Страница 1 от 1

Зареждане на акумулатор???

Публикувано: 16 мар 2005, 23:40
от nubits
Имам Fiesta 1.4i CLX 91г. и искам да попитам дали е нормално зареждането на акумулатора да започва едва след като се вдигнат над 3000 оборота на двигателя? Веднъж минат ли 3000 всичко е ОК, но ако карам на 2000 примерно, след 3-4 запалвания акумулатора си е отишъл!

Публикувано: 17 мар 2005, 12:36
от Overclock
Акумулатора трябва да се зарежда и при 900 оборота, виж дали нямаш много хлабав ремък.Може и релето за зареждане да е изгоряло.

Re: Зареждане на акумулатор???

Публикувано: 17 мар 2005, 12:53
от aaleks
nubits написа:Веднъж минат ли 3000 всичко е ОК, но ако карам на 2000 примерно, след 3-4 запалвания акумулатора си е отишъл!
:roll: ами възможни причини: хлабав ремък или "overclock" ме е преварил с отговора.
Аз като запаля първите 20-30 секунди заряда е много малък /казано във волтове 12.46V/ и след това става 14.6V. Това е без да пипам нито газта нито фарове, вентилатори и тем подобни. Мисля, че по този начин не натоварват двигателя до като не разбие маслото.
А ти като си бензинка как така не ти се случва да дигнеш поне веднъж над 3000 оборота на сядане зад волана та дори и да караш само 2-3 км. градско.
Закачи мултицет и кажи какво става при какви обороти и с какви вклучени консуматори, говорим на място не в движение щото ще ти е трудно а и няма значение дали се движиш или не.

Публикувано: 17 мар 2005, 13:34
от XR2_i
Аз имах подобен проблем ... 1. вижи си диодния блок 2. релето на алтернатора 3. Масат на купе и мотор . Премери си с мултицет , на празен ход без да си включил нищо ... , трябва да ти е около 14v !

Публикувано: 17 мар 2005, 16:27
от nubits
10х много....ще проверя нещата! Иначе волтажа е около 12,4V преди 3000 оборота, след това става на ~14,5V... Абе не знам, но стигна ли първоначално 3000 оборота и стрелката на оборотомера литва до 6000, лампите на таблото, ако светят и те примигват доста силно - явно че започва да зарежда!

Публикувано: 17 мар 2005, 19:55
от aaleks
Май плочка на алтернатора ще сменяш, имам предвит, че и четките може да са заминали, но не съм 100% убеден!
Мойта я взех за 27лв. без четки, а имах и оферти на двойно и тройна цена!

Публикувано: 18 мар 2005, 12:53
от XR2_i
Провери си масата ... и отиди да ти видят релето на алтернатора после ако ти премигва и волтажа ти е нормален , сигурно ти се е прецакало релето и презарежда , също може и масата да не ти е добра ... аз имах същия проблем . Ако има нещо питай:)

Публикувано: 22 мар 2005, 18:34
от nubits
Благодаря на всички... отстраних проблема и мисля, че беше супер тъпа причина... даже не знам как е могло да е това?!
Та значи бях свалял таблото, защото не ми работеше скоростомера. След това при закачането му не бях закрепил както трябва куплунга отзад и лампите за акумулатора и маслото не светеха! Тогава започна и проблема с акумулатора.... преди 2 дена свалих таблото отново, защото не знаех защо не ми светят лампите... след като устанивих че е бил куплунга го закрепих както трябва и лампите светнаха.... най-интересното беше, че и акумулатора взе да се зарежда... сега почва от 900 оборота, а не над 3000... както би трябвало! Хахаха.... не съм предполагал, че 2 лампи са от такова значение!

Благодаря отново на всички!