Страница 1 от 1
проблеми след ремонт
Публикувано: 09 юли 2007, 11:05
от владо
Здравейте. Може ли някой да ми отговори на следния въпрос?
След ремонт на предпазителното табло на форд ескорт 16 V 96 г. има искра само на двата цилиндъра. Няма индикация за забравени светлини. При отваряне на шофьорската врата осветлението в краката не свети. Къде би могъл да е проблема?
Къде се намира комутатора на автомобила?
Публикувано: 09 юли 2007, 23:30
от venom4o
Не съм запознат с твоя мотор. Предполагам ,че нямаш делко..Преполагам си с две бубини .. и двата цилиндъра които не ти работят са от едната бобина..Предполагам ,не сте вързали нещата както трябва .. за зумера и за лампата,но те в момента не трбява да те притесняват толкова колкото искрата. Провери връзките на бобината.. провери кабелите .. дали работят .. и свещите не е исключено.. Ако не знаеш как се проверяват кажи и ще ти обясним
Публикувано: 10 юли 2007, 09:17
от владо
Благодаря за отговора. Моторът е 1,6 литра, 16 клапана с два вала. Бубината е една и аз проверявах искрата от нея. За двата цилиндъра липсва искра точно от нея. Делко няма. След ремонта на предпазителното табло са проверявани два пъти връзките и според мен са вързани правилно. Как да проверя искрата по друг начин? Къде би могъл да е проблема?
Публикувано: 10 юли 2007, 10:39
от Brock
Явно проблема ти е в бобината.
Доколкото си спомням, някой тук във форума беше казал, че бобината на форд е от две части, които захранват два по два цилиндрите
виж последното мнение с прикачената картинка ТУК

Публикувано: 11 юли 2007, 15:11
от slaf4u
владо написа:Благодаря за отговора. Моторът е 1,6 литра, 16 клапана с два вала. Бубината е една и аз проверявах искрата от нея. За двата цилиндъра липсва искра точно от нея. Делко няма. След ремонта на предпазителното табло са проверявани два пъти връзките и според мен са вързани правилно. Как да проверя искрата по друг начин? Къде би могъл да е проблема?
ако не се лъжа а съм склонен да вярвам 4е е така, си с две бобини в едно тяло. едната подава тоците на 1 и 4 цилиндър, другата на 2 и 3.
имах същият проблем. оказа се че ми се е изпекъл комутатора. моят комутатор се намира на десният калник и представлява кутийка с много кабели влизащи в нея и надпис motorcraft . не е евтин- около 70-90 лв. за това ако имаш възможност вземи един от някоя морга и провери дали ще тръгне.
разбира се има и вероятност да си объркал окабеляването от бубината към цилндрите. предполагам че знаеш че цилиндрите се броят от ангренажа т.е. този които е най-близо до ангренажа е първи и т.н.
ако се е получило така то тогава тока предназначен за втори цилиндър ще отива по никое време в някой друг. честно казано се съмнявам това да е причината обаче.
залагам на комутатора!
Публикувано: 11 юли 2007, 19:53
от revmata
твоят комутатор трябва да е двуканален.Би ли прател една снимчица на същия
Публикувано: 12 юли 2007, 09:43
от slaf4u
revmata написа:твоят комутатор трябва да е двуканален.Би ли прател една снимчица на същия
по принцип няма как да разбера.не съм толкова навътре...мястото е на калника-десния. сори за ка4еството, снимката е правена с телефон.
Публикувано: 12 юли 2007, 14:25
от HACKO
Местоположението на елементите на купето се определят спрямо положението на шофьора на мястото си. Съответно това е Левия а не Десния калник.
Публикувано: 12 юли 2007, 15:06
от slaf4u
HACKO написа:Местоположението на елементите на купето се определят спрямо положението на шофьора на мястото си. Съответно това е Левия а не Десния калник.
много ти благодаря за просветлението

! . мисля че ме разбра човека кой калник съм имал в предвид...
Публикувано: 12 юли 2007, 21:08
от revmata
снимка няма и затова ти го казвам,,ТАКА,,.4-то ---единия канал и 7-мо краче втория канал.1-ВОТО е захранващо- димек общо.можеш да направиш комбинация за откриване на дефекта,стига ДА НЕ НАПРАВИШ ПО -ГОЛЯМА БЕЛЯ.Апелирам задруги мнения от колегите
еееее.най-сетне..На снимката ако не се лъжа се виждат 7-ем кабела,,така че мисля , че съм прав и по м оемо това чисто ново струва 20 лева,но от друга кола.Нека ме поправи някой колега ако греша-ще съм му благодарен
Публикувано: 12 юли 2007, 21:54
от HACKO
slaf4u написа:...... предполагам че знаеш че цилиндрите се броят от ангренажа т.е. този които е най-близо до ангренажа е първи и т.н.
......
Публикувано: 13 юли 2007, 08:44
от slaf4u
е?
Публикувано: 13 юли 2007, 10:40
от slaf4u
revmata написа:снимка няма и затова ти го казвам,,ТАКА,,.4-то ---единия канал и 7-мо краче втория канал.1-ВОТО е захранващо- димек общо.можеш да направиш комбинация за откриване на дефекта,стига ДА НЕ НАПРАВИШ ПО -ГОЛЯМА БЕЛЯ.Апелирам задруги мнения от колегите
еееее.най-сетне..На снимката ако не се лъжа се виждат 7-ем кабела,,така че мисля , че съм прав и по м оемо това чисто ново струва 20 лева,но от друга кола.Нека ме поправи някой колега ако греша-ще съм му благодарен
цената която бях казал е проверена в магазин специализиран за части Форд и Опел. Моя като се изпече го смених с такъв втора ръка-60 лв.
Публикувано: 13 юли 2007, 19:51
от revmata
всеки има зор, всеки казба-ПОМАГАЙТЕ.Нека всеки колега след взетия съвет каже какви са резултатите.Така ще се учим взаимно и ефекта ще е по- голям.Вслучая аз мисля ,че проблема е в бобината така ,че чакам владо за отговор
Публикувано: 16 юли 2007, 13:40
от владо
Благодаря на всички за отговорите. За съжаление още не съм отстранил проблема. Мисля, че липсата на искра в два от цилиндрите не е свързана с проблем в бубината. Този модел на форд няма комутатор. Проблемът най-вероятно е в компютъра.
Публикувано: 16 юли 2007, 22:57
от venom4o
Според мен трябва да провериш бобината..