малко помощ ако може

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
BUG
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 27 сеп 2007, 11:09
Модел на автомобила: Ford Sierra MK1 2.0 DOHC EFI 1984y RIP.
Ford Scorpio 1997 GHIA 2.0 16v.
Местоположение: София
Status: Извън линия

малко помощ ако може

Мнение от BUG » 31 окт 2007, 10:45

Значи имам следния проблем :
Вчера си купих таблото с оборотомер за сиерата ,обаче за нещастие куплонга за уредите и освтлението не съвпада !
Някои може ли да ми ди даден якаква информация как да го свържа.
ими да ми прати линк към схмиема ще съм много благодарен :? :?:

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 31 окт 2007, 11:19

Аз се сблъсках със същия проблем като си сменях уредите на болида. На старото табло имаше една буска, а на новото бяха две. Не търсих схеми. Изрязах буксите на новите уреди така, че да остане достатъчно от кабелите за да мога лесно да ги съединя с тези от инсталацията. След това обърнах уредите да ги гледам отзад, от към платките и почнах да проследявам пистите- кое кабелче от буксата къде отива. В смисъл- гледам първото кабелче 1/червено/ на старата букса, че отива примерно към лампата за маслото- след това гледам на новите уреди кое е крачето, което идва от лампата за маслото и съединявам кабела/червения в случая/ с кабелчето за маслото от новата букса. Нядявам се да си ме разбрал!
На мен тази процедура ми отне около час и половина или два защото се нанасяха някакви студентки в нашия вход и се разсейвах..
Повечето кабели даже съвпадаха като цветове, но имаше два-три цвята, които се разминаваха така, че пак трябва да провериш всичките.
Ако търсиш схеми, то ще ти трябва схемата на старото табло и схемата на новото. Ако пък разликата е само в буксата няма какво да се чудиш.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
BUG
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 27 сеп 2007, 11:09
Модел на автомобила: Ford Sierra MK1 2.0 DOHC EFI 1984y RIP.
Ford Scorpio 1997 GHIA 2.0 16v.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от BUG » 31 окт 2007, 12:19

Благодая ! Но имам още един вупрос,ако случаино обуркам някое кабелче има ли шанс да го изгоря ?

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 01 ное 2007, 19:43

как е монтира ли новото табло,на сторо от някоя Ghia ли го взе или ново и за колко.То май си е бая разправия тая работа,или зависи колко те мързи.айде по нататък ще видим обновената сиера.
иначе кабелите не би трябвало да прогорят ако се объркат,ако вече не си пробвал.айде пък по нататък ще се видим :D

Потребителски аватар
BUG
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 27 сеп 2007, 11:09
Модел на автомобила: Ford Sierra MK1 2.0 DOHC EFI 1984y RIP.
Ford Scorpio 1997 GHIA 2.0 16v.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от BUG » 05 ное 2007, 10:28

Куплонга го направих таблото е свързано ! (направих си схеми )
на някои ако му се наложи мога да му я дам ! Но сега имам нов проблем :(
сички лампи си светят както си трябва киометража работи индикатора за температурата също ,но индикатора за гориво не отчита нищо а оборотомера си работи когато си поиска ! Някои някакви идеи какво може да е и как да го оправя ?


:? :?:

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 05 ное 2007, 13:58

BUG-и оборотомера има филтър който се свързва към бобината и след него се вързва оборотомера, другото което е важно, ако стария ти уред за бензина е бил с 2 края , а новия с 3- също няма да ти отчита правилно, дори и да е бил с 2 трябва да разбереш точно какъв нивомер е ползвала колата от която си взел таблото защото работят на различно съпротивление и уредчето не отчита правилно нивото.

Потребителски аватар
BUG
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 27 сеп 2007, 11:09
Модел на автомобила: Ford Sierra MK1 2.0 DOHC EFI 1984y RIP.
Ford Scorpio 1997 GHIA 2.0 16v.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от BUG » 05 ное 2007, 14:19

така да повторя че сум малко смотан и може да не съм разбрал нещо правилно ! Първо за оборотомер, отивам да му турся филтър които го връзвам след бобината и готово ?! А чесно да си кажа за бензиномера не разбрах какво трябва да направя :oops: Можели пак да ми обясниш ама като за по прост човек :oops: . Благодаря предварително !

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 05 ное 2007, 14:51

Най-лесно ще ме разбереш така: отиваш и взимаш нивомера от резервоара на колата от която е изкарано таблото, същото се отнася и за филтъра за оборотомера

Потребителски аватар
BUG
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 27 сеп 2007, 11:09
Модел на автомобила: Ford Sierra MK1 2.0 DOHC EFI 1984y RIP.
Ford Scorpio 1997 GHIA 2.0 16v.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от BUG » 05 ное 2007, 15:22

OK Благодаря ще пробвам така !

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта