Страница 1 от 1
Проблем: неработещи леви габарити и леви задни светлини
Публикувано: 04 авг 2007, 15:21
от amdinside
Проблемът е следният:
Автомобилът е Форд Фокус от 1999
1. Левите габарити отпред и отзад не светят
2. Лява задна светлина не свети, но стопа свети
3. Като натисна спирачка светва преден ляв габарит
Крушките отпред и отзад работят (отзад е с една жичка)
Аварийните работят нормално
Знае ли някой къде е объркана веригата?
Преди две вечери светиха нормално, но вчера минах на автомивка (външно измиване набързо на OMV) и може да е станало нещо оттам
Имате ли опит с подобен проблем?
Публикувано: 04 авг 2007, 22:28
от iv4oto76
аз съм със същия Фокус и най вероятно ти е изгорял предпазителя 58 който е 7.5А има отделни предпазители за ляво и дясно. Това е блока който е вътре в купето в ляво над педалите. Тука има снимка
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=5105" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 04 авг 2007, 22:44
от amdinside
откъде може да се намери такъв предпазител 7.5А?
И как може да се обясни,че при натискане на спирачка свети преден ляв габарит?
Публикувано: 04 авг 2007, 23:03
от iv4oto76
предпазители има на почти всяка бензиностанция комплект за един два лева а за преден ляв габарит виж да не би да ти се е стопил и друг предпазител но сменя сам с такъв какъвто трябва да бъде а в другия блок под капака имаш и щипка за вадене на предпазители
ако искаш смени предпазител 57 с 58 и виж дали ще спре дясната страна и ще се оправи лявата

Публикувано: 05 авг 2007, 13:10
от amdinside
Наистина беше изгорял един бушон, но:
За габаритите са бушони 47 и 48
47 е за левите и беше изгорял
Като сложих 48 на мястото на 47 започнаха да светят и леви и десни, което не би трябвало да е така
Смених 47 със здрав и сега левите габарити и светлини светят,но сега пък при пуснати габарити или светлини свети и третия стоп, което не е нормално
Остава проблема със спирачка и свети преден ляв габарит
Публикувано: 05 авг 2007, 13:48
от AX!S
Като сложих 48 на мястото на 47 започнаха да светят и леви и десни, което не би трябвало да е така
Май някъде имаш късо съединение и от него се получава това. Късо съединение обяснява и изгорелия бушон. Ама дали е това...

Публикувано: 05 авг 2007, 14:12
от paci
Фабрично ли с е с 3-ти стоп?
От кога каза, че е проблема ?
Тука от Плевенските Сериозни и свободни пичове които имат възмонст да идват на неделните фордовки ....
Автомобила е Фиеста. Беше го закъсал човека с компа в къщи и идва ме взема го прайм. Отивам към фиестата и гледам запалил фаровете. Питам що ги е запалил той каза, че не е и си огледа лостовете. Поглеждам пак и не светят. Той се усъмни нещо и ме накара пак да гледам и си бута спирачката и заедно със стоповете му светят и габаритите. Поглежда в едни момент му пресветва и бутона за увеличението за мъгла. Сети се той е правил магарий и на другия ден се е разровил откачил е 3-тия стоп, за сега е добре но е забелязал че бушона отогварящ за охрана на тази верига се е разтопил което ме навежда на мисълта, че е товарил веригата доста време а бушна все пак е издържал.
Разкачил си е "подобренията" всичко е наред сега но последно незнаеше какъв е проблема. Днес ако дойде на ОМВ ще го питам и евентуално ще ти пише.
Публикувано: 05 авг 2007, 16:48
от amdinside
Аз съм с Форд Фокус 1999 и си мисля,че си идва с трети стоп
Но сякаш това започна след посещение в една автомивка OMV...
Но не знам как точно, защото един служител ми колата
Публикувано: 05 авг 2007, 16:57
от paci
О.К.
Ясно!
Начи няма да мешаме моделите още повече, че казваш е с фабричен.
Публикувано: 05 авг 2007, 22:00
от HACKO
Провери масата към стопа, при лош контакт се получава подобно нещо.
П.П. Абе вий Жигули не сте ли карали?
Публикувано: 19 авг 2007, 10:23
от amdinside
Проблема се реши много по-лесно отколкото очаквах
Още в началото когато беше изгоряла крушката на задния ляв стоп, се оказа, че крушката е с една жичка(а трябвало да са две)
Аз съответно не знаех,че трябва да са две жички и сложих нова, пак с една жичка
В резултат се появи горния проблем(като преди това изгоря и един бушон 7.5А за левите светлини)
Добре, че един човек ми каза, че трябва да е с две жички и това е проблема.
Крушката трябва да е 12V/21W/5W
Сега всичко е наред, но трябва да се внимава да се купи точно същата, защото купих една на която отстрани крачетата не влизат(трябва да се точно диаметрално противоположни)
Добре,че не направих проверка на светлини в МП, само щях да загубя 40лв за една крушка
Публикувано: 06 сеп 2007, 01:24
от unknown85
Колеги пишете постингите си на кирилица !