"Бибитката" ми умря

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

"Бибитката" ми умря

Мнение от Speed » 17 окт 2007, 18:39

Та значи проблема е следният от две седмици нямам клаксон и немогада открия проблема .качих колата на канал ,че да го видя къде е .Намерих го под предната броня свалих го пробвах на акумолатора бачка починтих буксата към него и го включих пак ама пак неще :cry: след което пробвах с една крушка да включа долу към буксата и като сенатисне клаксуна би трябвало да светне но несветна от това правя извода ,че проблема е някъде горе във волана или бушон . Някой дали знае как се отваря горе волана щото мене ме е страх заради въздушната възглавница или ако има бушон кой от всичките е .

Мерси предвалително

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 17 окт 2007, 21:01

Ако те е страх да не се отвори въздушната възглавница, не се притеснявай. Не може да се отвори. Все пак няма да е лошо да видиш първо бушона. Иначе на Фиестата съм отварял волана, отзад на него имаше болтове, доколкото си спомням бях два, но твоя волан със сигурност ще е по-различен. По принцип при мен болтовете се виждаха само при завъртян волан. Успех!

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 18 окт 2007, 11:18

И аз до вчера на Ескорта (1 седмица) нямах клаксон, попринцип ми се вади буксата, но тоя път не беше тя, та рекох да си проверя бушоните и случайно го намерих, а в колата винаги имам рез. бушони, та го смених и сега е 6+ :wink:

Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от Speed » 18 окт 2007, 15:45

Така преди малко проверих бушоните всички до един и тези във двигателният отсег и тези в купето нямаше нито един изгорял .
Завъртях волана и намерих четири дупки дотук добре но проблема стана като реших да развият болчетата за да махна отпред капака на волана . Първо пробвах със звезда нищо не стана после и с права отверка не става след което реших да се сгъна и да погледа кви са винчетата няква еврейска звезда или .... и от товакоето видях ,че болчетата са няква отверка тип емблемата на мерцедес :shock:

такива отверки продатат ли се някъде :roll: аз личноза първи път виждам такива или май ще е по добре даходя в мото -пфое ама там сигурно ще ми одрежат главата до кръста за тая дреболия :roll:

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 18 окт 2007, 20:06

би било точно да се види кой е управляващия сигнал,за да се установи да ли минава през реле,защото точно там може да е ,,болката,,
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от Speed » 24 окт 2007, 10:42

revmata написа:би било точно да се види кой е управляващия сигнал,за да се установи да ли минава през реле,защото точно там може да е ,,болката,,
ами според един познат не минава през реле ....той каза че проблема ми е във волана на неговият ескорт е било така само че е ходил в мото пфое му го отворят че и него го е било страх да пипа зарада еър бега .... и за развиването на тези болчета и наместването на няква клема вътре са му взели 50 лв :roll:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта