Страница 1 от 1
Централно заключване - постоянно гори бушона.
Публикувано: 09 сеп 2007, 20:22
от billy_boy
Колеги прибирам се днес слизам от колата заключвам и съответно нищо само алармата се включва, а колата не се заключи. Първата ми реакция беше да проверя бушоните. Съответно бушон номет 10 беше изгорял той отговаря за централното за часовника и за вътрешното осветление. Откачих всички машинки часовника... нищо слагам бушон и се топи. Проверих кабелите не открих нищо видимо. Това е доста притеснително защото вече нямам никакви ключалки и съответно заключването на колата става сложен процес. За сега съм закрепил положернието, нно дайте идеи къде да търся проблема. Опитах се да игнорирам възжможности като изключвам консуматори, но не достигнах до никъде.

Публикувано: 09 сеп 2007, 20:39
от pantata
ти май си беше слагал модул да вдига стъклата и е вързан към централното нали? я го откачи и пак пробвай
Публикувано: 09 сеп 2007, 21:00
от billy_boy
Модула го сложих, но е махнат отдавна не е в него проблема. И при игнорирана аларма от централното пак същото.
Публикувано: 09 сеп 2007, 22:15
от revmata
според мене предпазителя е общ,но ефекта е ,ако общата точка се ,,премахне,, и се изпробва всеки консуматор по отделно

Публикувано: 09 сеп 2007, 22:41
от billy_boy
Предпазителя е общ. Да пише си го и в книжката, но къде е общата точка... незая. Също така как се сваля таблото с бушоните мисля да проверя и там какво става. И от къде взима ток плафона. Ако трябва да пускам нова инсталация за тези 3 неща поне да знам за централното и часовника лесно, но плафона незная от къде взима ток.
Публикувано: 09 сеп 2007, 22:53
от paci
Що постянно го пишеш тоя чАсовник с "Е" уе човек?
Кабелите където преминават от купето до вратата гледа ли?
След като нямаш намеса та да се е получило остава нещо да амортизирало.
Огледай за протрити кабели там.
Ламерско е ама може да ти е убягнало след като си изпаднал в паника

Публикувано: 09 сеп 2007, 23:01
от billy_boy
paci написа:Що постянно го пишеш тоя чАсовник с "Е" уе човек?
Кабелите където преминават от купето до вратата гледа ли?
След като нямаш намеса та да се е получило остава нещо да амортизирало.
Огледай за протрити кабели там.
Ламерско е ама може да ти е убягнало след като си изпаднал в паника

Сорри тва е щото пиша обикновенно на шльокавица...
Значи откачих машинките на централното още преди да влезнат във вратата там има букси откачих ги. Но няма ефект. За паника не съм се паникьосал номерих начин да си заключвам и откючвам колата, но не въри да не ми работят тезинеща. За сега пуснах собствено захранване за шофарската машинка и така я заключвам и отключвам пак с алармата. Гаден беше момента с отварянето на багажника защото и него съм гонаправил да е към захранването на централното. Та него го отворих като залостих копчето и сложиш бушона. Вярно изгоря бушона , но поне се отвори колкото и смешно да е....
Публикувано: 10 сеп 2007, 12:13
от revmata
а запалката провери ли/може да е отделно и да бъркам/
Публикувано: 10 сеп 2007, 12:50
от billy_boy
revmata написа:а запалката провери ли/може да е отделно и да бъркам/
Запалката работи тя е отделно. Всичко друго работи без тези 3 неща.
Публикувано: 10 сеп 2007, 13:20
от nikolovvd
Извинявай предварително за тъпия съвет, но навремето като оживявах компютри и неможех да разбера къде е късото, пусках на двете шини, които са на късо 5V 20А и късото прекъсваше.
Та съвета ми е да сложиш по-мощен предпазител за 2-3 секунди и да се "огледаш" за миризма на изгоряла изолация или пушек.
Публикувано: 10 сеп 2007, 15:23
от billy_boy
Колега мерси за съвета не е никак глупав. Пробвах така но бушона се топи и нищо. Разликата при по-големия и по-малкия бушон е че единия гори, а другия се топи. Както и да е открихпроблема. Преплетени и стопени кабели под кутията с бушоните. Благодаря на Жоро (tomny) че ме подсети, че и това го има като опция. За съжеление неможех да сменя кабелите защото е много неудобно, но ги изолирах надявам се да няма повече проблеми. За да се подсигуря обаче оставих машинката на шофърската врата с отделно захранване така, че дори да изгори бушона тя да работи. И сложих малък предпазител 7,5А за да изгори веднага ако има нещо. Благодаря за отзивите се пак.
Eто снимка да видите за какво става дума:
http://mini.hit.bg/mizeriq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 10 сеп 2007, 19:28
от di_rtv
Това с усиления предпазител го правих на едно ауди и направо се препотих три пъти когато взе да излиза пушек от прага .Едва сварих да стигна до акумолатора да сваля клемата. Щях да запаля колата. Та съветът ми е да не го правите това докато не разберете къде е късото.
Публикувано: 10 сеп 2007, 22:52
от revmata
ако искаш да си купуваш нова кола ги слушай-.а сега мене.Ако съм на твое място бих постъпил така- махам няколко букси от платката/орентирам се точно кои/и след това подавам импулс директно на всеки консуматор с цел по този начин да премахна ,,общата точка,,Естествено бих подал импулс около 7 8 ампера и усещайки по големината на искрата бих открил повредата.Това е ,,бабишки,,начин но е доста ефикасен.Знам,че има от мене по- големи специалисти,но дано вземат участие.УСПЕХ

Публикувано: 10 сеп 2007, 23:19
от billy_boy
billy_boy написа:Както и да е открихпроблема. Преплетени и стопени кабели под кутията с бушоните. Благодаря на Жоро (tomny) че ме подсети, че и това го има като опция. За съжеление неможех да сменя кабелите защото е много неудобно, но ги изолирах надявам се да няма повече проблеми.

Публикувано: 10 сеп 2007, 23:27
от revmata
браво колега.Но знай , че смърт без пречина няма,, и за това те съветвам да помислиш защо са преголрели и да ли няма да станат пак така след като ги бадажираш.Така ,че умната