проблеми след ремонт
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 юли 2007, 10:58
- Модел на автомобила: форд ескорт
- Status: Извън линия
проблеми след ремонт
Здравейте. Може ли някой да ми отговори на следния въпрос?
След ремонт на предпазителното табло на форд ескорт 16 V 96 г. има искра само на двата цилиндъра. Няма индикация за забравени светлини. При отваряне на шофьорската врата осветлението в краката не свети. Къде би могъл да е проблема?
Къде се намира комутатора на автомобила?
След ремонт на предпазителното табло на форд ескорт 16 V 96 г. има искра само на двата цилиндъра. Няма индикация за забравени светлини. При отваряне на шофьорската врата осветлението в краката не свети. Къде би могъл да е проблема?
Къде се намира комутатора на автомобила?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Не съм запознат с твоя мотор. Предполагам ,че нямаш делко..Преполагам си с две бубини .. и двата цилиндъра които не ти работят са от едната бобина..Предполагам ,не сте вързали нещата както трябва .. за зумера и за лампата,но те в момента не трбява да те притесняват толкова колкото искрата. Провери връзките на бобината.. провери кабелите .. дали работят .. и свещите не е исключено.. Ако не знаеш как се проверяват кажи и ще ти обясним
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 юли 2007, 10:58
- Модел на автомобила: форд ескорт
- Status: Извън линия
Благодаря за отговора. Моторът е 1,6 литра, 16 клапана с два вала. Бубината е една и аз проверявах искрата от нея. За двата цилиндъра липсва искра точно от нея. Делко няма. След ремонта на предпазителното табло са проверявани два пъти връзките и според мен са вързани правилно. Как да проверя искрата по друг начин? Къде би могъл да е проблема?
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Явно проблема ти е в бобината.
Доколкото си спомням, някой тук във форума беше казал, че бобината на форд е от две части, които захранват два по два цилиндрите
виж последното мнение с прикачената картинка ТУК


Доколкото си спомням, някой тук във форума беше казал, че бобината на форд е от две части, които захранват два по два цилиндрите



- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
ако не се лъжа а съм склонен да вярвам 4е е така, си с две бобини в едно тяло. едната подава тоците на 1 и 4 цилиндър, другата на 2 и 3.владо написа:Благодаря за отговора. Моторът е 1,6 литра, 16 клапана с два вала. Бубината е една и аз проверявах искрата от нея. За двата цилиндъра липсва искра точно от нея. Делко няма. След ремонта на предпазителното табло са проверявани два пъти връзките и според мен са вързани правилно. Как да проверя искрата по друг начин? Къде би могъл да е проблема?
имах същият проблем. оказа се че ми се е изпекъл комутатора. моят комутатор се намира на десният калник и представлява кутийка с много кабели влизащи в нея и надпис motorcraft . не е евтин- около 70-90 лв. за това ако имаш възможност вземи един от някоя морга и провери дали ще тръгне.
разбира се има и вероятност да си объркал окабеляването от бубината към цилндрите. предполагам че знаеш че цилиндрите се броят от ангренажа т.е. този които е най-близо до ангренажа е първи и т.н.
ако се е получило така то тогава тока предназначен за втори цилиндър ще отива по никое време в някой друг. честно казано се съмнявам това да е причината обаче.
залагам на комутатора!
- revmata
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
снимка няма и затова ти го казвам,,ТАКА,,.4-то ---единия канал и 7-мо краче втория канал.1-ВОТО е захранващо- димек общо.можеш да направиш комбинация за откриване на дефекта,стига ДА НЕ НАПРАВИШ ПО -ГОЛЯМА БЕЛЯ.Апелирам задруги мнения от колегите
еееее.най-сетне..На снимката ако не се лъжа се виждат 7-ем кабела,,така че мисля , че съм прав и по м оемо това чисто ново струва 20 лева,но от друга кола.Нека ме поправи някой колега ако греша-ще съм му благодарен
еееее.най-сетне..На снимката ако не се лъжа се виждат 7-ем кабела,,така че мисля , че съм прав и по м оемо това чисто ново струва 20 лева,но от друга кола.Нека ме поправи някой колега ако греша-ще съм му благодарен
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
цената която бях казал е проверена в магазин специализиран за части Форд и Опел. Моя като се изпече го смених с такъв втора ръка-60 лв.revmata написа:снимка няма и затова ти го казвам,,ТАКА,,.4-то ---единия канал и 7-мо краче втория канал.1-ВОТО е захранващо- димек общо.можеш да направиш комбинация за откриване на дефекта,стига ДА НЕ НАПРАВИШ ПО -ГОЛЯМА БЕЛЯ.Апелирам задруги мнения от колегите
еееее.най-сетне..На снимката ако не се лъжа се виждат 7-ем кабела,,така че мисля , че съм прав и по м оемо това чисто ново струва 20 лева,но от друга кола.Нека ме поправи някой колега ако греша-ще съм му благодарен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта