Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 03 окт 2005, 15:35
Mоже ли някои да помогне.От извено време се чудя коя от сичко буксси е за диагностика.Как се различава от другите висящи свободно куплонги.Някои занивал ли се е с грешките.Eskort 1.4 mi `91.Благодаря
-
racer11
- потребител

- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 03 окт 2005, 17:56
buhap написа:Mоже ли някои да помогне.От извено време се чудя коя от сичко буксси е за диагностика.Как се различава от другите висящи свободно куплонги.Някои занивал ли се е с грешките.Eskort 1.4 mi `91.Благодаря
буксата за диагностика е някъде при акумулатора,как точно изглежда, не знам...но ако искаш да си изчистиш грешките, най-лесно е с откачане на акумулатора за 15 минути
-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 03 окт 2005, 21:23
мерси за инфото ,и все пак ако някои знае нека да ме насочи
-
Brock
- потребител

- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Brock » 04 окт 2005, 11:00
Тест буксата се намира в моторния отсек. Най-често е триъгълния вариант. Обърни внимание на номерацията на пиновете /то са си дупки де/

-
Прикачени файлове
-
- testbucsa.gif
- (1.58 KБ) Свален 1636 пъти
-
Jinxy
- потребител

- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Jinxy » 04 окт 2005, 14:28
Ами при мен не е триъгълния, а другия вариант. Обаче в моята е включено нещо дълго около 3-4 см. (дори е залепено с тиксо да не се извади). Има и мякакви надписи по него. Някой да е наясно к'во е па тва?????

-
Brock
- потребител

- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Brock » 04 окт 2005, 14:40
Най-вероятно това е капаче, предпазващо куплунга от мърсотии.

-
Jinxy
- потребител

- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Jinxy » 04 окт 2005, 15:42
дълго е около3-4 см. Доли е само капаче?????????
-
Brock
- потребител

- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Brock » 04 окт 2005, 16:13
JINXY написа:дълго е около3-4 см. Доли е само капаче?????????
Ти да не си гледал октан коректора?

-
Jinxy
- потребител

- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Jinxy » 04 окт 2005, 17:08
Brock написа:JINXY написа:дълго е около3-4 см. Доли е само капаче?????????
Ти да не си гледал октан коректора?

НА ДИЗЕЛ???? Май няма такъв. (Поне когато аз учех нямаше)
-
vikik
-
Status:
Извън линия
Мнение
от vikik » 04 окт 2005, 18:31
При мене е до моторчето за чистачките
-
Brock
- потребител

- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Brock » 04 окт 2005, 18:36
JINXY написа:
НА ДИЗЕЛ???? Май няма такъв. (Поне когато аз учех нямаше)
опссс

забравих, че си дизел

-
_SLiThER_
-
Status:
Извън линия
Мнение
от _SLiThER_ » 05 окт 2005, 02:18
На ескорт е като застанеш отпред в дясно а на мондео до колкото помня е горе в ляво точно зад мотора
Ето
ТУК има малко инфо по въпроса

-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 05 окт 2005, 22:55
Ново уточнение,освен двете букси които са отдясно (гледано отпред) няма ништо подобно,което да прилича.Натписи или цифри по тях няма.Едната е бяла а другата черна.И двете са с червени капачета.Закрепени са за снопа кабели с изолирбланд.А някои да има идеа коя от двете ще да е.И октан коректора не знам кое е.
-
_SLiThER_
-
Status:
Извън линия
Мнение
от _SLiThER_ » 05 окт 2005, 23:28
При мен са черни

предполагам и при теб черната ще е

-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 11 окт 2005, 21:01
Какви може да са поражениата ,ако се сгреши куплонга.Предполагам ,че еку-то има неква защита
-
веден
- потребител

- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от веден » 10 ное 2005, 20:41
Някой може ли да ми каже какви са основните признаци (проблеми) които говорят че не е в ред ламбда-сондата и как може след това да се провери. Ако се откачи при работещ двигател какво ще стане. Имам съмнения за нея и затова питам.
-
seven
- потребител

- Мнения: 28
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
- Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от seven » 10 ное 2005, 21:52
Завишен разход на гориво. Проверка - минаваш на диагностика и трябва да излезе ако има проблем.
-
веден
- потребител

- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от веден » 10 ное 2005, 21:57
Благодаря но смятам отговора ти за неизчерпателен. Колкото до теста на стенд - нищо не дава.
-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 11 ное 2005, 21:15
с диагностика ще излези ако е прецакана нацяло.Но ако е исхабена ,ще ти гори много и ще ти е тромава
-
seven
- потребител

- Мнения: 28
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
- Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от seven » 12 ное 2005, 18:27
Ти какви симптоми имаш ? Като цяло най-силно изразен е повишеният разход. Освен това е възможна неравна работа на празен ход. Колегата ти е казал за загубата на динамика.
Не съм сигурен какво ще стане ако я откачиш при работещ такъв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта