Страница 1 от 1
Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.
Публикувано: 26 мар 2008, 19:41
от Nedkych
Здравейте на всички във форума. Значи въпросът ми е следният: Миналата година си купих нов акумолатор български за някъде около 100 лв ми излезе със датчик или както му викат око. Слагам го аз в колата джитках наляво надясно не много. Падна снега и аз заземих така да се каже колата на едно мясно ма са е.а в тиквата не откачих акумолатора да кажем два месеца стоя колата така акумолатора в1тре. И естествено напрежението падна. Няма централно няма аларма няма дяволи. Един слънчев ден откачам акумолатора и гледам окото. цветовете са три зенено за зареден акумолатор черно ако е за зареждане а бяло (не можах да го преведа от английски ма май че е нещо лошо) окото беше черно. Меря напрежението 2,2V ужас. Преди време мои колеги ми бяха казали че паднели под 6V pocva да сулфатизира вътре и акумолатора умира бавно. Заредих го аз на малък ток към 0,5А ток на зареждане стоя така към 24 часа и горница. Откачам меря 12.2V слагам в колата паля за сега няма проблем. Страх ме е като минат няколко дена коакво ще стане. Спорет вас оспях ли да го прецакам добре. И друго колко време е нормално да държи акумолатора като не барам колата да кажем.
Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.
Публикувано: 26 мар 2008, 23:04
от maxpoint
Колега ако си го зареждал с 0,5 ампера /24 часа не си заредил нищо-само си го възбудил и надали ще изкара много >:D<:
Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.
Публикувано: 27 мар 2008, 08:44
от OhljovchO
Ако имаш дълъг път акумулатора ще се зареди сам. Ако го караш на кратки разстояния обаче е хубаво да си го заредиш хубаво.
Проста формулка за зареждането.
Акумулатор 75 Амперчаса ако е тотално паднал трябва да се зарежда с 1 ампер ток 75 часа за да се акумулират в него 1х75=75 Амперчаса.
Не е точно щото винаги остава заряд в акумулатора и никога не е разреден до край. Но все пак 24 часа с 0.5 ампера са си 12 амперчаса

Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.
Публикувано: 27 мар 2008, 10:34
от Nedkych
Да кажем че с каране ша го докарам ако е така. Мисълта ми е дали са големи щетите от толкова време стоял разреден.
Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.
Публикувано: 17 апр 2008, 13:39
от Panteley
Здравейте. Имам Форд Мондео 2.0 16V 100 kw 136 ps. На таблото ми светна оранжева лампа с нарисуван на нея гаечен ключ. Заредих акумулатора и лампата угасна. Дали тази оранжева светлина и ключ не ме подсеща да си купя нов акумулатор.
Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.
Публикувано: 17 апр 2008, 14:01
от Peet
По скоро си "ресетнал" компа, като си свалил акумулатора. А за този гаечен ключ на таблото има тема във форума.
Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.
Публикувано: 18 апр 2008, 11:39
от Panteley
Коя точно тема е?
Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.
Публикувано: 18 апр 2008, 14:28
от OhljovchO
Re: Тромаво Mondeo...
Мнениеот GOSPODIN на Съб 08 Яну, 2005 4:30
Отговарям на това , което знам със сигурност: Оранжевият ключ се загасява, като се свали жабката( като се отвори се издърпва напред и се откача много лесно) и вдясно в дупката се намира правоъгълен бутон със същия знак(гаечен ключ) . Ключа на запалването се дава на контакт и се натиска този бутон и се задържа за минимум 4-5 сек. и лампичката загасва за 15000 км. Това е направено само за подсещане , че колата на всеки 15000 изминати км. трябва да влезе в сервиз за диагностика.
Все пак опитай се следващия път да използваш функцията "Разширено търсене"