Самообучение на комп-а

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Самообучение на комп-а

Мнение от S@sel@ » 13 мар 2005, 09:22

Онзи ден откачих акумулатора за да го местя да подкараме еднин вартбург... Не го подкарахме... Качих го обратно и колата стана странна- натискам газта и като пусна задържа оборотите на 1500 доста време, след това пак ги отпуска. Карах така към 5 км и всичко се оправи- оборотите падат бързо кото пусна газта. Това е доста важно- все пак при движение в МЕГА задръстванията щях да се видя в МЕГА разход. Кото помислих реших, че компа е "забравил" наблюденията над двигателя и държи по- високи обороти да не гасне колата. Като и поработил и събрал данни от ламбдата и там от каквото събира и се е "оправил". Обаче на съм сигурен и това ме гложди! Какво мислите колеги?
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 13 мар 2005, 11:51

Направил си един студен рестарт на компа-нищо тревожно (според мен) 8)
Изображение

bobi 68
потребител
потребител
Мнения: 75
Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Да попитам............

Мнение от bobi 68 » 13 мар 2005, 14:20

описаното от теб еднократно ли се яви или след всеки старт?Следи известно време как се държи на студан старт и като я палиш загряла и пиши как е.Ако е еднократно след откачане на акумулатора и аз мисля че не е проблем.Ако се случва само след студен старт,а топла е о.к., някои датчик(най-вероятно температурен) дава грешка и трае секунди да компенсира компа-това е просто предположение.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Самообучение на комп-а

Мнение от aaleks » 13 мар 2005, 17:55

И аз съм на същото мнение, компа се "самообучава". След откачен акомулатор за 15 мин., първите /около/10 км компа се "самообучава" и следващите стартове /било студени или топли /си е както преди. Така съм чувал, пък е и логично! :)
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 27 мар 2005, 01:06

И аз съм съгласен с колегите.Самонастройки на системите за управление на двигателя след сваляне на акумулатора.Необичайна работа на двигателя през първите 8-10 км.После всичко трябва да е ОК.

Потребителски аватар
zar
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от zar » 15 сеп 2006, 19:07

Значи по принцип тъй като моята кола е взета от МП от първия си собственик дето ми я продаде си има и книжка а и във книжката за Мондео дето ги продават по книжарниците(няма значение че караш Фиеста) си пише че след всяко откачане на акумулатора след обратното му закачване трябва да минеш поне 10-15км във всички възможни режими от бабешко каране до здраво нарязване за да се самонастрой компютъра на колата отново така че това е било нормално.Така са тези Фордове.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта