Страница 1 от 1

Имам проблем с тока на радиото ми.Прекъсва!!!!

Публикувано: 11 ное 2007, 18:58
от Kerosin
Карам сиера 2.0 карбуратор.Появи ми се следния проблем.Когато включа някой консуматор по колата радиото ми изключва.Тва става и по време на движение.Алтернаторът ми зарежда добре.Вече си нямам и идея от къде може да идва проблема.

Публикувано: 12 ное 2007, 11:07
от gpavlov
За съжалиние няма да ти реша проблема . От скоро имам кола и почти нищо не разбирам. Мисля, че имам същия проблем с моят форд. Вече 2-3 пъти ми се случва докато слушам радио, да спре сигнала и от колоните да изпищи 3 пъти- сигнализацията, че нещо не е наред. И на мен ми се случва и докато карам, а единя път си спомням, че точно пусках фаровете (друг консуматор). Започвам да си мисля, че имам същия проблем като теб. Колеги дайте мнение :)

Публикувано: 12 ное 2007, 11:13
от Aicken
gpavlov написа:За съжалиние няма да ти реша проблема . От скоро имам кола и почти нищо не разбирам. Мисля, че имам същия проблем с моят форд. Вече 2-3 пъти ми се случва докато слушам радио, да спре сигнала и от колоните да изпищи 3 пъти- сигнализацията, че нещо не е наред. И на мен ми се случва и докато карам, а единя път си спомням, че точно пусках фаровете (друг консуматор). Започвам да си мисля, че имам същия проблем като теб. Колеги дайте мнение :)
За пищенето 3 пъти , когато ми разкодираха касетофона и уж компетентен жичкажия ми го свърза свиреше няколко минути и за почваше да бипка , после купих сд оголих кабелите играх си 2 часа докато уцеля каналите но не дава сега проблеми , провери дали не е свързано грешно нещо

Публикувано: 12 ное 2007, 12:42
от Kerosin
Аз проблеми със звука нямам.Имам проблем с тока към радиото.И тъй като минах по4ти ми известни варианти сега си нямам и идея как да ре6е проблема :(

Публикувано: 12 ное 2007, 12:56
от gpavlov
много съм зле днеска, забравих да кажа, че след като изписка радиото и се изключва... в този смисъл си мисля, че и аз имам проблем по-скоро с захранването, а не със звука... иначе, Aiecken мерси , радиото ми е фабрично... мисля си, че е свързано ок, мерси все пак :roll:

Публикувано: 13 ное 2007, 20:23
от Ianaki
Най-сигурното решение е да пуснете един нов захранващ кабел от акумулатора до радиото.По този начин ще сте сигурни ,че има постоянно ток.Вероятно проблема се дължи на това ,че към захранването на радиото е включен и друг консуматор.Ако проблема не се реши остава варианта:проблем в самото радио.Успех!

Публикувано: 13 ное 2007, 23:19
от borko 30
Ми според мене пускате отделен кабел от акумулатора или го вържете за запалката и непосредствено преди радиото може да вържете кондензатор 4700 или 10000микро против пиковите сривове в инсталацията!

Публикувано: 14 ное 2007, 06:58
от jordj
Колеги я пак си замерете колко как ви зарежда алтернатора.
Първо на празен ход ,после при включени светлини,и накрая и при включено и парно.Ако спада заряда там ви е проблема.
Преди време така една вечер ми спря радиото в движение,после тръгна.Прибрах се ,нищо.Сутринта излизам стигнах на километър и нещо от вкъщи и радиото пак спря след малко и колата. Алтернатора ми беше сдал багажа зареждаше само на високи обороти.А в задръстванията как да карам на високи обороти.А и не знаех.
Радиото е направено да работи на определено напрежение,и ако спадне напрежението к ъм него под допустимото естествената реакция е да спре.Като дойде нужното му напрежение почва пак да работи до следващия спад.

Публикувано: 14 ное 2007, 12:28
от gpavlov
Мерси колеги, тези дни като съм по-свободен ще опитам от съветите ви!

Публикувано: 14 ное 2007, 22:40
от borko 30
Брей ,това с червеното да не е първия закон на наш джорди по електроника :P

Публикувано: 15 ное 2007, 14:42
от Kerosin
Ми при мене алтернаторът зарежда добре във всиЧките си режими.Тва с кондензатора Ще го пробвам.Мерси :)

Публикувано: 15 ное 2007, 23:26
от borko 30
Кабела към касетофона да е солиден!Най добре директно от акумулатора

Публикувано: 15 ное 2007, 23:58
от jojo
първо да питам с фабрично радио ли си или не?
колегите които те посаветваха с дебел кабел пробвай.извинявай че ще попитам но сигурен ли че всичко е свързано както трябва,защото преди време имах и аз подобни проблеми с един автокасетофон и доката не откачих половината табло нямах никва ''жица'' как се вика,защото отзад беше пълен хаос
то тогава си оправих този касетофон и след 4дни той се прееба и сега съм с оригинала.
казвай как се развиват нещата и ще помагаме ако има и нешто друго

Публикувано: 19 ное 2007, 12:51
от Kerosin
Относно връзването на кондензатора.Разликата между 4700 и 10000 е поЧти двойна .Няма ли Шанс така да си изгоря радиото.Как тоЧно да разбера какъв кондензатор ми трябва???