Двигателя се тресе и гърми при изфорсиране

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
milen_rz
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Двигателя се тресе и гърми при изфорсиране

Мнение от milen_rz » 28 окт 2007, 16:35

КОлата е Мондео 1.8 бензин 97г. Проблема стана изведнъж сякаш колата работи на 2 цилиндъра и пуфка през аспуха, тресе се мотора, сменихме ремъка но небеше от него, свещите и кабелите са нови пробвах бобината на друга кола работи си нормално, сложих и друх индуктивен датчик и пак е съшото. някой има ли идея каде е проблема.

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 28 окт 2007, 19:42

Според мен трябва да смениш бензина, или бензиностанцията....
Аз имах подобен проблем.Смених бензиностанцията и се оправи....гърменето
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 29 окт 2007, 06:38

Може да е от дюзите. Пробвай да им откачаш кабелите един по един при запален двигател. Тези коли имат гадният навик да им се напуква и пада изолацията на кабелите, особено на тези дето са близо до двигателя и се нагряват повече. Та на някоя дюза може да са се дали на късо кабелите.

milen_rz
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milen_rz » 29 окт 2007, 22:02

Колеги пишете постингите си на кирилица !

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 29 окт 2007, 22:11

Щом и на бензин и на газ го прави значи причината е или механична или от токовете. Провери и компресията и дали е зацепен ангренажа като хората.. Комутатора как е ? TPS - (Датчика за дроселовата клапа)?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 29 окт 2007, 23:10

...според мен - провери си пак кабели и свещи!

Потребителски аватар
shmitc
потребител
потребител
Мнения: 368
Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shmitc » 30 окт 2007, 08:49

kEFi написа:...според мен - провери си пак кабели и свещи!
Напълно съм съгласен с kEFi.Имах този проблем миналата година.След смяна на кебели и свещи,проблема изчезна.
Изображение
Изображение
Être soi-même, il ya assez d'autres personnes

цеков
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от цеков » 30 окт 2007, 20:59

Възможно е повреден (пукнат) изпускателен клапан.
Тогава горивото си отива в изпускателния колектор,
където се възпламенява от следвашия цилиндър.
Проверете компресията на цилиндрите!
Това е лесно и ако е наред-тогава свещи-кабели и т.н.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта