МОЛЯ ЗА ПОМОЩ И КОМПЕТЕНТНИ МНЕНИЯ

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Iliza
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 26 фев 2008, 20:36
Модел на автомобила: Ford connect 1.8 TDIi
Status: Извън линия

МОЛЯ ЗА ПОМОЩ И КОМПЕТЕНТНИ МНЕНИЯ

Мнение от Iliza » 26 фев 2008, 21:03

Здравейте всички ! Обръщам се към всички с огромна молба за помощ чрез мнения и съвети ! През 2003 г закупихме нов / лизингов / форд кънект 1.8 tdi.Платихме го вече 2 пъти с ремонтите, които ни се наложи да правим по него , а днес ни остави на средата на едно кръстовище в най-големия трафик.Просто си угасна изведнъж и това е.
Не мога да ви опиша шока и притесненията, които изпитахме. През тези няколко години сме сменили : нафтова помпа, 4 бр. дюзи, кормилна рейка / цяла /, пренавивахме мотор и т.н.Колата постоянно влиза и излиза от сервиза на МОТО-ПФОЕ в Русе и все едно и също. В какво се състои проблема, който никой не може да открие , а ние се ръсим с пари за това или онова . Пиша СИМПТОМИТЕ на проблема , а моля всички като ЛЕКАРИ да помагат да открием ТАЯ ПУСТА БОЛЕСТ, че накрая АЗ ще се гътна май.СИМПТОМИ : по време на движение колата изведнъж угасва , а на таблото почва да мига една жълта спиралка / като лампичка е /.Като постои известно време сама се оправя понякога. Има чести случаи / на ден 2-3 пъти /, когато като се завърти ключа , стартера върти , обаче колата не пали и пак тази лампа почва да мига- угасва.Трябва да кажа, че всички филтри, дюзи, помпа са сменени преди 1 месец / както вече писах / и не е от тях най-вероятно. Благодаря предварително за всяко мнение и съвет.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 26 фев 2008, 21:25

Moже ли да покажеш точно със снимка лапичката?
Изображение

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 26 фев 2008, 21:42

Въпросът не е какво е сменено, а какво е мерено и гледано за да се стигне до необходимостта от смяна. Тази лампа означава, че колата има повреда която създава опасност за двигателя. Колата се свързва с кодочетец (скенер). Той показва причините за това спиране на работата. Въз основа на тях се анализират възможните дефектни елементи и се заменят с оборотни. Ако е от тях се плаща! Нали е лизингов, няма ли гаранция? А и на един сервиз сте попаднали, нямам думи!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Iliza
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 26 фев 2008, 20:36
Модел на автомобила: Ford connect 1.8 TDIi
Status: Извън линия

Мнение от Iliza » 26 фев 2008, 22:05

Исках да обясня , че този проблем колата си го правеше да кажем от 1 год. насам. Заради това , че ЯВНО не могат да открият в този сервиз проблема и смениха всичко, което най-вероятно ПРЕДПОЛАГАТ. За съжаление вече не е лизингова и става въпрос за много пари.Нафтовата помпа е 3000 лв , всяка дюза е по 500 лв и т.н.ПРОСТО УЖАС ! Последно като говорих преди 2 дни с шефа на сервиза Рашков , той предположи , че е електрониката.Знаете стандартния отговор : Ами донеси я тук , пък ще видим ... ! Сами разбирате , че не може да се продължава това до безкрай, нали ?!
Аз живея на 70 км от Русе и от такива ходения ми писна. Обаче днес наистина се изплаших , като спря пак изведнъж. А и бях с детето си и като знаете как в днешно време на пътя никой не помага, ако закъсаш... Просто си е опасно... И в крайна сметка ме хвана и ужасен яд.За лампичката - като жълта спиралка е и се намира в таблото до километража. Какво означава тя - електрониката ли е или какво и къде да търся добър сервиз ? В Разград няма татъв.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 26 фев 2008, 22:12

Ами имаше един Митко от Велико Търново - доста колеги го хвалят като като много добър по тоци и двигатели на Форд.
Виж из Форума имаше май някъде координати.

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 26 фев 2008, 22:37

0898458599 това е телефона на въпросния Митко,наистина много добри отзиви има за него.
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 27 фев 2008, 09:11

Нямам много опит с дизелови двигатели,само ще кажа,че служебния бус беше със същите симптоми.Гаснене в движение и светване на тази лампа.
Водиха го на доктор и остановиха проблем в дюзите.Смениха ги както казваш ти 4бр. х 500лв= 2000лв + 500лв труд,и сега вече е ок.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 27 фев 2008, 12:36

Според мен проблема първо е че се обръщате към мото-пфое. Потърсете помощ от специализиран Дизел сервиз. Там успеха е много по-вероятен. Плащайте да диагностицират нещо, но не и "...ако го сменим БИ ТРЯБВАЛО да се оправи".
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Iliza
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 26 фев 2008, 20:36
Модел на автомобила: Ford connect 1.8 TDIi
Status: Извън линия

Мнение от Iliza » 27 фев 2008, 14:32

Здравейте всички , които ми писахте !
Днес се обадих на Митко от В.Търново за помощ и евентуално ще го чакам в неделя или понеделник в Разград.Както писах вече, колата ненадейно гасне и не бих рискувала да тръгна до В.Търново.Все пак поне имам някаква надежда да се установи проблема.Ако имам развитие по случая обещавам да пиша.Благодаря още веднъж на всички , като до приключване на случая / а и след това разбира се / ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ще преглеждам темата и форума за нови постинги.
Т.е. БЛАГОДАРЯ И МОЛЯ, ПИШЕТЕ !

Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gogo_21011 » 27 фев 2008, 15:12

Здравей, някъде бях чел за тази лапичка(ако е същата) колегите от форума те помолиха да качиш снимка, така по-добре щяхме да се ориентираме, но ....
Потърси в нета за MIL Malfunction Indicator Lamp, една от многото възможни причини може да е свързана и с EGR системата, мисля че предпазва катализатора така, но може и да са много други причини.
След като я види този майстор, и има развитие по проблема ти, и дай боже да се оправи всичко да не зебравиш да пишеш от какво е било и как е оправено. До колкото разбрах от постовете ти си навлязла доста навътре в проблема, така че и решението му ще ти е малко по - ясно! Успех!
Прикачени файлове
MIL.JPG

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 27 фев 2008, 22:17

свещи и кабели 70% съм сигурен в това

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 28 фев 2008, 08:31

[RS]Coswort написа:свещи и кабели 70% съм сигурен в това
Става дума за дизелов двигател тук :wink: .

Потребителски аватар
Mitko
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Mitko » 03 мар 2008, 21:24

gogo_21011 написа:Здравей, някъде бях чел за тази лапичка(ако е същата) колегите от форума те помолиха да качиш снимка, така по-добре щяхме да се ориентираме, но ....
Потърси в нета за MIL Malfunction Indicator Lamp, една от многото възможни причини може да е свързана и с EGR системата, мисля че предпазва катализатора така, но може и да са много други причини.
След като я види този майстор, и има развитие по проблема ти, и дай боже да се оправи всичко да не зебравиш да пишеш от какво е било и как е оправено. До колкото разбрах от постовете ти си навлязла доста навътре в проблема, така че и решението му ще ти е малко по - ясно! Успех!
Не е така както го описваш. При този модел Форд при наличие на код за неизправност в системата тази лампичка започва да мига . Това е лампата за подгрева но и тя се управлява от ЕЦУ както лампата за мотора . И аз съм се питал защо при наличие на лампа за мотора тази индикира неизправност ,но още не съм разбрал защо. Така е и при Ауди .....(Ваг групата) .Явно с новите ЕЦУ е така организирана индикацията за наличие на код за неизправност в паметта на системата.Защо мига лампата може да се разбере само с диагностика .Новите системи следят много повече неща от старите и се е случвало тая лампа да мига ако не работи една от скоростите на вентилатора на охладителната система , не работи стоп машинка и други тем подобни.

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

лампа

Мнение от ivo_63 » 04 мар 2008, 11:24

ако правилно гадая - щото не е вного ясно коя е тая лампа- става въпрос за детекторна лампа - прави тест на автомобила при всяко даване на контакт- светва и ако всичко е наред утасва почти едновременно с подгревния датчик.Като се повреди е ясно какво става - не подава сигнал на компютъра.Въпроса е , че може да не се е изчаквало достатъчно време и натрупва грешка в компа- може се оправи с просто чистене на грешка от компа.А мп няма да помогне в този случай- практиката го е доказала вече.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта