Ядове с моторчето за ел.фарове след смяна на крушка
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Ядове с моторчето за ел.фарове след смяна на крушка
Онзи ден на път ми изгоря крушката за късите на левият фар...спрях на първата ОМВ бензиностанция с надеждата да си купя крушка,но тези направо ме отказаха...поискаха ми 30 лв.за 1 бр.щото била синя.На следващата бензиностанция на Петрол намерих същата крушка на друг производител за...9.30лв. обаче валеше дъдж и ме домързя да я сменя,а и докато я сменя на това ш.бано място щеше да мине половин час и да се изцапам като дявол...Смених я чак след 3-4 дни като се сетих за фара.И от смяната на крушката насам незнам какво стана,обаче като пусна фаровете и моторчето за регулиране на фаровете(лявото) започва да върти постоянно.Така като се замисля голяма е вероятността някъде да са се оголили кабелите и да дават на късо,но докъдето се вижда всичко си е наред,а и аз кабели не съм барал,само свалих старата крушка и сложих новата.Някой има ли идея къде да търся проблема
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Такааа,днес се запретнах и си намерих проблема сам..Няма оголени кабели и такива неща,просто към моторчето си отива постоянно ток,а вътре има нещо като потенциометър което играе роля и на прекъсвач.Той е защипан за зъбното колело и моторчето като върти и избутва лосчето на определена позиция и изключва веригата...Снимката е малко мътна,защото е от телефона,но горе-долу се добива представа..Явно като съм сменял крушката съм понатиснал тук-там и лосчето е излязло от щипката...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта