За основен ремонт ли е?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
koceto_eskort
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
Местоположение: Чирпан
Контакти:
Status: Извън линия

За основен ремонт ли е?

Мнение от koceto_eskort » 10 ное 2005, 10:11

Проверих преди малко маслото...и о ужас, малко над минимума е. а го смених преди 1 седмица (500км) когато купих колата. човека дето купих колата казваше че горяла 1л на 10000км.....

гледам под колата няма петно, значи нетече. а и няма бял кадеш от аспуха. каде отива това масло???

днес ще ходя да премерят компресията, някои знае ли колко трябва да бъде. колата е Форд Ескорт 1.4 '86 междинка.

как да разбера каде отива маслото? как да разбера дали е за ОР или са за смяна гумичките на клапаните? неискам да я карам на майстор щото йм нямам много вяра. поне да знам диагнозата.....

koceto_eskort
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
Местоположение: Чирпан
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от koceto_eskort » 10 ное 2005, 14:07

днес като я покарах малко видях , че след форсиране на двигателя от ауспуха излиза черен дим :o

това какво говори?

колко спокойно си живеех преди да я купя тази кола. а сега за една седмица ми побеля косаа :cry: :shock:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 10 ное 2005, 14:13

за да ти гори толкова много масло - по твоя информация около 1.5-2 л/1000 км, трябва да пуши мноо яко. и то не черно, ами бяло-синкаво.освен това зад тебе трябва да не може да се диша от миризма на изгоряло масло :( фактът,че нямаш такива симптоми ме навежда на мисълта, че просто не си премерил както трябва маслото :?: трябва да го мериш на абсолютно равна повърхност и то след като си изгасил мотора за поне 5 минути, а най-добре сутрин преди да запалиш.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 10 ное 2005, 15:19

koceto_eskort написа:днес като я покарах малко видях , че след форсиране на двигателя от ауспуха излиза черен дим :o

това какво говори?

колко спокойно си живеех преди да я купя тази кола. а сега за една седмица ми побеля косаа :cry: :shock:

Черния дим говори или за бедна или за богата смес,ако си с карбуратор е лесно.Сменявал ли си маслото след покупката?

koceto_eskort
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
Местоположение: Чирпан
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от koceto_eskort » 10 ное 2005, 16:34

смених маслото в неделя (05.11). допитах се до един маайстор. човека погледна двигателя извади един маркуч послуша малко и каза че двигателя е добре, не бил за ОР. каза че единия вариянт калпаво масло (маслото дето го сложих е наливно 3лв-1л.), а другата възможна причина била от гумичките на клапаните.
сега мисля да смена маслото с 10W40 полусинтетика.
с карбуратор ми е двг-то. караам с 90-100км отзад няма никакъв кадеш. колата си набира нормално (малко тромаво) за модела, поне така мисля.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 10 ное 2005, 16:48

Напускали са масла,които се изпаряват,явно са си спестили от някоя добавка към маслото и всичко заминава през вентилационния маркуч за доизгаряне.Той да не ти е изваден между-другото?
П.С. Лошото е да е нямало добавки във старото,но ще започне да пуши де,така че ако имаш възможност смени маслото.Успех!!!

Потребителски аватар
seven
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от seven » 10 ное 2005, 19:32

Колега погледни си задължително при палене пропушва ли ауспуха. Ако да и след това не пуши, гумичките са за смяна. Освен това тези модели са старички вече и е добре да си слагаш хубаво масло. Имах такъв и него както и сегашния го карам с лики моли с молибден. 35 лева ако не греша е 5 литрова туба минерално масло, според мен няма смисъл от полусинтетика.

koceto_eskort
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
Местоположение: Чирпан
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от koceto_eskort » 10 ное 2005, 21:08

seven написа:Колега погледни си задължително при палене пропушва ли ауспуха. Ако да и след това не пуши, гумичките са за смяна. Освен това тези модели са старички вече и е добре да си слагаш хубаво масло. Имах такъв и него както и сегашния го карам с лики моли с молибден. 35 лева ако не греша е 5 литрова туба минерално масло, според мен няма смисъл от полусинтетика.

това сега го научавам, но сутринта ще пробвам дано не са гумичките , а да се размина само със смяна на маслото :roll:

koceto_eskort
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
Местоположение: Чирпан
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от koceto_eskort » 13 ное 2005, 09:34

seven написа:Колега погледни си задължително при палене пропушва ли ауспуха. Ако да и след това не пуши, гумичките са за смяна. Освен това тези модели са старички вече и е добре да си слагаш хубаво масло. Имах такъв и него както и сегашния го карам с лики моли с молибден. 35 лева ако не греша е 5 литрова туба минерално масло, според мен няма смисъл от полусинтетика.
да погледнах и видях че пуши след запалване. и като се форсира двигателя също пуши и мириши много. като си сложих раката на аспуха ми стана цялата черна и умаслена.

гумичките ли са или е за ОР?

Потребителски аватар
seven
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от seven » 13 ное 2005, 13:52

Имах предвид някой да погледне в момента на запалване на колата, дали пропушва сивкав дим. Ако е така проблема са гумички. Не задържат маслото и то се стича по стеблата на клапаните в цилиндрите. Това което казваш обаче че пуши черно при форсиране е друго. Вариантите са два. Ако мирише на бензин е от богата смес, но май при тебе мирише на масло - което ще рече маслени сегменти. Замери компресията на двигателя. Тя трябва да е около 11 атмосфери и на всички цилиндри да е почти еднаква. След първото измерване направи второ, като на всеки цилиндър капни по няколко капки масло и тогава мери. Ако се повиши, то значи че и компресионните сегменти са зле. Освен това си погледни и свещите. http://www.clubford.org/plugs.htm" onclick="window.open(this.href);return false; тук можеш да видиш според състоянието им какъв би могъл да е проблема. С какво масло я караш ? Минерално 15W40 e най-добре според мен.
Все пак аз бих почнал със смяна на гумички и след това отново наблюдение върху колата. Ако и след това имаш такъв повичен разход на масло ще се търси къде е проблема.

koceto_eskort
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
Местоположение: Чирпан
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от koceto_eskort » 13 ное 2005, 21:25

май ще се окаже че е от гумичките. като сравних свещите с тези от картинките мойте са точно като снимка 5. а за това дето казах че ми кади от аспуха е от сместа. това е реголировка на карбуратора. еми сега остава да видя колко пари ще е ремонта и да го захващам че зима идва...

vikik
Status: Извън линия

Мнение от vikik » 14 ное 2005, 11:09

Много полезна ми беше информацията което прочетох за свещите.

Предварително се извинявам че разводнявам темата но, имам един въпрос за работата на карбуратора.
Когато паля сутрин на бензин, колата прекъсва и се мъчи като чели не и достига горивото, като загрее малко и нормализира работата, дори се включва смукача.
От начало си мислих че имам проблеми с цилиндрите, но от както имам газова уредба, сутрин при студена кола след като запаля на газ, смукача се включва веднага, двигатела работи спокойно и без прекъсване иииии, просто както би трябвало да е и при бензина.
Не съм си поглеждал цвета на свещите, но ще го направя скоро, но на какво според вас се дължи този проблем с бензина и как мога да го отстраня???

Ако някой може да го оправи съм готов да си платя исканата цена.
Благодаря предварително!!!

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 16 ное 2005, 01:31

Колега, ако си с карбуратор и караш предимно на газ, най-вероятно са ти запушени жегльорите. Аз също палех по-лесно на газ отколкото на бензин. Колата тресеше и не работеше равномерно в ниските обороти, докато на газ всичко беше ОК.
Оправят се сравнително лесно-трябва да ги продухаш и да ги почистиш с игла или нещо подобно.
Поне при мен помогна.

vikik
Status: Извън линия

Мнение от vikik » 16 ное 2005, 11:25

Предполагм че проблемът е от жигльорите, като карам дълго време на бензин изведнъж отпушва и започва да върви както трябва, но преди това се пъне като магаре на мост!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта