички.
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
- Модел на автомобила: Mondeo TD
- Status: Извън линия
според схемите за окабеляване(по Ford TIS) свързването е с две букси "6" отляво и отдясно долу на стъклото - под решетката на чистачките. Аз нямам подгряване и естествено не съм си превил труда да проверявам дали е така, но се съмнявам в ТИС-а да лъжат( има перфектни схеми - да отбележа ако не си го ползвал
)

-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
- Модел на автомобила: Mondeo TD
- Status: Извън линия
можеш да го изтеглиш от тук http://store1.data.bg/tco/ford/TIS/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
ivboje:
Преди час завърших търсенето на позиция "5" от чертежа ми по горе, и се оказа че си е точно там и на втората секция позиция "5" е от другата противоположна страна. Но какво от това проблема се оказа навътре в стъклото
, не поправимо освен
500лв. и съм щаслив!
А и си поразвалих горната гумена лайсна на джама.
Така, че имали побеляло на няколко места по тъмната ивица на стъклото отгоре или отдолу /при мен отгоре/ не си разбутвайте опечените гумени лайсни за да търсите подобен проблем, НЯМА СМИСЪЛ!
на две секции е нагревателя - лява и дясна - включени са с куплонги под кората на чистачките - двете секции работят паралелно
ivboje се оказа прав : разделениса на две секции, лошото е че и двете не работят.според схемите за окабеляване(по Ford TIS) свързването е с две букси "6" отляво и отдясно долу на стъклото - под решетката на чистачките.
Преди час завърших търсенето на позиция "5" от чертежа ми по горе, и се оказа че си е точно там и на втората секция позиция "5" е от другата противоположна страна. Но какво от това проблема се оказа навътре в стъклото


А и си поразвалих горната гумена лайсна на джама.
Така, че имали побеляло на няколко места по тъмната ивица на стъклото отгоре или отдолу /при мен отгоре/ не си разбутвайте опечените гумени лайсни за да търсите подобен проблем, НЯМА СМИСЪЛ!

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
На мен пък в сервиз ми обясниха , че нагревателя на предното стъкло е с далеч по-малка мощност от този на задното и заова не могат да се наблюдават силни ефекти от работата му както отзад. Аз се опитвах да го включвам няколко пъти но така и не останах с категоричното мнение че работи. Лампичката на бутона свети но двигателя изобщо не се товари . Впоследствие престанах да се занимавам с него още повече че позволява включване само при работещ двигател.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта