Въпрос: При палене радиото се изключва?
- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Въпрос: При палене радиото се изключва?
Здравейте, кагото паля колата и радиото е включено се изключва и веднага се включва, което е дразнещо, интересува ме това как мога да избегна, защото на някои коли съм виждал, че не рестастира така.
Такава тема не намерих, ако има сори!
Такава тема не намерих, ако има сори!
-
- Status: Извън линия
Аз имах касетофон Kenwood, който се изключваше докато паля (за да не дърпа ток от акумулатора в този момент) и освен това работеше само когато е завъртян ключът на първата степен, когато отключва волана. Вързах го според някаква схема за евробуксата, която намерих.
Сега имам CD JVC, което не се изключва докато паля и работи даже и при изваден ключ.
Единствената разлика в свързването е, че за CD-то размених двата кабела, от които идва +12V (постоянно и от ключа), защото не си помнеше настройките.
Някъде четох, че специално за JVC-тата двете напрежения +12V са разменени. Но според мен нормалната работа беше на касетофончето - да се гаси докато паля и да работи само с ключ. Е, ако вържеш умишлено и двата кабела на музиката към постоянните +12V ще работи и без ключ.
Сега имам CD JVC, което не се изключва докато паля и работи даже и при изваден ключ.
Единствената разлика в свързването е, че за CD-то размених двата кабела, от които идва +12V (постоянно и от ключа), защото не си помнеше настройките.
Някъде четох, че специално за JVC-тата двете напрежения +12V са разменени. Но според мен нормалната работа беше на касетофончето - да се гаси докато паля и да работи само с ключ. Е, ако вържеш умишлено и двата кабела на музиката към постоянните +12V ще работи и без ключ.
- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Моя е BLAUPUNKT, изключва се когато паля и когато изключа двигателя, но стой още на контакт си работи но когато го махна изцяло пак се изключва. И при изваден ключ работи, но като го извадиш ще се изключи и след това ти трябва пак да си го включиш. То е тва е по разбираеми причини, но не ми харесва така.
Незнам какви схеми са, фордовския касетофон е с неква специална букса дето неставаше на касетофона, който е с евро-буса затова купих един преходник и тва е.
Къде да ги свързвам тия кабели?
Незнам какви схеми са, фордовския касетофон е с неква специална букса дето неставаше на касетофона, който е с евро-буса затова купих един преходник и тва е.
Къде да ги свързвам тия кабели?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
на моята като въртиш на стартер, спират, парното, чистачките, касетофона, и дългите....
но като запалиш си тръгват пак

но като запалиш си тръгват пак




Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
изодзадзе (разбирай от инсталацията на колата) идват 2 кабела за захранване -жълт и червен. кафевия си е маса на всички инсталаций. на единият от захранващите - червения има ток само когато инсталацията е на контакт. жълтия си има ток докато има ток в акумулатора (без значение на какво положение е ключа). идеята е на червения да се закачи заханването на касетофона а на жълтия паметта му за да не се reset-ва след всяко изклюване на инсталацията. много хубаво е имислено защото в противен случай ако си оставиш радиото включено и го забравиш акумулатора ти заминава за 2 дни.
та на въпроса- ако искаш да не ти прекъсва касетофона докато палиш му подаваш захранване от жълтия кабел. от същия от който се взима и захранване за паметта. на фордовската инсталация кафевия и червения кабел са по-дебели от жълтия, имай го в предвид, по лесно ще се ориентираш.ако не се лъжа (мина доста време от посленото разглобяване) жълтия се намира до червения.
успех!
та на въпроса- ако искаш да не ти прекъсва касетофона докато палиш му подаваш захранване от жълтия кабел. от същия от който се взима и захранване за паметта. на фордовската инсталация кафевия и червения кабел са по-дебели от жълтия, имай го в предвид, по лесно ще се ориентираш.ако не се лъжа (мина доста време от посленото разглобяване) жълтия се намира до червения.
успех!
- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Благодаря за отговорите вече знам точно причинита, но е прекалено сложно за мен т.е. трудно ще се оправя с тия кабели и ако нещо сгафя още повече проблеми. Въпроса беше ако е нещо по-елеметарно - някаква настройка някъде по колата или касетофона. Засега ще го карам така пък когато имам време може да отида до някой да ми го направи.
-
- Status: Извън линия
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Подкрепям! Все пак тока на стартера е мнооооого голям и батерийката ще, не ще - кляка за малко при тоя ток. И това нещо, дето се нарича "защита от понижено напрежение", се прави нарочно хем да не вкарва самото устройство в кофти режим, хем да се пази акумулатора.MaxBass написа:...проблема е от това че като палим тока пада под допустимото напрежение с което може да работи плеъратова е
В интерес на науката токът не може да падне под напрежението, казва се "напрежението пада".

Кондезаторът е невъзножен, остава втори акумулатор.... ама не мога да ви разбера какво толкова ви дразни тва спиране за 5 секундиMaxBass написа:...единия вариант е як акомолатор (смисъл хубав)
другия може би някакъв кондензатор който да държи там 2-3 секунди докато запали колата

-
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
- Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
Няма проблем с "якия" акумулатор. С оригиналния 45Аh понякога ми загасяше плейъра, а като забих чистак нов 62Аh и нищо никъде не премигваше, като развъртах стартера.
Просто така е направено, за да не смуче излишно заряд от батерията, когато не е нужно.
Повечето авто cd-та имат бая консумация, дори и когато не работят, а им работи само часовникa, IR датчика и други благинки. Последно, като си замервах плейъра и стъпалото - на изключено 0.7А
В резултат веднага ги премахнах от постоянния +.
Просто така е направено, за да не смуче излишно заряд от батерията, когато не е нужно.
Повечето авто cd-та имат бая консумация, дори и когато не работят, а им работи само часовникa, IR датчика и други благинки. Последно, като си замервах плейъра и стъпалото - на изключено 0.7А

В резултат веднага ги премахнах от постоянния +.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Абе ше вземете да излетите само на стартер уее
Аз съм с 44Ah и 330 стартерен ток.
С оригиналната свирка съм но дали спира по време на въртенето да ви кажа не съм забелязал и не ме интересува
Старая се да спирам музиката преди да изгася двигателя защото помни. Като изгася гаси и музиката но ако е била пусната я пуска след като дадеш контакт. Пускам музиката ръчно след като запаля и сигурно заради това нямам наблюдение.

Аз съм с 44Ah и 330 стартерен ток.
С оригиналната свирка съм но дали спира по време на въртенето да ви кажа не съм забелязал и не ме интересува

Старая се да спирам музиката преди да изгася двигателя защото помни. Като изгася гаси и музиката но ако е била пусната я пуска след като дадеш контакт. Пускам музиката ръчно след като запаля и сигурно заради това нямам наблюдение.
-
- потребител
- Мнения: 161
- Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Спирането на радиото при палене няма нищо общо с акумулатора или окабеляването - просто фабрично е заложено при полажение стартер на ключа да се изключва всичко ненужно което в момента черпи ток - дори климатика.След запалване на двигателя всичко си едва на мястото.Направено е и с цел да се предпази електрониката от евентуални проблеми при преходните процеси в момента на стартиране на двигателя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта