Страница 1 от 1
Не пали при минусови температури!!!
Публикувано: 26 дек 2007, 15:41
от adrian73
Здравейте! Имам проблем с моя escort 1.4i .Не иска да запали при минусови температури.Ако някой има подобен проблем, моля за съвет.
Публикувано: 26 дек 2007, 16:12
от DigiPro
Колега дай повече информация. Коя година е колата? Двигател 1,4 има няколко вида. Какво точно прави колата. Стартера върти ли?
Публикувано: 26 дек 2007, 17:44
от adrian73
Двигателя е 1.4 CVH моно инжекция с катализатор.Проблема се появява при температури под 0.Стартерът се върти бързо,но просто не пали.Като се бутне колата, пали от раз. Държи обороти и всичко е нормално.Благодаря предварително.
Публикувано: 26 дек 2007, 23:12
от jojo
значи,''щом се бутне и пали от раз'' стартера не върти оптимално,губят се някъде токове или голяма вероятност е и слаб акумулатор. на какво пали на бензин-газ?
Публикувано: 27 дек 2007, 12:35
от aaleks
adrian73 написа:...........Стартерът се върти бързо.....................[/b]
А дали върти коляновия вал, т.е стартера върти без да е зацепил в маховика - звучи малко вероятно ама

.
Публикувано: 27 дек 2007, 18:48
от adrian73
стартера е в изправност ,акумулатора е нов.проблема остава някъде по ел. инсталацията /някое реле може би/.Иди го разбери.............

Публикувано: 27 дек 2007, 18:51
от DigiPro
А какво е все пак напрежението на акумулатора ? Генератора дали го зарежда добре. Да не би да не стига тока за свещите когато върти стартера, а когато тикаш да е достатъчно.
Публикувано: 29 дек 2007, 21:11
от adrian73
Почистих клемите, акумулатора е на 100%. А има ли реле, което да се задейства по време на стартер?
Публикувано: 02 яну 2008, 09:16
от TPECHAT
сигурно е от акумулатора
моят е монбат / monbat - само проблеми... 2 дена не караш и изчезва тотално... 1 ден като не карам после едвам на третия или четвъртия път припалва. Ако ми подаде някой ток колата пали от раз. Днес отивам за BOSCH, че направо ми писна

Публикувано: 02 яну 2008, 09:55
от HACKO
Повреден ти е контактния кпюч, когато дадеш в положение старт губи контакт. Обърни внимание на лампите за маслото и зареждането, гаснат ли като завъртиш.
Публикувано: 02 яну 2008, 21:50
от penataa
adrian73 написа:Двигателя е 1.4 CVH моно инжекция с катализатор.Проблема се появява при температури под 0.Стартерът се върти бързо,но просто не пали.Като се бутне колата, пали от раз. Държи обороти и всичко е нормално.Благодаря предварително.
колега имам същият проблем ако си се справил моля те пиши как и къде.
Лично аз се съмнявам в стартер(втулки,четки) и/или двигателно масло(моето е 15W40) , защото след като запали дори и веднага да я загася след това пали от раз, мерих и напрежението при завъртане на стартера за първи път (сутрин например) напрежението на бобината пада под 7 волта на бутане естествено пали на 2-рия метър.
Като цяло си мисля че гъсто масло и скапани втулки на стартера ми закъсяват акумулатора толкова че бобината не прави искра.
Ако някой мисли че не съм прав да ме поправи

Публикувано: 03 яну 2008, 08:40
от cocoff
penataa написа:
Ако някой мисли че не съм прав да ме поправи

Аз мисля, че не си прав...И като как гъсто масло окъсява акумулатор?
То само това остава, производителите на акумулатори и стартери да поставят изисквания към двигателните масла

А и колегата
adrian73 казва, че стартерът върти нормално.
НАСКО е обяснил случая. Аз си позволявам да добавя :
Евентуално бенз. помпа вдига по-бавно налягането...А при бутане пали от раз, защото стои на контакт доста по-дълго време отколкото при палене "на ръка".
Публикувано: 03 яну 2008, 09:56
от venom4o
за първа зима откактоо я имам тая сиера и тя започна да пали тегаво.. Незнам какво да правя.. Върти и прикуват 1-2 цилиндъра и с много въртене пали .. обикновенно се дави.. Но ми прави впечатление ,че върти доста трудно мотора.. а аз съм със масло което знам ,че е за лятото .. смисъл такъв му е вискозитета и така си го обяснявам...другото което се питам възможно ли е да е от центровката това тегаво палене сутрин.. защото при мен след това пали от раз и на бензин и на газ но не пробвам на газ ,че ще ми отече дебитомера..Колата я усещам ,че и липсва горивото.. защото паленето ми е като дизел на който не му работи нито 1 подгряваща свещ.. Припуква тресе се ужас е...
Публикувано: 03 яну 2008, 22:52
от penataa
cocoff написа:penataa написа:
Ако някой мисли че не съм прав да ме поправи

Аз мисля, че не си прав...И като как гъсто масло окъсява акумулатор?
То само това остава, производителите на акумулатори и стартери да поставят изисквания към двигателните масла

А и колегата
adrian73 казва, че стартерът върти нормално.
НАСКО е обяснил случая. Аз си позволявам да добавя :
Евентуално бенз. помпа вдига по-бавно налягането...А при бутане пали от раз, защото стои на контакт доста по-дълго време отколкото при палене "на ръка".
Е моят стартер пък ми се струва че върти бавно. Значи ако се върнеш на поста ми и прочетеш изразявам предположението че поради проблем в стартера или висока гъстота на маслото стартера върти бавно което води до падане на напрежението на акумулатора прекалено така че бобината не успява да направи искра (накратко закъсява акумулатора) това съм го мерил и съм сигурен в него.
Публикувано: 03 яну 2008, 23:37
от cocoff
Бе, то верно една от целите на форума е да образова, но да се връщаме на въпроса "какво е късо съединение" е несериозно...

Публикувано: 04 яну 2008, 18:54
от penataa
cocoff написа:Бе, то верно една от целите на форума е да образова, но да се връщаме на въпроса "какво е късо съединение" е несериозно...

ok нямаш грижи .
Аз се опитвам да ползвам въображението си и така някак си успявам да не съм съвсем сухар.Ако искам да чета книги няма да пиша във форума нали???????????????cocoff.Повече няма да пиша в тази тема!
Re: Не пали при минусови температури!!!
Публикувано: 10 дек 2008, 21:25
от BeBoKiRiL
adrian73 написа:Здравейте! Имам проблем с моя escort 1.4i .Не иска да запали при минусови температури.Ако някой има подобен проблем, моля за съвет.
adrian73 написа:Двигателя е 1.4 CVH моно инжекция с катализатор.Проблема се появява при температури под 0.Стартерът се върти бързо,но просто не пали.Като се бутне колата, пали от раз. Държи обороти и всичко е нормално.Благодаря предварително.
Здравейте приятели , мислех да пускам нова тема за моя проблем но с помощта на търсачката намерих тази и ще я възобновя отново. Та моя проблем е подобен - като е топло времето над 10 градуса нямам проблем , стартера си върти като луд и пали лесно , но когато температурата доближи нула градуса , стартера ми върти малко по бавно и колата не пали и само прикюфква от време на време и като кюфне спира да върти за малко , акумулатора ми е нов , когато започна да не пали първото което направих беше да си купя нов акумулатор. При съвсем леко бутване и пали много лесно. След като запали веднъж и поработи минута две после няма проблем с паленето. Двигателя ми е CVH 1.6 карбуратор без делко 92 год., пробвал съм да я паля и на бензин и на газ , резултата е един и същ - не пали като е студено! Имам чувството че като е по студено и стартера върти малко по трудно и токовете нещо не стигат и няма качествена искра. Възможно ли е това да е от моторното масло , то е Приста ЛИДЕР 10W-40 полусинтетика , ама може и да не е нещо читаво , и ако маслото е малко по гъстичко и затова да не може да завърти добре стартера и да запали. Стартера го свалих и занесъх на майстор и той ми каза че е наред. Незнам какво да правя , но май ще взема на първо време да сменя маслото , какво ще ми препоръчате , мотора е на доста километри и доливам малко от смяна на смяна. Свещите ми са на 4-5 хил. км. , а кабелите не съм ги сменял. А иначе като запали си върви горе долу нормално като разхода ми не е много висок- около 10 литра газ на 100 км. основно карам извънградско.
Re: Не пали при минусови температури!!!
Публикувано: 29 дек 2008, 15:56
от BeBoKiRiL
Моят Ескорт тази сутрин при минус 6 градуса си запали без да се замисли , само че на бензин , на газ не съм го пробвал и нямам намерение да го мъча ! Проблема с паленето така и незнам точно от къде се оправи но мога да кажа какви процедури направих:
1. Смених свещите с марка "Моторкрафт" каквито се полагат за моя мотор от "Мото Пфое" Бургас.
2. Направих сериозен ремонт на стартера - смяна на включвател и четкодържател и четки и почистване. /а ми бяха казали че стартера е наред , след ремонта стартера взе да върти мнооооого по бързо и леко /
3. Имах една блокировка на запалването останала от липсващата аларма на колата , блокировката беше премахната!
4. Има едно кабелче което е закачено за динамото с една особенна ябълковидна кабелна обувка /незнам точно за какво е/ , беше много хлабава , почистих я , напръсках я със един специален шпрей , стегнах я с клещите и сега влиза трудно и стегнато , преди да я стегна беше започнало да ми присветва лампичката за зареждането съвсем леко и при палене когато върти стартера ми се чуваше някакво реле да чатка , след профилактиката върху това кабелче лампичката за зареждането не присветва и релето не чатка при въртене на стартера.
5. Вече имам и нов акумулатор "Монбат" 50Ач Мейтенансфрии , ще го видим що за стока е!
И така дано да съм отстранил проблема и вече моят красавец да пали от половин оборот в студовете, както тази сутрин! Вече имам страхова невроза от това непалене което го имах при ниски температури. Весели празници на всички и ви пожелвам Фордчетата ви да за здрави и читави и да палят при тези минусови температури , а на вас много усмивки и добро настроение!!!
Re: Не пали при минусови температури!!!
Публикувано: 30 яну 2009, 12:43
от EMONIKOLOV
Мисля че алтернаторът ти не зарежда достатъчно, възможно е да произвежда ток колкото да ти загасне лампата. Възможно е когато го замерваш да ти показва нормална работа. Аз имах същия проблем и смених и акумулатор и стартер и нищо не се получи докато не смених алтернатора. Оказа се че имал спукана спойка на единия от диодите и е работил много лошо.Когато го замерваш може да показва достатъчно ток, но при по-продължителна работа спойката се нагрява и спира, след това пак започва и т.н.
Зареди акумулатора със зарядното и пробвай, ако запали това ти е проблема. Ако това не помогне, има вероятност да са и четките на стартера. Точно когато мислиш че ще запали спира да върти и започваш отначало, това означава слаб ток, което е или незареден акумулатор или четки на стартера.