Страница 1 от 2

Въпрос за бензинова помпа

Публикувано: 07 ное 2005, 20:32
от geniy
Здравейте!!!Днес дадох контакт,но помпата не заработи,знаете един шум и спира.Но понеже имам и газова та реших да паля на газ,но не пожела и на газ.Та въпроса ми е-ако не работи бензиновата помпа това може ли да е причината да няма ток и в свещите,нещо да подава импулс на компютъра,че тя не работи и да се изключва запалването.Колата е ескорт,1991 година моноинжекция.Благодаря!!!

Публикувано: 08 ное 2005, 10:23
от petkoff_pl
При мен също се появи този проблем една сутрин оказа се че беше изгоряло бушончето за инжекциона 3 А. Почнах да обикалям магазините да търся бушонче доста магазини обиколих докато намеря 3 А бушон защото в повечето казваха най малките са 5 А. След като го смених се оправи всичко.

Публикувано: 08 ное 2005, 11:13
от geniy
Слизам да го погледна,дано да е от него.Благодаря!!!

Публикувано: 08 ное 2005, 11:32
от geniy
Здрав е за съжаление!!!Проблема остава.

Публикувано: 08 ное 2005, 11:55
от racer11
аларма/имобилайзер? контактен ключ?

Публикувано: 08 ное 2005, 12:24
от geniy
алармата я свалих,имобилайзер нямам,а сега ще видя и контактния ключ!Благодаря засега!!!

Публикувано: 08 ное 2005, 12:33
от racer11
а провери ли да не е мъртъв акумулатора?

Публикувано: 08 ное 2005, 13:15
от geniy
Акумулатора въртеше като бесен,дадох накъсо жиците от контактния ключ,но пак не се чува помпата, а я пробвах с късо директно от акумулатора и върти.Значи остава да е някое реле сигурно?

Публикувано: 08 ное 2005, 14:06
от buhap
а видя ли изклучвателя в ляво под пласмасовата кора?

Публикувано: 08 ное 2005, 14:10
от geniy
копчето на него си е надолу-както трябва да е.Няма ток обаче на бушона за бензиновата помпа.А на бушона на инжекцията,който е 3 ампера си има ток.Направо загадка.

Публикувано: 08 ное 2005, 15:09
от racer11
еми значи, друго освен реле или прекъснат кабел не остава...по-скоро реле

Публикувано: 08 ное 2005, 17:10
от geniy
Смених релето и тръгна тока в бушона,но нещо се чува постоянно да бръмчи-май бензиновата помпа/вдигнах седалката,но не се чува да е от нея,а какъв може да е???/.И акумулатора издишал / докато го чуя това нещо/ и сега ще чакам някой да ми даде ток.Сега вече може и да запали де,макар,че не се чува силното бръмчене и после спирането на помпата,но сега вече може да е акумулатора.Ако не утре ще търся майстор.Благодаря пак!!!

П.П. Дали са ми друго реле и затова се получи този проблем с бензиновата помпа.Новото реле беше синьо , а старото/ и работещо/ -кафяво-както си пише и в книгата!

Публикувано: 08 ное 2005, 17:15
от racer11
ако помпата ти бръмчи непрекъснато значи си в авариен режим = сериозен пробуем :(

Публикувано: 08 ное 2005, 17:22
от geniy
то се чува постоянно,дори и когато контактния ключ е в мен.

Публикувано: 08 ное 2005, 17:34
от racer11
да нямаш късо някъде?

Публикувано: 08 ное 2005, 17:37
от geniy
Ами може,защото нали се сваля този блок с бушоните и да не са се допрели жици,но гледах отдолу и няма видими следи от оголени кабели или нагрети кабели.

Публикувано: 08 ное 2005, 17:38
от racer11
провери за утечки на ток - това е показателно

Публикувано: 08 ное 2005, 17:43
от geniy
Това не го мога,как става?

Публикувано: 08 ное 2005, 17:51
от petkoff_pl
До Brock, Cossy или Achkob като модератори на този форум забелязах че часовника е с един час напред може ли да направите нещо по въпроса, не че е фатално но е дразнещо :D

Публикувано: 08 ное 2005, 18:14
от racer11
geniy написа:Това не го мога,как става?
ами при изключени АБСОЛЮТНО всички консуматори на ток махаш - клемата на акумулатора и мепиш консумачия между клемата и - полюса на акумулатура.мисля, че допустимото беше 0.1 ампер, но не съм сигурен...