За основен ремонт ли е?
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
- Местоположение: Чирпан
- Контакти:
- Status: Извън линия
За основен ремонт ли е?
Проверих преди малко маслото...и о ужас, малко над минимума е. а го смених преди 1 седмица (500км) когато купих колата. човека дето купих колата казваше че горяла 1л на 10000км.....
гледам под колата няма петно, значи нетече. а и няма бял кадеш от аспуха. каде отива това масло???
днес ще ходя да премерят компресията, някои знае ли колко трябва да бъде. колата е Форд Ескорт 1.4 '86 междинка.
как да разбера каде отива маслото? как да разбера дали е за ОР или са за смяна гумичките на клапаните? неискам да я карам на майстор щото йм нямам много вяра. поне да знам диагнозата.....
гледам под колата няма петно, значи нетече. а и няма бял кадеш от аспуха. каде отива това масло???
днес ще ходя да премерят компресията, някои знае ли колко трябва да бъде. колата е Форд Ескорт 1.4 '86 междинка.
как да разбера каде отива маслото? как да разбера дали е за ОР или са за смяна гумичките на клапаните? неискам да я карам на майстор щото йм нямам много вяра. поне да знам диагнозата.....
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
- Местоположение: Чирпан
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
за да ти гори толкова много масло - по твоя информация около 1.5-2 л/1000 км, трябва да пуши мноо яко. и то не черно, ами бяло-синкаво.освен това зад тебе трябва да не може да се диша от миризма на изгоряло масло
фактът,че нямаш такива симптоми ме навежда на мисълта, че просто не си премерил както трябва маслото
трябва да го мериш на абсолютно равна повърхност и то след като си изгасил мотора за поне 5 минути, а най-добре сутрин преди да запалиш.


-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
- Status: Извън линия
koceto_eskort написа:днес като я покарах малко видях , че след форсиране на двигателя от ауспуха излиза черен дим![]()
това какво говори?
колко спокойно си живеех преди да я купя тази кола. а сега за една седмица ми побеля косаа![]()
Черния дим говори или за бедна или за богата смес,ако си с карбуратор е лесно.Сменявал ли си маслото след покупката?
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
- Местоположение: Чирпан
- Контакти:
- Status: Извън линия
смених маслото в неделя (05.11). допитах се до един маайстор. човека погледна двигателя извади един маркуч послуша малко и каза че двигателя е добре, не бил за ОР. каза че единия вариянт калпаво масло (маслото дето го сложих е наливно 3лв-1л.), а другата възможна причина била от гумичките на клапаните.
сега мисля да смена маслото с 10W40 полусинтетика.
с карбуратор ми е двг-то. караам с 90-100км отзад няма никакъв кадеш. колата си набира нормално (малко тромаво) за модела, поне така мисля.
сега мисля да смена маслото с 10W40 полусинтетика.
с карбуратор ми е двг-то. караам с 90-100км отзад няма никакъв кадеш. колата си набира нормално (малко тромаво) за модела, поне така мисля.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
- Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
- Status: Извън линия
Напускали са масла,които се изпаряват,явно са си спестили от някоя добавка към маслото и всичко заминава през вентилационния маркуч за доизгаряне.Той да не ти е изваден между-другото?
П.С. Лошото е да е нямало добавки във старото,но ще започне да пуши де,така че ако имаш възможност смени маслото.Успех!!!
П.С. Лошото е да е нямало добавки във старото,но ще започне да пуши де,така че ако имаш възможност смени маслото.Успех!!!
- seven
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
- Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега погледни си задължително при палене пропушва ли ауспуха. Ако да и след това не пуши, гумичките са за смяна. Освен това тези модели са старички вече и е добре да си слагаш хубаво масло. Имах такъв и него както и сегашния го карам с лики моли с молибден. 35 лева ако не греша е 5 литрова туба минерално масло, според мен няма смисъл от полусинтетика.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
- Местоположение: Чирпан
- Контакти:
- Status: Извън линия
seven написа:Колега погледни си задължително при палене пропушва ли ауспуха. Ако да и след това не пуши, гумичките са за смяна. Освен това тези модели са старички вече и е добре да си слагаш хубаво масло. Имах такъв и него както и сегашния го карам с лики моли с молибден. 35 лева ако не греша е 5 литрова туба минерално масло, според мен няма смисъл от полусинтетика.
това сега го научавам, но сутринта ще пробвам дано не са гумичките , а да се размина само със смяна на маслото

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
- Местоположение: Чирпан
- Контакти:
- Status: Извън линия
да погледнах и видях че пуши след запалване. и като се форсира двигателя също пуши и мириши много. като си сложих раката на аспуха ми стана цялата черна и умаслена.seven написа:Колега погледни си задължително при палене пропушва ли ауспуха. Ако да и след това не пуши, гумичките са за смяна. Освен това тези модели са старички вече и е добре да си слагаш хубаво масло. Имах такъв и него както и сегашния го карам с лики моли с молибден. 35 лева ако не греша е 5 литрова туба минерално масло, според мен няма смисъл от полусинтетика.
гумичките ли са или е за ОР?
- seven
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
- Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имах предвид някой да погледне в момента на запалване на колата, дали пропушва сивкав дим. Ако е така проблема са гумички. Не задържат маслото и то се стича по стеблата на клапаните в цилиндрите. Това което казваш обаче че пуши черно при форсиране е друго. Вариантите са два. Ако мирише на бензин е от богата смес, но май при тебе мирише на масло - което ще рече маслени сегменти. Замери компресията на двигателя. Тя трябва да е около 11 атмосфери и на всички цилиндри да е почти еднаква. След първото измерване направи второ, като на всеки цилиндър капни по няколко капки масло и тогава мери. Ако се повиши, то значи че и компресионните сегменти са зле. Освен това си погледни и свещите. http://www.clubford.org/plugs.htm" onclick="window.open(this.href);return false; тук можеш да видиш според състоянието им какъв би могъл да е проблема. С какво масло я караш ? Минерално 15W40 e най-добре според мен.
Все пак аз бих почнал със смяна на гумички и след това отново наблюдение върху колата. Ако и след това имаш такъв повичен разход на масло ще се търси къде е проблема.
Все пак аз бих почнал със смяна на гумички и след това отново наблюдение върху колата. Ако и след това имаш такъв повичен разход на масло ще се търси къде е проблема.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
- Местоположение: Чирпан
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
Много полезна ми беше информацията което прочетох за свещите.
Предварително се извинявам че разводнявам темата но, имам един въпрос за работата на карбуратора.
Когато паля сутрин на бензин, колата прекъсва и се мъчи като чели не и достига горивото, като загрее малко и нормализира работата, дори се включва смукача.
От начало си мислих че имам проблеми с цилиндрите, но от както имам газова уредба, сутрин при студена кола след като запаля на газ, смукача се включва веднага, двигатела работи спокойно и без прекъсване иииии, просто както би трябвало да е и при бензина.
Не съм си поглеждал цвета на свещите, но ще го направя скоро, но на какво според вас се дължи този проблем с бензина и как мога да го отстраня???
Ако някой може да го оправи съм готов да си платя исканата цена.
Благодаря предварително!!!
Предварително се извинявам че разводнявам темата но, имам един въпрос за работата на карбуратора.
Когато паля сутрин на бензин, колата прекъсва и се мъчи като чели не и достига горивото, като загрее малко и нормализира работата, дори се включва смукача.
От начало си мислих че имам проблеми с цилиндрите, но от както имам газова уредба, сутрин при студена кола след като запаля на газ, смукача се включва веднага, двигатела работи спокойно и без прекъсване иииии, просто както би трябвало да е и при бензина.
Не съм си поглеждал цвета на свещите, но ще го направя скоро, но на какво според вас се дължи този проблем с бензина и как мога да го отстраня???
Ако някой може да го оправи съм готов да си платя исканата цена.
Благодаря предварително!!!
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Колега, ако си с карбуратор и караш предимно на газ, най-вероятно са ти запушени жегльорите. Аз също палех по-лесно на газ отколкото на бензин. Колата тресеше и не работеше равномерно в ниските обороти, докато на газ всичко беше ОК.
Оправят се сравнително лесно-трябва да ги продухаш и да ги почистиш с игла или нещо подобно.
Поне при мен помогна.
Оправят се сравнително лесно-трябва да ги продухаш и да ги почистиш с игла или нещо подобно.
Поне при мен помогна.
-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта