Страница 1 от 1

Реле за бензинова помпа!

Публикувано: 14 ное 2005, 22:54
от ico_stoykov
Здравейте на всички. Имам следния проблем, релето което се намира до краката на шофьора в ляво под кората, започна да изключва. Случва се вече 2-3 пъти разнърдам копчето и тръгва помпата. Каже, какво мислите и каква ли е причината за това.

Публикувано: 15 ное 2005, 22:45
от geniy
Това не е релето,а индукционния прекъсвач.Някъде във форума четох,че един колега си го е изолирал/вързал е жиците / ,а проблем и според мен няма,защото ролята на това нещо е да прекъсва подаването на ток на БП при удар.Но все пак говориме за сигурност и е твое решението какво ще правиш.Не знам дали ги има като резервна част,но за да ги сложи конструктора има за какво.Успех!!! :D :D :D

Публикувано: 16 ное 2005, 11:17
от aaleks
По логично е да е инерционен а не индукционен :wink:.

Публикувано: 16 ное 2005, 11:21
от seven
Инерционен прекъсвач е това. Идеята му е ако стане катастрофа и колата се обърне да прекъсне бензиновата помпа и запалването с цел да се предотврати пожар. При мен е махнато като заподозряно за непалене, но в последствие се оказва студена спойка в платката с бушоните и релетата. Но не съм го слагал след това.

Публикувано: 21 ное 2005, 15:46
от geniy
aaleks написа:По логично е да е инерционен а не индукционен :wink:.
В книгата така го пишат!!! :D :D :D

Публикувано: 22 ное 2005, 01:02
от The seven
В коя книга това ? Inertia switch - 96, погледни и 72 какво е и кое след кое е вързано.

Публикувано: 23 ное 2005, 17:10
от Orion16v
при вас с колко кабела е свързан...?? при мен е с 2 кабела!! и аз искам да го изолирам чи ми прави проблеми :wink:

Публикувано: 24 ное 2005, 11:55
от red
Имам следния въпрос - (моделът го пише коректно в профила) мога ли да си прекъсна (изключа) бензиновата помпа и да си карам на газ? Т.е компютърът как ще го възпреме?

Бях го на правил на предходната кола и си карах спокойно, че няма да ми изгори бензиновата помпа (много е скъпа пущината)! :D

Публикувано: 24 ное 2005, 13:11
от Brock
Не е добра идея да изключваш помпата, защото когато бензинът циркулира през рейката на инжекторите, отнема от топлината и охлажда дюзите.
Друг е въпросът, че винаги трябва да имаш повече от 10 литра бензин в резервоара, което е нормално, при условие, че ТРЯБВА да палиш ВИНАГИ на бензин.

:twisted:

Публикувано: 24 ное 2005, 20:38
от kEFi
...а и НЕработенето на помпата НЕ означава, че ще и се удължи живота, дори може да стане обратното...

Публикувано: 26 ное 2005, 00:37
от Orion16v
знам за един случай в който има бензин в резорвара и карат на газ и след дълго време през което не е ползвана колата на бензин и когато проват да работи на бензин....бензиновата помпа изгаря. :cry: Така че дори и да има бензин в резорвара не означава че гарантира че помпата ще си работи винаги!

Публикувано: 28 ное 2005, 09:50
от Brock
Orion16v написа:знам за един случай в който има бензин в резорвара и карат на газ и след дълго време през което не е ползвана колата на бензин и когато проват да работи на бензин....бензиновата помпа изгаря. :cry: Така че дори и да има бензин в резорвара не означава че гарантира че помпата ще си работи винаги!
Сам казваш "знам за един случай " - явно и е дошло времето :lol:


:twisted: