къде свързан оборотомера към двигателя?
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
къде свързан оборотомера към двигателя?
здравейте,
днес ми пристигна таблото и оооо ужасТ! взех си го единствено заради това че ще има оборотомер ама нанайси-след като го свързах и запалих стрелката на оборотомера само потрепна за миг докато дадох на контакт и от там ни дума ни вопъл ни стон. помръдването на стрелката ми говори че все пак пущината работи но до нея не отива сигнал. въпроса ми е знае ли някой от вас къде се свързва оборотомера към двигателя?
и още нещо-показва ми след като дам на контакт че резервоара ми е пълен но вътре има не повече от 10 литра...идеи някакви?
нужно ли е вадене на клемите на акумулатора?
днес ми пристигна таблото и оооо ужасТ! взех си го единствено заради това че ще има оборотомер ама нанайси-след като го свързах и запалих стрелката на оборотомера само потрепна за миг докато дадох на контакт и от там ни дума ни вопъл ни стон. помръдването на стрелката ми говори че все пак пущината работи но до нея не отива сигнал. въпроса ми е знае ли някой от вас къде се свързва оборотомера към двигателя?
и още нещо-показва ми след като дам на контакт че резервоара ми е пълен но вътре има не повече от 10 литра...идеи някакви?
нужно ли е вадене на клемите на акумулатора?
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
и такаааааа, след известно ровене из форума и няколко линка установих следното. оборотомера е свързан към пин10 на гребена на таблото. сигнала му се подава от второто кра4е на e-dis модула(комутатора). кабела който би следвало да има там е зелен с червена ивица като този кабел при мен го няма. тъй като днес колата ми я няма, оставил съм я на ремонт мисля да пробвам утре като я взема. ще пиша какво е станало...остава само въпроса с датчика на бензина-защо по-дяволите показва пълен резервоар когато вътре има не повече от 10 литра?!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Виж за твоя конкретно или този от който е оборотомера как е защото ако е от бобината си му е заложено да умножава сигнала х2.
От EDIS може да е друг сигнала и да не е подходящ за това табло.
Говоря ти наизуст някакви неща четени и чути но конкретно не съм се занимавал и незнам нищо конкретно нито за модел ни нищо
Варианти които просто да огледаш за да стане като хората.
От EDIS може да е друг сигнала и да не е подходящ за това табло.
Говоря ти наизуст някакви неща четени и чути но конкретно не съм се занимавал и незнам нищо конкретно нито за модел ни нищо

Варианти които просто да огледаш за да стане като хората.
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
здрасти,revmata написа:сигурен ли си за комутатора.СТУВА МИ СЕ че 2-то краче е маса,давайки я на комутатора.Би трябвало да е 1-вото.АКО съм прав за същия би трябвало от делкото да излизат 3 проводника/датчик на хол/.Ако има разминаване в случая апелирам за поесняване
определено е второто краче погледнато от ляво на дясно. три са нещата които ме карат да мисля така.
1.линка който намерих тук някъде из форума за свързване на оборотомер на фиеста показваше именно него като източник на сигнала.
2.ако е маса, защо при мен е свободно?
3.ходих до сервиза на Бош (тъй като си ми градски предполагам че го знаеш) и там човека провери в компа на някаква програма която изкарва схемата на всеки ел. елемент. оказа се че второто краче действително отива към таблото.
- revmata
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
НЕ ми е ясно.Имали делко или не.Преди 2 г. правих на един приятел буса му.РАЗЛИКАТА МУ беше,че на делкото му имаше 2 кабела.Това беше генератор на импулси и естествено комутатора/на вид същия/имаше друга схема/съжелявам,че не я изкарах/За да не ровя подчертай точно мястото от сайта,от който си го открил ,относно за същия.Ще ми бъде любопитно за ,,развръзката,, защото виждам ,че си упорит./не знам защо по-добри колеги не дават мнения---крият нещо ли........
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
не знам дали това че съм упорит е предимство или не но така си е-такъв съм.
http://fiestaguides.co.uk/content/rev_c ... w_sup.html" onclick="window.open(this.href);return false;
това е страницата за която говоря.
верно че става въпрос за фиеста, верно че като номер на резервна част комутаторът тук се различава от моя но пък при проверка в програмата на сервиза се показа че второто краче гледайки го от долу на горе отива към таблото. не съм експерт и не мисля че ще стана такъв но мисля днес да се опитам да го свържа 10-то краче на таблото за да видя какво ще стане. ако се осере работата сам ще съм си виновен.не искам да ходя по майстори дето разбират по-малко и от мен и да чувам "ааа лесна работа ей сега ще го намерим
http://fiestaguides.co.uk/content/rev_c ... w_sup.html" onclick="window.open(this.href);return false;
това е страницата за която говоря.
верно че става въпрос за фиеста, верно че като номер на резервна част комутаторът тук се различава от моя но пък при проверка в програмата на сервиза се показа че второто краче гледайки го от долу на горе отива към таблото. не съм експерт и не мисля че ще стана такъв но мисля днес да се опитам да го свържа 10-то краче на таблото за да видя какво ще стане. ако се осере работата сам ще съм си виновен.не искам да ходя по майстори дето разбират по-малко и от мен и да чувам "ааа лесна работа ей сега ще го намерим
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Позиция 134 мисля че е...
една кутийка, със съпротивление и кондензатор, някой път се е бават и спират сигнала към оборотомера..
нещо такова като на схемата, не трябва към корпус да е шунтирало сигнала, и не трябва да е пробила съпротивлението.
а може и на пин 10 на таблото, да се закачи едно осцилоскопче, да се види дали дава графика, ако дава, значи проблема е в таблото.
една кутийка, със съпротивление и кондензатор, някой път се е бават и спират сигнала към оборотомера..
нещо такова като на схемата, не трябва към корпус да е шунтирало сигнала, и не трябва да е пробила съпротивлението.
а може и на пин 10 на таблото, да се закачи едно осцилоскопче, да се види дали дава графика, ако дава, значи проблема е в таблото.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта