Проблем при запалване

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
ivanko
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 сеп 2005, 18:06
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V
Status: Извън линия

Проблем при запалване

Мнение от ivanko » 06 сеп 2005, 00:57

Карам Ford Escort 1.8 16v 1997г. с двигател Zetec. Имам проблем с паленето при студен двигател.Когато запаля двигателя работи 2-3 секунди и изгасва, при повторното завъртане пали и работи без проблем.Някой може ли да ми каже това проблем ли е и каква е евентуалната причина.

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

проблем при запалване

Мнение от ivo9180 » 06 сеп 2005, 21:11

смени горивен и въздушен филтър изключи акумулатора за 1 нощ

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

По темата

Мнение от веден » 06 сеп 2005, 23:29

Провери MAF-сензора!!!( чети тук във форума за него )

ivanko
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 сеп 2005, 18:06
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V
Status: Извън линия

Мнение от ivanko » 09 сеп 2005, 22:21

Сменил съм филтрите , свещите също са сменени , MAF сензора е почистен, не знам обаче ламбдата има ли нещо общо с това.Аз лицно имам чувството, че е нещо свързано с горивото но нямам никаква представа от инжекциите, не знам след помпата в резервоара горивото къде отива.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4783
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 10 сеп 2005, 00:00

трудното палене може да бъде и от нарушена изолация на кабелите на свещите не споменаваш да си ги сменял и тях

недостатъчна мощност на индукционната бобина на запалването

пукнатина на индукционната бобина на запалването или следи от прогаряне


ако нянъде ти прекъсва масата


ако и това не помогне и МП ти е скъп отиди в сервиз в който да ти направят диагностика на компютър там ще ти кажат 100%

сподели с нас резултата

успех

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 10 сеп 2005, 10:05

друго за което се сещам е прецакан имобилайзер

а иначе диагностиката в МП изобщо не е скъпа - около 20 лв.лошото обаче е че не е и особено ефективна /личен опит/

ivanko
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 сеп 2005, 18:06
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V
Status: Извън линия

Мнение от ivanko » 10 сеп 2005, 14:52

При палене не пали трудно, пали веднага но изгасва след 3-4 секунди при повторното завъртане пали и работи без проблем.

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 10 сеп 2005, 16:00

На мен това ми звучи като проблем с клапана за празен ход...
Опитай да подадеш малко газ когато палиш първият път, задръж така педала на газта за няколко секунди. След това двигателя трябва да продължи без твоята намеса.
Поздрави!

ivanko
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 сеп 2005, 18:06
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V
Status: Извън линия

Мнение от ivanko » 10 сеп 2005, 21:04

Когато паля с гас няма проблем, но нали инжекцията се пали без гас.

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

По темата

Мнение от веден » 11 сеп 2005, 01:08

Инжекциятя пали без гас ама когато е топла е по-добре да и подавш малко газ.

ivanko
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 сеп 2005, 18:06
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V
Status: Извън линия

Мнение от ivanko » 20 окт 2005, 23:27

Колеги! Не си мийте двигателите на пароструйка! Проблема при паленето май ще се окаже, че е от влага в куплонзите.

Потребителски аватар
Inch High
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 30 окт 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Turnier 1.6 16V
Местоположение: BapHa
Status: Извън линия

след дълго стоене - не запалва

Мнение от Inch High » 16 дек 2006, 09:26

Здравейте,

след като чаках да ми донесат моторчето за ниските обороти на FORD Escort 16V Zetec и съответно го монтирах, не иска да пали въобще.

Стартера върти, но ме притеснява да но го изгоря при продължително въртене.

Не съм го палил може би около месец и половина, след като лично го паркирах и угасих.

Къде може да е проблема?
Geronimooo...

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Re: след дълго стоене - не запалва

Мнение от Brock » 18 дек 2006, 09:26

Inch High написа:Здравейте,

след като чаках да ми донесат моторчето за ниските обороти на FORD Escort 16V Zetec и съответно го монтирах, не иска да пали въобще.

Стартера върти, но ме притеснява да но го изгоря при продължително въртене.

Не съм го палил може би около месец и половина, след като лично го паркирах и угасих.

Къде може да е проблема?
Провери:
- има ли бензин
- работи ли бензиновата помпа
- има ли искра на свещите
- има ли разкачени букси
- изгорели бушони/предпазители

Провери тези неща и ще го мъдриме...,

:twisted:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта