Страница 1 от 1

фарове

Публикувано: 08 авг 2007, 02:56
от bigmurzi
тази вечер както си карах и 2та фара ми угаснаха, работят само на дълги и то само от ключето за "премигване".иначе нищо не свети.
освен това, при загасена кола и махнат ключ нон-стоп ми свети таблото, все едно е на габарити.проверих бушоните, 3 бяха разтопени, смених ги и ефект никакъв..беше тъмно и не можех да разглобя таблото, за да погледна и ключа, но нямам идея...дайте съвет, че основно вечер карам, пък и на полицайте докато им обясня, пък те дали ще влезнат в положение... *00139* *00139* *00139*

п.с. а днес си я взех от боя и така и се радвах... :cry:

Публикувано: 08 авг 2007, 03:26
от the_mad_max
Провери си таблото на бушоните, да не е дало късо някъде, то това ще да е най-вероятното според мен! Аз колко проблеми имах с това табло на предпазителите на тая наш'та Фиеста, Ужас! Ама един приятел се хвана да човърка нещо, та ми оправи поне дългите светлини на някой от двата фара (не помня кой). Ако там е проблема, след като го отстраниш, те съветвам (от личен опит) да хвнаеш малко шкурка и да зачистиш предпазителите, ще се удивиш колко мръсотия има по клемите!

А пък ако ти успееш да ми помогнеш на мен :lol: нямам ток към запалката!

Публикувано: 08 авг 2007, 10:27
от AX!S
Ще се опитам да помогна с идея - само предпазителите ли бяха разтопени или и таблото, където се поставят. Ако леглата им са се деформирали може просто да не контактуват. Ако можеш извади таблото с предпазителите и го огледай добре, може също и релето да е повредено. Не вярвам да е от кабели, за да ти угаснат така внезапно нещо ще е изгоряло. Казваш и таблото свети, май имаш някъде късо съединение, възможно е и бутона/лостчето за включване на фарове да е направило мизерия, ама ти започни да търсиш проблема от най-лесното място.

Публикувано: 08 авг 2007, 12:23
от ewgeny
Клемореда на ключа за фаровете е. Но като вторичен ефект, е възможно и връзките на гнездата на бушона за габаритите и релетата за фаровете да са пре*бани. Но започни от ключа.

Публикувано: 08 авг 2007, 15:20
от gogo_21011
Можеш да попиташ и бояджиите( нали от боя си я взел, разбирам боядисване ) дъли са разкачали нещо по ел. инсталацията, там фарчета и т.н.

Публикувано: 08 авг 2007, 16:06
от madboy
На мен ми бяха изчезнали късите светлини вследствие на това, че вътре самото ключе за дългите светлини се беше разтопило. И беше залепнало в положение на прекъсване на късите светлини. И фактически нито дълги, нито къси. Само можех да примигвам на дълги.
Обаче друг страничен ефект/дефект нямаше.

Публикувано: 08 авг 2007, 20:09
от bigmurzi
можеби идентичен случай..
таблото свети + лампата за фаровете, все едно е на габарити.
освен да премигваш, друго не можеш да правиш..

за бояджиите, да цялата беше разглобена, но след това всичко беше ок, тези неща станаха в движение, колата си имаше фарове, които в един момент изключиха и повече не се включиха,100км след като я взех от боята, предимно вечер съм карал...всички останали светлини си работят...
ще сменя ключовете, ако намеря, дано да е само това..

Публикувано: 09 авг 2007, 13:05
от форд мк2
предполагам че е както ти е написал колегата madboy щото и аз съм имал същия проблем даже с разтопените бушони но не си спомням дали ми светеше таблото.... ако те съмнява мисля че имам някъде едни ключета за фарове дето ту работят ту не и ще ти ги дам га сложиш на колата и да направиш един тест с тях .

Публикувано: 09 авг 2007, 13:36
от AX!S
Какъв е смисъла да се прави проба с ключе дето я работи, я не. То като е само за пробата всякакъв прекъсвач ще свърши работа (:|:

Публикувано: 09 авг 2007, 13:49
от форд мк2
AX!S написа:Какъв е смисъла да се прави проба с ключе дето я работи, я не. То като е само за пробата всякакъв прекъсвач ще свърши работа (:|:
теоритично да. но как ще вкараш всякъкав прекъсвач в онази букса на таблото ей това и аз бих искал да го видя .

Публикувано: 09 авг 2007, 14:23
от AX!S
теоритично да. но как ще вкараш всякъкав прекъсвач в онази букса на таблото ей това и аз бих искал да го видя .
Ела, ще ти покажа как :wink:
Защо трябва да "вкраваш" прекъсвача в буксата, като можеш в нея да мушнеш само кабелите му? То пак се иска малко да се мисли при такива действия, щото лесно може да стане грешка, но аз по принцип като се чудя нещо работи ли или не, първо проверявам с мултицет дали до него стига ток. :)
Същата работа върши и обикновена пробна лампа на 12V, но аз се кефя на неща с дисплей. 8)

Публикувано: 09 авг 2007, 14:56
от madboy
Ще трябва и схемата на ключето май? :idea:

Публикувано: 09 авг 2007, 15:38
от AX!S
madboy написа:Ще трябва и схемата на ключето май? :idea:
Е чак пък схема... не е трудно да се провери къде има 12V и къде няма. По принцип трябва да има 2 плюсчета (едното е за самия бутон да свети) и две минусчета. Поне на Фиестата всички бутони са така.

Публикувано: 09 авг 2007, 18:44
от XN3K
И аз имах същият проблем и се оказа ключето, което е в лоста за мигачите... просто беше изгоряло. :wink:

Публикувано: 09 авг 2007, 21:30
от bigmurzi
ключето за мигачите при мен няма нищо общо с късите!
така, след обстойна проверка, всички бушони са си на мястото и са читави, крушките си работят, ключето и то.. остана само релето да е
"зацепило".. дайте някакъв хелп?
първо кое е релето за фаровете, че те там са 4-5-6, а не ми се вадят 1 по 1, защотот има някаква пластмаса отгоре, която не знам как се сваля, а така безцелно.. от къде да си купя реле?колко струва?..последно но не по важност, до колко е възможно като вариант?

или кажете добър електричар в София, адрес и телефон и направо да я меткам натам?

Публикувано: 10 авг 2007, 15:53
от AX!S
Единственото, с което мога да ти помогна е да ти кажа, че аз за халогените на моята си купих реле Hella, 4-5 лв. струваше. Има и боклуци по лев и нещо - два...

Публикувано: 11 авг 2007, 03:29
от bigmurzi
оправих я, в крайна сметка се оказа ключа ! подменен е с нов и сега свти :P

Публикувано: 09 окт 2007, 12:22
от orlin74
колеги аз имам друг проблем нямам къси на където и да дам лоста все е на дълги, и мие много чудно това

Публикувано: 09 окт 2007, 12:31
от AX!S
orlin74 написа:колеги аз имам друг проблем нямам къси на където и да дам лоста все е на дълги, и мие много чудно това
Е какво чудно има? "Залепнал" е, най-добре сменяй :roll:

Публикувано: 10 окт 2007, 17:48
от ewgeny
AX!S написа:
orlin74 написа:колеги аз имам друг проблем нямам къси на където и да дам лоста все е на дълги, и мие много чудно това
Е какво чудно има? "Залепнал" е, най-добре сменяй :roll:
Лесно се казва сменяй. Като чух че струва 140 лв., знаеш ли колко бързо го разглобих и го ремонтирах.