Проблем при паленето на Focus

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
bard
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
Status: Извън линия

Проблем при паленето на Focus

Мнение от bard » 29 окт 2007, 16:56

Здравейте,имам проблем със запалването,като завъртя ключа се чува едно "цък" и лампите започват да мигат а всички стрелки започват да треперят и дотам.След няколко опита пали.Дали е стартера причината или е някое реле?Focus-a е 2004г. 1.6 бензин

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 29 окт 2007, 21:20

Може би недобър контакт някъде по кабелите от ключа до стартера, клеми на акумулатора или реле.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 29 окт 2007, 22:35

Едно "цък" или многократно цъка?

Потребителски аватар
libra
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от libra » 29 окт 2007, 22:50

Залагам за слаб акумулатор... :roll:

Потребителски аватар
bard
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
Status: Извън линия

Мнение от bard » 30 окт 2007, 07:30

Понякога само веднъж "цъка",понякога повече пъти

Потребителски аватар
iv4oto76
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 29 юни 2007, 00:46
Модел на автомобила: Focus 1.6 16V SW 100 hp
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Мнение от iv4oto76 » 30 окт 2007, 09:29

и аз залагам на това
libra написа:Залагам за слаб акумулатор... :roll:
може да имаш пробила клетка на акумулатор. Премери акумулатор с товарна вилка!

Потребителски аватар
bard
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
Status: Извън линия

Мнение от bard » 30 окт 2007, 14:21

Дано да е акумолатора,сутринта го сложих да се зарежда около 2часа и запали от първия път.После го закарах да го замерят и ми казаха,че зареждането е нормално и акумолатора е за смяна.Притеснява ме само да не се губи ток някъде на друго място и затова да пада акумолатора.
От сервиза ми препоръчаха да сложа по-силен около 60-65Аh,а оригиналният е 43Аh(motorcraft).
Дайте акъл,да не прецакам нещо друго ако сложа по-силен?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 30 окт 2007, 15:14

Слагай по-големия. Той не е по-силен, просто държи на по-голямо натоварване. Сега особено както е зима е добре да си с по-голям акумулатор. Аз бях на мойта кола с 50 амперчаса, сега сега съм с 65 амперчаса акумулатор на Монбат и не съм имал никакви проблеми.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 30 окт 2007, 16:18

колкото е по каталог толкова се слага.Може и от комбайна акумулатор да сложиш,но генератора няма да може да го зареди.Там където предлагат акумулатори(поне в по добрите магазини)имат каталог за всеки автомобил какъв акумулатор препоръчва производителя,и разбира се +5Ah за душата отгоре слагаш,но не повече. :P

Потребителски аватар
bard
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
Status: Извън линия

Мнение от bard » 31 окт 2007, 07:38

А знае ли някой къде мога да проверя какъв акумулатор препоръчва производителя,че тия по магазините препоръчват това което имат,навсякъде различно.Има ли такъв каталог в интенет?Голяма ли е разликата от 43Аh до 65Аh в случая?Как Ви се струва?Дали мога да рискувам?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 31 окт 2007, 18:31

Въртим, сучем и пак до язовира стигнахме... :D
Нали се сещаш, че производителят няма да сложи дай-добрия акумулатор, най-добрите ресори, най-добрите пружини, най- добрите накладни, най-добрите гуми, най-добрите свещи и кабели, най-доброто масло, и т.н. и т.н. Колата би струвала двойно по-скъпо... А политиката на много марки автомобили, вкл. нашата е по-скоро обратната.
Та моят съвет е: сложи този с по-голям капацитет :D
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта