Страница 1 от 2

Перка Радиатор

Публикувано: 29 май 2005, 22:14
от RsMondeo
Някой има ли идеа от какво може перката ми на радиатора да включва веднага след като запаля!
Датчика за температурата работи!Термостата също.
Няма значение на студен или топал двигател ..перката работи винаги!
От каде се командва и от какво може да е!
Страхувам се да не изгори в най голямата жега и да стане мазало

Помагайте....

Провери кабелите

Публикувано: 30 май 2005, 09:54
от kujo
Провери кабелите които излизат от куплунга на датчика. Мястото на което се намират е доста нагреваемо и може да са дали на късо, което ще доведе проблема който имаш. Провери и другите местс по веригата.
Ако не е в кабелите виж релето на не са залепнали контакти.

Публикувано: 30 май 2005, 18:40
от aaleks
Провери да не ти е включено/свети/ АС - климатика.

Публикувано: 30 май 2005, 18:45
от RsMondeo
Не не ми е включен проверил сам....баси маиката само да остане малко време и че огледам кабелите дето излизат от вентилатора!
Друго има ли от какво да е да гледам и там?

Публикувано: 06 юни 2005, 19:30
от jijibu
Важно е какъв е двигателя.Ако е дизел над 100 градуса вентилатора се включва от термо-датчик,ако обаче е бензин двигателя на вентилатора се управлява от електронния модул на инжекциона (компютъра) през реле.Ако е залепнало релето или не дай боже е повредена електрониката ще върти вентилатора.Вентилатора също тръгва веднага с контакта ако е включен климатика

Публикувано: 08 юни 2005, 08:57
от RsMondeo
Бензин е колата!Можеш ли да ми кажеш каде се намира това реле да го замеря да видя дали не дава контакт постоянно то!
Ако е така може ли да се отваря и да се отремонтира!
Благодаря!

Публикувано: 15 юни 2005, 16:58
от grgeorgiev
Ако не ти е нова колата, трябва да провериш някой "майстор" да не е вързал вентилатора директно, без да минава през релето. Аз мисля да направя точно това на моята, защото мисля, че се включва твърде късно вентилатора, ако не работи климатика. Когато работи климатика сигнала е през другото реле и винаги вентилатора е включен. Още не съм разбрал, обаче кое реле трябва да шунтирам.

Публикувано: 16 юни 2005, 16:26
от RsMondeo
Ми колата не е нова аз си я докарах ,имаше книжка че е обслужжана на всеки 15 000 в сервиз на форд ...
Тая магария почна да я прави от скоро така че ме самнява некои в чужбина да е направил тая беля!
Мисля тея дни да слагам АГУ и докато я слагат да погледнат и тва за перката... друг вариянт не виждам!

Публикувано: 30 авг 2005, 14:50
от chano
Това с тая перка е голям проблем значи аз от както съм я взел е така ,и не може да се оправи ,релето е при релетата и бушоните едно зелено като го махнеш и спира перката,явно има нещо друго,в мотопфое ходих и ми казаха че ми е изгоряло това реле,обаче сложих работещо и пак същата работа.явно трябва да каже няйкои маистор,аз мисля че цялата работа е или от климатика или компютъра.некои да каже ако го е оправил този проблем.

Публикувано: 30 авг 2005, 15:13
от RsMondeo
Ми вече го оправих!
Цялата работа е била в това:
Има една пластмасова кутиика ж която влизат кабелите от дюзите и кабела от датчика на термостата!
И като я отворих кво да видя... чак незнаех как се е движила колата... всички кабели бяха с прегоряла от температурата изолация... смених всички кабели и сега е перфектно!
На друго ондео същата година гледах в какво състояние са кабелите... ама си личеше че са сменяни.....явно с времето прегарят и трябжа да се сменят че става мазало!

Публикувано: 30 авг 2005, 15:20
от chano
я кажи каде се намира тази кутийка.че такава е бутаница в този двигател и нищо не се вижда.

Публикувано: 31 авг 2005, 00:18
от demiro
Ако имаш възможност качи и снимка с местоположението на тази кутийка.
Чувал съм,че гогато екуто влезе в авариен режим, вентилатора работи постоянно.А причините за аварийния режим може да са много.

Публикувано: 31 авг 2005, 01:11
от RsMondeo
Е тука се намира кутииката.... тази снимка я взех от тук от форума на Брок колата... като гледам каде отижак табелите му от диузите и неговите кабели са смменяни:)))

Публикувано: 31 авг 2005, 10:33
от chano
e сега я разглобих.

Публикувано: 31 авг 2005, 23:22
от RsMondeo
И как са кабелите като я разглоби?там отива и кабела от датчика на термостата!

Публикувано: 01 сеп 2005, 10:26
от Brock
До RsMondeo

:shock: и как разбра, че са ми сменяни кабелите *0021*

:twisted:

Публикувано: 01 сеп 2005, 12:09
от chano
вчера заваля ,и не стана работата.това да нее една дълга и тясна черна кутийка.

Публикувано: 01 сеп 2005, 13:32
от RsMondeo
колега Брок.. ако не бяха кабелите минажат ж тая кутиика особенно от пуржа и жтора диуза... броя от ляжо на дясно!Виждал сам сменяни и не сменяни и затова сам 100% сигурен!

Публикувано: 01 сеп 2005, 18:27
от demiro
То RsMondeo
Колега,а за моичките какво ще се произнесеш :?: :lol:

Публикувано: 01 сеп 2005, 18:29
от RsMondeo
Ми то си се вижда че са си както е излязла от завода! отиват в тази кутиика за която споменах!