вакуумна система+датчик за температурата на въздуха
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
вакуумна система+датчик за температурата на въздуха
здравейте отново.
колкото повече се занимавам с ескорта толкова повече разбирам че предишният му собственик е бил някой мърляч или заблудена лелка.
искам да попитам, как да проверя дали вакуума на колата някъде не издиша, кой маркуч за какво е?
видях също така и темата за почистване на MAF сензора, тъй като съм с моноинжекция си мисля че нямам такъв сензор, моля ако греша да бъда поправен. може ли да се почисти по описания начин и сензора за температурата на въздуха дето се намира на от горе на дросела?
готин задник а?
колкото повече се занимавам с ескорта толкова повече разбирам че предишният му собственик е бил някой мърляч или заблудена лелка.
искам да попитам, как да проверя дали вакуума на колата някъде не издиша, кой маркуч за какво е?
видях също така и темата за почистване на MAF сензора, тъй като съм с моноинжекция си мисля че нямам такъв сензор, моля ако греша да бъда поправен. може ли да се почисти по описания начин и сензора за температурата на въздуха дето се намира на от горе на дросела?
готин задник а?

- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
в генерално отношение си реших проблемите с колата
. сега остана само проклетото мудно реагиране при подаване на газ от 850-900 об/м. (празен ход) до към средата на хода на педала на газта. просто има едно замисляне около 0,5-1 секунда. интересното е че когато съм над 2500 об/м реагира много добре на газта (предполагам че смяната на TPS-a си е оказала влиянието що се отнася до еластичноста при високи обороти).
мисля си че може да има отечки по системата за вакуум както и замърсен датчик за темп. на въздуха (IAT). за това ми беше и питанката за почистване на тоя датчик. някой до сега разглобявал ли го е, днес не успях...
имах ключ 24 и дойде малък-не можах да го развъртя от моното.
->към "bdjon" :каква е максималната скорост която си вдигал с твоя?аз повече от 150 не мога да вдигна...?(всъщност от както смених TPS-a не съм пробвал...) е?

мисля си че може да има отечки по системата за вакуум както и замърсен датчик за темп. на въздуха (IAT). за това ми беше и питанката за почистване на тоя датчик. някой до сега разглобявал ли го е, днес не успях...

->към "bdjon" :каква е максималната скорост която си вдигал с твоя?аз повече от 150 не мога да вдигна...?(всъщност от както смених TPS-a не съм пробвал...) е?
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Продават се едни спрейове за почистване на карбуратори. Взимаш такъв, махаш тавата на филтъра, такаче да имаш визуален контакт с въпросния датчик, палиш колата и даваш газ отпред - докато даваш газ, пръскаш с въпросния спрей в гърловината. Това ще почисти не само този датчик, но и другите отвори и отворчетаslaf4u написа:в генерално отношение си реших проблемите с колата. сега остана само проклетото мудно реагиране при подаване на газ от 850-900 об/м. (празен ход) до към средата на хода на педала на газта. просто има едно замисляне около 0,5-1 секунда. интересното е че когато съм над 2500 об/м реагира много добре на газта (предполагам че смяната на TPS-a си е оказала влиянието що се отнася до еластичноста при високи обороти).
мисля си че може да има отечки по системата за вакуум както и замърсен датчик за темп. на въздуха (IAT). за това ми беше и питанката за почистване на тоя датчик. някой до сега разглобявал ли го е, днес не успях...имах ключ 24 и дойде малък-не можах да го развъртя от моното.
->към "bdjon" :каква е максималната скорост която си вдигал с твоя?аз повече от 150 не мога да вдигна...?(всъщност от както смених TPS-a не съм пробвал...) е?



- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не е проблем - количеството не е голямо. Въпросът е когато пръскаш колата да е около 3000 и повече обороти. Става и с БрейкКлинер, но НАЙ-ДОБРЕ е със спрей за почистване на карбуратори - има такъв.slaf4u написа:мерси за отговора. а когато този спрей попадне в двигателя не може ли да го увреди нещо?все пак ще пръскам направо във въздухопровода към дросела...
предполагам 4е не става въпрос за обикновен спрей за контакти...или?

- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
искам още веднъж да благодаря на Brock. вчера извърших интервенцията. взех си спрейче на Valvoline(10 lv) и почистих датчика както ми обясни. "пъпката" му стана точно като на новия които бях гледал преди това. не съм го замервал но мисля и това да направя по късно. не знам дали колата ще върви по добре, все още обучавам компа (свалих +а на акумулатора след почистването за да започне ecu-то да си събира нормално данните,на чисто
)
интересно ми стана 4е докато пръсках в инжекцията върху датчика, (спрея беше много горещ защото го бях забравил в колата и го беше напекло слънцето-глупаво от моя страна, добре че не се е пръснал) в първия момент оборотите падаха драстично (поне с 1000), отдавам това на факта че температурата на спрея е била много по висока от околната среда и падането на оборотите е било до момента в който компа е успял да подаде съответното количество гориво за постигане на оптималната смес за положението на дросела.
та така...хубаво е че го има форума за да си помагаме...

интересно ми стана 4е докато пръсках в инжекцията върху датчика, (спрея беше много горещ защото го бях забравил в колата и го беше напекло слънцето-глупаво от моя страна, добре че не се е пръснал) в първия момент оборотите падаха драстично (поне с 1000), отдавам това на факта че температурата на спрея е била много по висока от околната среда и падането на оборотите е било до момента в който компа е успял да подаде съответното количество гориво за постигане на оптималната смес за положението на дросела.
та така...хубаво е че го има форума за да си помагаме...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта